پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
طی حکمی از سوی حضرت آیت الله ایمانی:
به گزارش دریافتی کازرون نما در تاریخ یکشنبه 30 شهریور ماه 1393 در محل مسجد نو شیراز(مصلی نماز جمعه شیراز) مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه های علمیه تحت اشراف حضرت آیت الله ایمانی و نیز مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین رصّاف رئیس جدید نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما در تاریخ یکشنبه 30 شهریور ماه 1393 در محل مسجد نو شیراز(مصلی نماز جمعه شیراز) مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه های علمیه تحت اشراف حضرت آیت الله ایمانی و نیز مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین رصّاف رئیس جدید نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مروی معاون امور حوزه های علمیه دفتر رهبر معظم انقلاب، برخی از مسئولین استان و طلاب برگزیده حوزه های علمیه تحت اشراف حضرت آیت الله ایمانی حضور داشتند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس ضمن تشکر از حجج اسلام صداقت، طاهری و سقایی، رؤسای قبلی نهاد، فرمودند: از این تاریخ به بعد حجت الاسلام والمسلمین رصّاف با حفظ سمتِ معاونت امور حوزه و روحانیت نهاد، به عنوان رئیس نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس و امام جمعه شیراز همکاری و همراهی خواهند داشت.

امام جمعه شیراز فرمودند: عمده همت و تلاش نهاد، گسترش مسایلی است که به حوزه های دین و فرهنگ و انقلاب و اندیشه مردم مرتبط است.

حضرت آیت الله ایمانی خطاب به طلاب فرمودند: طلاب باید کوشش کنند در پایان سال تحصیلی برگ زرینی به ساحت حضرت ولی عصر(عج) تقدیم کرده و گامی در جهت نزدیک شدن به مقام قرب الهی کسب برداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کردند: تغییرات مثبت و تاثیر گزاری که در حوزه های علمیه بوجود آمده است بخاطر وجود رهبر معظم انقلاب و حمایت ها و رهنمودهای ایشان است.

ایشان ادامه دادند: امروز به حمدالله حوزه های علمیه استان در مسیر رشد و بالندگی قرار گرفته اند و این مهم حاصل تلاش علما و بزرگان دارالعلم و برج الایمان، شهر مقدس شیراز است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه گسترش تشیع در ایران از دوره صفویه بوده است تصریح کردند: در شیراز مدتها قبل از صفویه این گسترش و فعالیت شروع شده بود و حوزه علمیه منصوریه شیراز با بیش از 600 سال سابقه درخشان نشان از تلاش علما و بزرگان شیراز در این عرصه است.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رصّاف به بیان دیدگاه ها و برنامه های نهاد پرداخت و سپس حجت الاسلام والمسلمین مروی ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت حوزه های علمیه ویژگی های طلاب حوزه علمیه را برشمرد و به طلاب توصیه کرد درس را به نیت ادای تکلیف دینی و وظیفه بخوانند.


برچسب ها: امین رصاف
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مهدی تقی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
2
3
مبارک است. موفقیت و سربلندی تان آرزوی ماست.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
3
1
احسنت به انتخاب ایت الله ایمانی.اقای رصاف فردبالیاقتی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
2
1
مبارک است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
1
2
مگه یه نفر چند تا کار رو با هم می تونه انجام بده؟!
صدیق
|
ROMANIA
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
0
با عرض تبریک به دوست عزیز و با لیاقتم و تشکر به حسن انتخاب امام جمعه محترم و فهیم شیراز برای همه شما آرزوی موفقیت و تأیید از جانب سرور عالم
مولا و اقای همه هستی
امام عصر ارواحنا له الفدا
خواستارم
و من الله توفیق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲