پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
فرماندارکازرون از شوراهای اسلامی ودستگاه های اجرایی خواستارشد:
فرماندار کازرون با اشاره به تاکید دولت مبنی برجذب سرمایه گزار وحمایت از بخش خصوصی تاکید کرد: شوراهای اسلامی ودستگاه های اجرایی با تشویق بخش خصوصی توسعه متوازن شهرستان را دنبال کنند.

فرماندار کازرون با اشاره به تاکید دولت مبنی برجذب سرمایه گزار وحمایت از  بخش خصوصی تاکید کرد: شوراهای اسلامی ودستگاه های اجرایی با تشویق بخش خصوصی توسعه متوازن شهرستان را دنبال کنند.

 حمیدرضا گرامی در نشست مشترک شهرداران ،بخشداران واعضای شوراهای اسلامی شهرستان کازرون با بیان این که در مورد اشتغال زایی  وجذب سرمایه گزار دیگر نباید به ارائه امار و ارقام بسنده نمود و پس از ظرفیت سنجی، نیاز سنجی در دستگاه های اجرایی باید مصوبات جلسات عملیاتی شود اظهار کرد: در شهرستان کازرون  ظرفیت ها و امکانات شغلی بالقوه ای وجود دارد و بعد از نیاز سنجی در تمامی ارگانهای و دستگاه های اجرایی در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و غیره باید طرح های مشاغل مزیت دار تفکیک شده و بصورت تخصصی رسیدگی شود.

فرماندار کازرون گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی برجذب سرمایه گزار باید از بخش خصوصی حمایت شود و اقدامات موثری در زمینه جذب سرمایه گذار درشهرستان انجام گیرد.

گرامی با بیان این که استقرار صنایع مادر وزیربنایی درشهرستان میتواند نقش مهمی درکاهش آمار بی کاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایفا کندخاطر نشان کرد: استقرار منطقه ویژه اقتصادی می تواند در اقتصاد بازار محور و توسعه بازار کار آزاد نقش موثری ایفا کند.

فرماندارکازرون تاکید کرد:شوراهای اسلامی ودیگر دستگاه های اجرایی با تشویق بخش خصوصی توسعه متوازن شهرستان را دنبال کنند.

وی با گلایه ازبروکراسی موجود درادارات اظهار کرد: بایستی مسئولین بارویکرد مدیریت جهادی موانع موجود در مسیرکاهش تصدی گری دولت را از میان بردارندو مانع کلافگی وسردرگمی سرمایه گزاران  گردند.

گرامی وظیفه شوراهای اسلامی شهر و روستا را خطیر و سنگین دانست وبیان نمود: شوراها به جهت رویارویی بیشتر با مردم و مشکلات جامعه باید زمان بیشتری برای رفع مشکلات و ایجاد بسترهای مناسب برای تامین نیازهای جامعه صرف نمایند.

وی با اشاره به لزوم توجه شوراها به مسئله درآمدزایی گفت:درآمدزایی و مجهز بودن به تولید منابع و مواد مورد نیاز شهرداری ها مورد توجه شوراهای اسلامی باشد.

فرماندار شهرستان  کازرون ضمن تاكيد بر لزوم بومي سازي آموزش هاي فني وحرفه اي با توجه به موقعيت شهرستان در اشتغالزايي تصریج کرد : بهترين متولي اشتغالزايي درجامعه آموزش هاي فني وحرفه اي است که باید براساس نیازهای شهرستان این آموزش ها توسعه یابند

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸