پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
معاون پرورشی آموزش‌وپرورش کازرون خبر داد
حکمت ورع در این رابطه اظهار داشت: در سال تحصیلی 93-92 دانش‌آموزان باانگیزه مقطع ابتدایی و متوسطه یک (راهنمایی) کازرون با کمک ‌مربیان و پیشکسوتان جامعه ورزشی این شهر توانستند 12 مقام برتر استانی مسابقات ورزشی را به خود اختصاص دهند.


معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون از راه‌یابی هفت دانش‌آموز کازرونی به اردوی گروه ملی جوانان و نوجوانان کشور خبر داد.

حکمت ورع در این رابطه اظهار داشت: در سال تحصیلی 93-92 دانش‌آموزان باانگیزه مقطع ابتدایی و متوسطه یک (راهنمایی) کازرون با کمک ‌مربیان و پیشکسوتان جامعه ورزشی این شهر توانستند 12 مقام برتر استانی مسابقات ورزشی را به خود اختصاص دهند.

وی به کسب مقام قهرمانی کشوری توسط دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه یک (راهنمایی) مدارس کازرون برای نخستین بار در رشته ورزشی فوتسال اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه یک (راهنمایی) این شهر با مربیگری محمود زمانی‌بخش و سرپرستی محمدرضا عظیمی توانستند به نمایندگی از مدارس استان فارس به مقام نخست فوتسال آموزشگاه‌های کشور دست یابند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌و پرورش کازرون متذکر شد: استان فارس پس از 12 سال انتظار توانست با تلاش دانش‌آموزان کازرون مقام قهرمانی کشور در رشته فوتسال دانش‌آموزی مقطع متوسطه یک (راهنمایی) را کسب کند.

ورع به موفقیت دیگر دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی و متوسطه یک کازرون در کسب 12 مقام برتر مسابقات ورزشی استانی در رشته‌های هندبال، فوتسال، دومیدانی، بسکتبال و والیبال اشاره کرد و گفت: در این راستا این شهرستان توانست هفت مقام نخست، یک مقام دوم و نیز چهار مقام سومی از میان مدارس این استان را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان منتخب کازرونی در قالب گروه استان فارس برای مسابقات کشوری به شهرهای اراک، شهرکرد، مشهد و تبریز اعزام شدند که در نهایت توانستند هفت مقام نخست تا سوم را به دست آورند.

این مسئول بیان کرد: در این دوره از مسابقات هفت نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر این شهر در رشته‌های ورزشی بسکتبال، هندبال، والیبال به همراه قهرمان دومیدانی به اردوی گروه ملی جوانان و نوجوانان دعوت شدند.

ورع، دانش‌آموزان مژده نظری، نگین بشارتی، زینب دشتی، سیده ام‌البنین حسینی، علی محبت پور، دریا فرهادپور و مریم بابایی را به ترتیب منتخب گروه ملی در رشته‌های ورزشی بسکتبال، هندبال، (هندبال ابتدایی پسران)، بسکتبال نوجوانان و دو و میدانی و قهرمان قهرمانان این رشته برشمرد.

وی مقام دوم کشوری رشته بسکتبال مقطع ابتدایی دختران را شامل نازنین سلطانیان، نجمه کریمی و مقام دوم هندبال ابتدایی دختران زیبا رضازاده و لیلا رستمی و مقام سوم والیبال دانش‌آموزان متوسطه یک دختران فاطمه داودی، میترا نوروزیان‌فرد، الهام رباعی و مریم صمیمی و نیز مقام نخست و دوم رشته دو و میدانی پرش ارتفاع و طول و قهرمان قهرمانان مریم بابایی عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون در پایان از تلاش بی‌وقفه مربیان و پیشکسوتان جامعه ورزشی این مدیریت که در کسب این موفقیت‌ها همکاری داشتند تقدیر کرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بالاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
1
سلام خسته نباشید.
اگر امکانش هست از ورزش بالاده هم گزارشی تهیه کنید.
09369458090
ممنون میشیم.
ورزش بالاده خیلی بی صاحبه.خیلی مظلومه به دلیل بی مدیریتی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳