پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
ضریح امام زاده سید محمد کاشی(ع) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) روز جمعه با حضور مردم، خانواده شهدا، امام جمعه موقت کازرون و روحانیون در کازرون رونمایی شد.
 
به گزارش كازرون نما، تولیت آستان این امام زاده گفت: این ضریح به همت خیرین محل، نماز گزاران و خانواده معظم شهدا با هزینه افزون بر 35 میلیون تومان به دست هنرمندان اصفهانی به مدت شش ماه از آب نقره ساخته شده است.
حجت الاسلام محمد اندایشگر در مصاحبه با ایرنا افزود: این امامزاده از یاران حضرت شاهچراغ(ع) است که با کاروان آن حضرت بود و قرار بود در مشهد به حضرت امام رضا(ع) ملحق شود اما تقدیر این بود که امازاده سید محمد(ع) درکازرون بماند.
وی گفت: این امامزاده در کوی گنبد کازرون دفن است و این محله بخاطر وجود گنبد امام زاده سید محمد به کوی گنبد نامگذاری شده است . این مراسم همراه با مداحی وشعر خوانی در مدح ائمه اطهار برگزار شد .
نویسنده: سرويس خبر
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴