پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۱۳۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۷
با حضور نماينده مردم كازرون در مجلس برگزار شد:
در سالروز شکست حصر آبادان و گرامیداشت یاد فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ، همایش نیروهای مسلح با حضور دکتر محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ، گرامی فرماندار ، فرماندهان و کارکنان یگانهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان کازرون در مرکز آموزش 07 شهید ترابی ارتش برگزار گردید.
به گزارش دريافتي كازرون نما، در اين همایش كه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد، امیر سرتیپ 2 ستاد محمد عسکری فرمانده مرکز آموزش 07 شهید ترابی کازرون ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، طی سخنانی در خصوص عملیات غرورآفرین ثامن الائمه (ع) و شکست حصر آبادان و نقش لشکر پیروز 77 نیروی زمینی ارتش در این عملیات به ایراد سخنرانی پرداخت.
در ادامه دکتر شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نیروهای مسلح پر افتخار شهرستان، به مرور وقایع اوایل انقلاب پرداخت و گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بلوک شرق و غرب باهم متحد شدند و در جهت فروپاشی این انقلاب نو پا برآمدند. آنها هرروز قائله ای را در این کشور به راه انداخته تا باعث تجزیه ایران اسلامی شوند. دشمنان ایران اسلامی با تحریک و تجهیز صدام رییس جمهور مخلوع عراق ، جنگ نابرابری را علیه ما آغاز کرده و به خیال خام خود قصد داشتند کشور ما را از پای در آوردند؛ اما به فضل پروردگار دلیر مردان  ارتش و سپاه پاسداران و نیروهای مردمی با خلق حماسه های بی نظیر خود دشمن را زمین گیر کردند و توانستند از جنگ سربلند بیرون بیایند.
دکتر محمدصادقی وضعیت کنونی کشور را در منطقه بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: ما امروز در زمینه های مختلف نظامی، علمی، پزشکی و صنعت در منطقه سرآمد هستیم و این از عنایات الهی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
همچنین سرهنگ بازنشسته حاج اصغر نوروزی از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان خاطراتی از رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداختند.
در پایان به تعدادی از خانواده های معظم شهدا ، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و کارکنان نمونه مرکز هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نویسنده: مهدي صفري
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
1
نماینده محترم ما راهمون خرابه یه سر هم بیا فامور ببخشید زندان فامور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
0
سلام کاش یه سری هم به سیف ابادبیومدفقط واسه دعواش میادسیف اباد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
0
مگه نماینده محترم با خانواده از سفر تفریحی خارج برگشتن به سلامتی که یادشون افتاده که نماینده کازرون هستن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
0
0
آقای نویسنده!!!!غائله.نه قائله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
0
سلام .شماکه به خانواده شهدا احترام زیادی میزاریداگه اومدید بالاده یه سری بیاید روستای خرمزار که چند ساله گاز داره یه خانواده شهیدی هست که گاز نداره .آخه مگه این مادر شهید چه گناهی کرده .تاکی باید بره کپسول گاز پر کنه در حالی که همسایش گاز داره
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
0
به به این بنده خدا که تو جلسه کنار شیخ نامجو ایستاده همون مالک پروزه بنکداران نیست که داره از نظامیان سان میبینه و لوح تقدیر میده،از نماینده تشکر میکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
خداروشکر که حداقل واسه یه بار لبخند سرتیپ عسکری رو دیدیم من خودم سرباز همین پادگان بودم هیچوقتم ازش بجز ... چیزی ندیدم (حیفه این ...)به این میگن روحیه دادن به جوون؟... یادش بخیر چقد به اجبار تو همین نماز خونه نماز خوندم...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸