پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
امام جمعه موقت كازرون:
خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: نشست فرمایشی آمریکا و هم‌پیمانانش در پاریس اجرای نمایشنامه خیمه‌شب‌بازی علیه گروهک داعش است.
 به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته كازرون در سخنانی اظهار داشت: امروزه همان کشورهایی که با سرکردگی آمریکا و اسرائیل برای زشت جلوه دادن چهره اسلام گروهک داعش را به‌ وجود آوردند در پاریس اجتماع کرده و برای مبارزه با این گروهک تکفیری نمایشنامه تمسخرآمیز به ‌راه انداخته‌اند. اوباما که با فریب‌کاری و شعار «من مانند بوش جنگ‌طلب نیستم» توانست رأی مردم را جمع کند امروزه می‌بینیم برای حضور نامشروع در منطقه عهد و پیمان خود را زیر پا می‌گذارد.
امام‌جمعه موقت کازرون ادامه داد: امروزه کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان و بحرین و دیگر کشورهای اسلامی حوادث بسیار تلخی را سپری می‌کنند و از آن‌طرف دیکتاتورها و خون‌آشام‌های منفعت‌طلب ترجیح می‌دهند که حضور نظامی در منطقه داشته باشند.گروه‌های تکفیری، سپاه صحابه، القاعده و داعش به شکل‌ها و اسم‌های مختلف ساخته‌ و پرداخته آمریکا، اسرائیل، انگلیس خبیث و فرانسه بوده و برای زشت نشان دادن چهره اسلام است.
وی متذکر شد: حضور نظامی آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه، فروش سلاح نظامی، چپاول نفت کشورهای مسلمان و تأمین امنیت اسرائیل غاصب را به دنبال دارد.
امام‌جمعه موقت کازرون در بخش دیگر سخنان خود به 31 شهریورماه سالروز حمله ددمنشانه نظامی ارتش بعثی عراق به‌فرمان صدام ملعون در سال 1359 به کشورمان اشاره کرد و افزود: در آن زمان کشورهای مرتجع منطقه جمع شدند و رژیم صدام را با سلاح‌های مختلف تجهیز و تحریک به حمله علیه جمهوری اسلامی کردند.
حجت الاسلام عزمی گفت: دنیای استکبار هشت سال با نظام اسلامی جنگیدند و جز شکست و خواری برای آنان و عظمت و عزت برای جمهوری اسلامی چیزی به دنبال نداشت. با حضور به‌موقع مردم در صحنه و تقدیم بهترین جوانان خود در راه اسلام و رهبری پیامبرگونه امام راحل کشور از گزند شوم دشمنان محفوظ ماند. امروزه به برکت انقلاب اسلامی و درایت مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم فهیم، نظام جمهوری اسلامی تبدیل به قوی‌ترین نظام‌های دنیا شده است.
ايشان به تحقق شعارهای ملت ایران و نابودی شیاطین یکی پس از دیگری اشاره کرد و افزود: شعار «مرگ بر آمریکا و اسرائیل، منافقین، صدام و شوروی» مردم ایران به‌مرور زمان به نابودی شوروی سابق، صدام و تارومار شدن منافقان به وقوع پیوسته است.
وی در پایان به بازگشایی مدارس در اول مهرماه امسال اشاره کرد و از متولیان آموزش‌وپرورش خواست که پیش از آموزش علمی دانش‌آموزان به پرورش آنان توجه ویژه داشته باشند.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
1
واگذار همتون به خدا
خدا جواب هم خوبتون بده هم بدتون
به داد جوونا برسید جوونا دارن تو فساد میغلتن خدا لعنت کنه اونی که کاری برای غیر خودش نمیکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴