پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
مسئول بسیج دانشجویی کازرون:
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مصاحبه با خبرنگاران گفت:در سال تحصیلی جدید قریب به دوهزار نفر در هشت مرکز آموزش عالی کازرون جذب و مشغول به تحصیل شدندکه قریب به سی درصد ایشان غیر بومی هستند.

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مصاحبه با خبرنگاران گفت:در سال تحصیلی جدید قریب به دوهزار نفر در هشت مرکز آموزش عالی کازرون جذب و مشغول به تحصیل شدندکه قریب به سی درصد ایشان غیر بومی هستند.

وی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مصاحبه با خبرنگاران گفت:در سال تحصیلی جدید قریب به دوهزار نفر در هشت مرکز آموزش عالی کازرون جذب و مشغول به تحصیل شدندکه قریب به سی درصد ایشان غیر بومی هستند.

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون افزود: بسیج دانشجویی در ایام ثبت نام دانشجویان جدیدالورد اقدام به فعال سازی ستادهای استقبال نمود که از بدو ورود دانشجویان تا پایان ثبت نام مسولیت استقبال و راهنمایی و مشاوره تحصیلی و ارائه خدمات رفاهی را برعهده داشت.

وی با اشاره به برنامه های دیگر ستاد استقبال افزود:فضاسازی و برپایی نمایشگاه های حجاب و عفاف، جنگ رسانه ها ، دفاع مقدس، توزیع برشور، ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های دیگر ستاد استقبال بود.

مسول بسیج دانشجویی کازرون در رابطه با اردوهای فرهنگی بصیرتی و تشکیلاتی ویژه دانشجویان جدید گفت: برای توجیه تشکیلاتی و بصیرتی دانشجویان جدیدالورد در هفته سوم برای برادران و در هفته چهارم برای خواهران برنامه اردویی تدارک دیده ایم که در مجتمع فرهنگی تفریحی هزار و صد شهیدکازرون برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه ها اظهار داشت:قریب به ۱۲ برنامه در سطح دانشگاه های کازرون برگزار می شود که  برنامه شکوه هجرت در قالب سفر زیارتی به حرم رضوی ویژه دانشجویان جهادگر بسیجی از جمله آنهاست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹