پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد:
امام جمعه کازرون بيان داشتند: مسئولين بايد با احترام و سعه صدر و مدارا با مردم و منتقدين رفتار نمايند و مسئولي كه از نقد و انتقاد متنفر باشد و داراي روحيه نقدپذيري نباشد. چنين شخصي داراي روحيه ديكتاتوري است و بايد خود را اصلاح نمايد.

جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان كازرون در روز پنج شنبه مورخ 13/6/93 راس ساعت 10 صبح در محل دفتر امام جمعه كازرون برگزار گرديد . در ابتداي جلسه مرحمتي مشاور فرهنگي امام جمعه طي سخناني  با اشاره به دست آوردهاي مهم و ارزشمندي كه  جلسات شوراي فرهنگ عمومي در سال هاي  گذشته  با اجرايي شدن مصوبات اين شورا داشته است ابراز اميدواري نمود در آينده نيز با همكاري و هماهنگي مسئولين، ساير  مصوبات اين جلسات نيز به مرحله اجرا درآيد .

هم­چنين در ادامه حجت الاسلام و المسلمين خرسند امام جمعه كازرون با اشاره به حضور خبرنگاران در جلسه ضمن تقدير از فعاليت هاي چشمگير و شبانه روزي خبرنگاران شهرستان طي سخناني بيان داشتند: سعي و تلاش خبرنگاران بايد بر اين باشد كه همواره از دايره انصاف خارج نشوند؛ به عنوان مثال اگر يك طرح عمراني در شهرستان به دليل كمبود اعتبار مدتي با توقف مواجه گرديد سياه­نمايي ننمايند.  وی از خبرنگاران خواستند كه همواره دو اصل سلامت در ارسال و انعكاس اخبار و هم چنين نقد منصفانه را لازمه كار خويش قرار دهند.

امام جمعه کازرون هم چنين ضمن تذكر به مسئولين شهرستان بيان داشتند: مسئولين بايد با احترام و سعه صدر و مدارا با مردم و منتقدين رفتار نمايند و مسئولي كه از نقد و انتقاد متنفر باشد و داراي روحيه نقدپذيري نباشد. چنين شخصي داراي روحيه ديكتاتوري است و بايد خود را اصلاح نمايد.

حجت الاسلام و المسلمين خرسند با اشاره  به مناسبت هاي فرخنده در پيش رو از جمله ميلاد با سعادت و فرخنده ثامن الحجج علي بن موسي الرضا(ع) و هم چنين مناسبت­هاي آتي از جمله عيد سعيد قربان و غدير از كليه مسئولين شهرستان به خصوص شهرداري خواستند تا نسبت به برگزاري برنامه هاي ويژه و  تزئين و چراغاني نمودن شهر در اين ايام اقدامات لازم را در اين خصوص اعمال نمايند در ادامه  محمدرضا خنشا  دبير جلسه  شوراي فرهنگ عمومي  ضمن تبريك فرا رسيدن دهه كرامت و تبريك ميلاد حضرت علي بن موسي الرضا (ع)ضمن بيان چند تذكر فرهنگي دستورات جلسه را بيان نمودند كه  موارد ذيل به تصويب رسيد :

- تشكيل ستاد عيد سعيد غدير و قربان  به مسئوليت فرمانداري شهرستان و با عضويت و حضور ادارات تبليغات اسلامي ، شهرداري و شوراي شهر ، اوقاف و امور خيريه ، ارشاد اسلامي ، نماينده دفتر امام جمعه محترم ، سپاه پاسداران و نيروي انتظامي ، آموزش و پرورش و دانشگاه هاي شهرستان  .

- مقرر گرديد جهت هماهنگي  برنامه هاي دهه اول محرم در شهرستان كارگروهي با عضويت (اداره تبليغات اسلامي، اوقاف و امورخيريه، نماينده هيئت هاي عزاداري، نيروي انتظامي، و آقايان مرحمتي و اسدزاده به نمايندگي از دفتر امام جمعه ) برنامه ريزي هاي لازم جهت هر چه باشكوه تر شدن عزاداري ها در دهه اول محرم بنمايند . هم چنين مقرر گرديد نامه نگاري هاي لازم با مسئولين صدا و سيماي استان فارس جهت  حضور و انعكاس عزاداري مردم شهرستان در دهه اول محرم صورت پذيرد .

- مقرر گرديد همايش تجليل  از ناصر ديوان كازروني و برنامه دهه  فرهنگ و هنر شهرستان  باهدف معرفي جاذبه ها و ساير پتانسيل هاي موجود در  شهرستان در يكي از دو زمان تعيين شده  (اسفندماه 93 يا در ارديبهشت ماه 94 ) با همكاري فرمانداري و كليه ادارات و ارگان هاي شهرستان برگزار گردد .

- مقرر گرديد توسط  شهرداري و شوراي اسلامي  شهر  بلوار منتهي به گلزار شهداي سيد محمد نوربخش با عنوان بلوار شهيد دانشجو و ميدان منتهي به آن با عنوان ميدان شهيد دانشجو نامگذاري گردد . وشهرداري و شوراي شهر  نسبت به نصب تنديس اين شهيد گرانقدر در ميدان مذكور  اقدام نموده و در جلسه آتي شورا گزارش عملكرد خود را ارائه نمايند .

- مقرر گرديد شهرداري و شوراي اسلامي كازرون در خصوص وضعيت ساماندهي  آرامستان هاي شهرستان و خصوصاٌ ساماندهي آرامستان بهشت زهراي كازرون با توجه به كمبود فضاي كافي براي دفن اموات، كه اگر قرار است زميني به قبرستان اضافه شود، شهرداري و شوراي اسلامي شهر موظف به پيگيري و ساماندهي اين آرامستان باشند . هم چنين مقرر گرديد در اولين فرصت شهردار و رئيس شوراي اسلامي  شهر با هيئت امناء گلزار بهشت زهرا در خصوص مشكلات  بهشت زهرا جلسه گرفته و نتنيجه را در جلسه آتي شوراي فرهنگ عمومي بيان نمايد .

- مقرر گرديد  جهت جلوگيري از حضور اراذل و اوباش  در خصوص فضاي فرهنگي موجود در پارك طالقاني  توسط شهرداري و شوراي شهر و ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون اقدامات لازم انجام گرفته و گزارش عملكرد خود را در جلسه آتي شورا اعلام نمايند .

- مقرر گرديد  يك جلسه  شوراي فرهنگ عمومي با حضوردكتر  شاهين محمد صادقي  نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي ، حميد رضا گرامي  فرماندار  شهرستان واعضاء شورا با حضور هيئت تحريريه هاي نشريات در خصوص پيگيري  مسائل و مشكلات اين عزيزان برگزار گردد .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
0
امیدوارم جلوگیری از اراذل و اوباش به دستگیری و بازدداشت دختر و پسرهای جوان ختم نشود و فضای امنیتی برای مردم عادی حاکم نگردد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳