پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
همزمان با هفته دفاع مقدس
حجت حسنی، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همزمان با هفته دفاع مقدس، فيلم‌هاي اين جشنواره در كازرون و 14 شهر ديگر استان فارس به نمايش گذاشته خواهد شد.
به گزارش كازرون نما، رییس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان فارس برگزار خواهد شد.
 
حجت حسنی، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فیلم های این جشنواره در شهرستان های شیراز، نی ریز، کازرون، نورآباد، ارسنجان، فراشبند، داراب، فسا، اقلید، استهبان، فیروزآباد، زرین دشت، خرامه، لار و خنج به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه 14 عنوان فیلم در این جشنواره حضور دارد افزود: فیلم های این جشنواره در قالب فیلم سینمایی، تله فیلم، فیلم کوتاه و مستند تهیه شده است که بسیاری از فیلم ها این جشنواره برای نخستین بار در کشور در استان فارس اکران می شوند.

حسنی بیان کرد: فیلم هایی از جمله تنهای تنهای تنها، معراجی ها، خاک و مرجان، ذهن خاموش، آنچه گذشت، شیخ شریف، ناشناس، قصه ظهر جمعه، ارتش پنهان، بازگشت، من آبادان رفتم، مترسک ها می میرند و درختان حماسی در این جشنواره نمایش داده می شود.
نویسنده: سرويس خبر
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲