پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۰۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۲
رئيس دانشگاه آزاد كازرون:
رییس واحد کازرون در بازديد از محل ثبت نام دانشجويان جديدالورود، ضمن ابراز رضايت از نحوه ثبت نام دانشجويان،گفت: ارائه خدمات ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی به در طول سالهای گذشته به جامعه باعث جلب رضایت و اعتماد مردم نسبت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاري آنا، دكتر سياوش شريفي گفت امروز در همین شهر کازرون باوجود اینکه چندین دانشگاه و مراکز علمی دیگر فعال هستند، اما متقاضیان همچنان مشتاق ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی می باشند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون اظهارکرد: حضور اساتيد و مسئولين بطور مستمر در بين دانشجويان جدید و انجام مشاوره لازم باعث آرامش و ايجاد خاطرات به يادماندني برای آنان خواهد شد.
شریفی در ادامه افزود: ازهمكاري و همدلي خوبی که بين حوزه هاي مختلف دانشگاه با آموزش وجود دارد تشكر می‌کنم و باید با بهره گیری ازتمام ظرفیتهای دانشگاه در جهت بالا بردن سرعت کار و ایجاد رفاه برای دانشجویان و خانواده ها تلاش شود .

دكتر شريفي در پايان به تمام پذيرفته شدگان سال تحصيلي جديد تبريك گفت و از كساني كه واحد كازرون را به عنوان محل تحصيل خود انتخاب نموده‌اند تشكر و ابراز اميدواري كرد كه بتوانيم با ارائه خدمات آموزشي، پژوهشي، رفاهي و فرهنگي مطلوب موجبات رضايتمندی عزيزان گردد.

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
صدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
10
واقعا برای شهرستان ومسئولین ومردم اظهار تاسف می کنم که ایشان هنوز ریس هستند
رکگگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
9
دکتر جان خسته نباشی اصل اصول گرایی شما هستید خیلی زحمت برای شاهین کشیدی مزدسو داری می گیری
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
3
کدوم اعتماد آقای دکتر؟؟؟؟ وقتی میبینیم .... رو در مقطع کارشناسی ارشد بورس کردید؟ توی همین کازرون حداقل 10 نفر داریم که توی مقطع PHD همون رشته .... در دانشگاههای مطرح دولتی دارن درس میخونن و حسرت اینو دارن که دو واحد به کارشناسی ها درس بدن بعد شما .... تون رو بورس میکنید. این یعنی اعتماد؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
همین طور که ایشون فرمودن علاوه بر اینکه این اقوامشون رو با مردک لیسانس،جهت تحصیل تو مقطع فوق لیسانس بورس کردن، الانم همین اقوام ایشون با مدرک ماماییی، مدیر گروه بهداش و علوم آزمایشگاهی هستن،،،،عجبا عجبا وا عجبا از این دانشگاه آزاد و کارهای این ریییس دانشگا آزاد که این مدارک ، یک از هزاران است....عزیزان مسئول، توبه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
9
این خیلی خوبه که مردم می فهمند !
ولی شما چطور این موضوع را فهمیدید !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
7
یکساله شما حکم نداری و بدون حکم وایسادین،!!!!!!واقعا جای تاسف داره برا عزیزان مسئول،!!!دو ساله قول دادین که ایشان هفته بعد ریییس جدید دانشگاه ازاد معرفی میشن،!!!کاش یک نفر، فقط یک نفر از مسئولین رده بالا فقط یه دلیل جهت نگه داشتن رییس دانشگاه ازاد به مردم کازرون و اساتید و کارکنان دانشگاه، ارائه می دادند...از خدا بترسید ....
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
1
0
"امروز در همین شهر کازرون باوجود اینکه چندین دانشگاه و مراکز علمی دیگر فعال هستند، اما متقاضیان همچنان مشتاق ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی می باشند"
یعنی تا حالا تو زندگیم به این شدت قانع نشده بوده الانم دارم میرم دانشگاه آزاد کازرون یه مدرک جدید بگیرم.
حیف که استاد تمام و دانشیار پذیرش ندارن وگرنه میرفتم میشدم هیأت علمی. گفتم هیأت علمی نبرنم هیأت بدوی؟
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
4
0
باسلام
جناب دکتر شریفی از عمل کرد شما در دانشگاه ازاد بسیار راضی هستیم ولی از عمل کرد بعضی مدیر گروه ها درساختمان فنی مهندسی بسیار ناراضی هستیم مدیر گروهی که کلاس 8تا11صبح را از ساعت 10شروع ودر ساعت 10:30تمام می کند برای دانشجو یانی که نمره می خواهند به انها برگه پروزه می فروشد در دانشگاه حضور ندارد وقت خود را درکتابخانه دانشگاه تلف می کند اخلاق درست ندارد با دانشجو بد برخورد می کند شخصیت دانشجو را زیر سوال می برد لذا خواهش مندیم نسبت به یک نظر سنجی در مورد مدیر گروه های اقدام نماید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
از دانشجویان دامپزشکی نحوه حضور اقای شریفی که اصطلاحا رییس دانشگاه هستند و هر استادی بهر دلیلی حتی موجه کلاس ناخواسته حضور نداشته باشند، حقوقشان را کم می کنند، بله از دانشجویان دامپزشکی بپرسید در طول ترم که باید ایشون شانزده هفته كلاس برایشان برگزار کننند، دو هفته كلاس رفته اند،?????? ضررری ندارد، بپرسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
1
جناب آقای دکتر شریفی

لطفا وعده وعیدهای سر خرمنی به دانشجویان جدید الورود ندهید و در عوض آن دسته اساتیدی را که در دانشکده فنی (بقیه دانشکده ها را نمی دانم) صرفا بخاطر سفارش جنابعالی به عنوان حق التدریس عنوان استادی را یدک می کشند مدیریت کنید تا صرفا بخاطر بی سوادیشان نمره دانشجویان را بالا ندهند و دانشجویان را از ادامه تحصیل ناامید نکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
1
از کازرون نما درخواست داریم که آقای دکتر شریفی را به عنوان مهمان انتخاب کند تا ایشان پاسخگوی سوالات قشر دانشگاهی کازرون اعم از اساتید و دانشچویان و کارمندان دانشگاه باشد

با تشکر از شما که در راستای اطلاع رسانی فعالیت می کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳