پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
همزمان با غبار روبی و گلباران قبور مطهر شهدا صورت گرفت:
مراسم گلباران و غبار روبی قبور مطهر شهدای بخش جره و بالاده با حضور مهندس سید مجتبی علوی بخشدار، حاج آقا بهرامی امام جمعه اين بخش، خانواده معظم شهدا، مردم و مسولین بخش جره و بالاده برگزار گردید
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومي بخشداري جره و بالاده، در این مراسم ابتدا گلزار شهدای شهر بالاده توسط مردم و مسولین گلباران و غبار روبی گردید و سپس همه شرکت کنندگان در مراسم، جهت غبار روبی گلزار شهدا و شرکت در یادواره شهدای دهستان جره  به گلزار شهدای اين دهستان  رفتند.
در این مراسم که با برنامه های متنوع همراه بود،  ابتدا مهندس علوی بخشدار محترم منطقه در سخنانی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم، به اهداف و برنامه های برگزاری یادواره های شهدا پرداخت و خاطرنشان كرد تنها برگزاری این یادواره ها برای گرامیداشت یاد شهدا کافی نیست، بلکه باید اعمال و رفتار و کردار شهدا را در تمام امورات فردی و اجتماعی و مسولیت خود سرلوحه کار و الگو و نمونه خود قرار دهیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی عزت سربلندی و سرافرازی امروز میهن عزیزمان را مدیون و مرهون خون شهدا و جانفشانی این عزیزان دانست و از مسولین نیزخواست قدر خدمت در نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نعمت که هدیه خون شهدا است و از طرف خداوند متعال به ایشان اعطا شده را بدانند و در جهت خدمت صادقانه به مردم و میهن مقدس اسلامی بیش از پیش کوشا باشند.

بخشدار جره و بالاده همچنین ضمن ارج نهادن به خانواده محترم شهدا خصوصا پدر و مادر شهدا، اجر و اهمیت کار ایشان را در حد خود شهدا دانست و بیان نمود: اگر این دامن پاک مادران شهدا و لقمه های پاک و حلال پدران شهدا نبود که باعث رشد و نمو و بالندگی این شهدا گردید، شاید این شهدا این راه پرافتخار را طی نمی نمودند و سرنوشت ایشان به گونه ای دیگر رقم میخورد.

 در ادامه مراسم حجه الاسلام بهرامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بخش جره و بالاده نیز طی سخنانی به اهمیت و ارزش کار شهدا پرداخت و شهادت را هنر مردان خدا دانست و راه شهدا را برگرفته از را ه سرور و سید آزادگان جهان حضرت ابا عبدا... الحسین دانست که شهدا آزادانه این راه پرافتخار را انتخاب نمودند.

 وی در ادامه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام جواد (ع)، به گوشه هایی از زندگی این امام همام اشاره نمود و در ادامه نیز به بیان چند خاطره از شهدا پرداخت
در ادامه مراسم گروه سرود پایگاههای مقاومت به اجرای سرود و مداحان به ذکر مداحی در وصف شهدا پرداختند.

در پایان این مراسم هدایایی توسط بخشداری و دهیاری جره به خانواده معظم شهدا اهدا گردید.

نویسنده: روابط عمومي بخشداري جره و بالاده
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲