پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
در جوار قطعه شهداي بهشت زهرا صورت گرفت:
مراسم افتتاحیه‌ی سومین جشنواره تئاتر داخلی سهند عشق شهرستان کازرون عصر سه شنبه سوم مهرماه نود وسه در جوار قطعه شهدای بهشت زهرا کازرون برگزار گردید.

به گزارش دريافتي كازرون نما، طی این مراسم که با حضور پرشور هنرمندان انجمن هنر های نمایشی شهرستان کازرون و جمعی از مسئولین محترم شهرستان- از جمله فرماندار محترم شهرستان جناب آقای گرامی، مشاورفرهنگی امام جمعه جناب آقای مرحمتی، ریاست و مسئول امور اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای خنشا و جناب آقای فضل الهی، ریاست و معاونت اداره زندان جناب آقای گندمکار و جناب آقای رحمانی و ریاست محترم اداره‌ی محیط زیست شهرستان کازرون جناب آقای خداپرست  برگزار شد، ابتدا روح الله راوش دبیر جشنواره طی سخنانی کوتاه به تمجید مقام والای شهدا پرداخت وجوانان پرشور دوران دفاع مقدس را زیباترین و برازنده ترین الگوی ممکن تلقی کرد. وی در ادامه اهداف برگزاری این جشنواره را صرفا آموزش تلقی نمود و سومین دوره ی این جشنواره را فرصتی جهت ایجاد موقعیت برای جوانان مستعدی دانست که کمتر میتوانند در عرصه تئاتر فکر وخلاقیت خود را ارائه دهند. روح اله راوش در ادامه سخنانش از تلاش هنرمندان و حمایت مسئولین حاضر در مراسم ویژه قدردانی نمود و همکاری برادرانه و صادقانه ی آنهارا ارج نمود.

پس ازآن و در ادامه ی مراسم نیز پس از حضورجناب آقای گرامی فرماندار محترم شهرستان در جمع هنرمندان، چند کلامی را هم ایشان با حامیان هنر درمیان گذاشتند. فرماندار مردمی شهرستان کازرون در آغاز کلام به بیان خاطراتی از دفاع مقدس، روز های جنگ و ارزش های ملی و فرهنگی پرداخت و جوانان پرشور تئاتری را به نشاط معنوی و نگاه با بصیرت دعوت نمود و پس از ارائه ی سخنانی کوتاه از مسئولین برگزاری جشنواره سوم تئاترسهند عشق ویژه قدردانی و تشکر نمود.

در پایان برنامه نیز مطابق معمول افتتاحیه جشنواره های انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کازرون، مراسم پرفیض زیارت عاشورا در میان قطعه شهدای هشت سال دفاع مقدس بهشت زهرا برگزار گردید و این آغازی بود برای سومین دوره جشنواره تئاتر سهند عشق شهرستان کازرون.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه جشنواره سهند عشق راس ساعت 18 به پایان رسید و هنرمندان به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی رفتند تا اولین اجرای نمایشی جشنواره را از نزدیک مشاهده کنند.

نویسنده: روابط عمومي انجمن نمايش كازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴