پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون گفت:امسال ۴گروه جهادی به روستاهای  بخش های جره و بالاده و کوهمره نودان اعزام شدند و در طول یک ماه خدمات و فعالیتهای موثری را انجام دادند.

وی با تشریح فعالیتهای انجام شده اظهار داشت: در عرصه بهداشتی درمانی طرح پالایش سلامت و کارگاه های آموزشی توجیهی ویژه بانوان و همچنین کلاس های آموزشی امداد و نجات برگزار شد و در بخش دامپزشکی توسط کلینک سیار گروه جهادی دام و طیور روستا مورد معاینه قرار گرفتند و داروی رایگان با توجه به نیاز  اهدا گردید. اجرای دوره  آموزش قرآن کریم و آموزش معارف اسلامی با شیوه تدریس جدید به همراه مسابقه و به صورت حلقه های معرفتی و همچنین برگزاری کلاس های هنری و صنایع دستی ـ مسابقات ورزشی و سرگرمی ـ دیدار با خانواده معظم شهدا در روستا ـ پخش فیلم سینمایی ـ توزیع لوح های فشرده  نرم افزاری با عناوین «برای ریحانه» در رابطه با حجاب و عفاف ـ «رضوان» حاوی کلیپ ها و نماهنگ های زیبا و حذاب ـ «در مسیر زندگی» حاوی مجموعه سخنرانی هایی در مورد ازدواج ـ همسرداری ـ تربیت فرزند ـ «جوانه» حاوی فیلم های ارزشی ویژه کودکان ـ برگزاری ادعیه توسل و عاشورا در منازل خانواده شهدای روستاـ انجام مشاوره مذهبی و اجتماعی و تحصیلی ـ دیوار نویسی در سطح روستا ها، رصد آسمان در شب با تلسکوپ از جمله برنامه های انجام شده در عرصه فرهنگی بود.

صحرابان افزود:در عرصه عمرانی با توجه به اینکه ساخت و تکمیل مسجدالنبی(ص) روستای ایلان از پروژه های گروه های جهادی ما بود امسال نیز آبدارخانه مسجد مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون همچنین بیان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی برخی از روستاییان تعدادی سبدکالا حاوی برنج و مرغ به تعدادی از افراد بی بضاعت روستاهای هدف اهدا شد.

وی در زمینه عرصه اقتصاد مقاومتی نیز افزود: با توجه به رایزنی ها و اطلاع رسانی هایی که انجام شد بانوان روستا که در عرصه قالی بافی و صنایع دستی فعالیت دارند دارای مدرک شوند و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.همچنین در طول اردو نیز مشاوره هایی در خصوص مشاغل خانگی به اهالی روستا داده شد.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون در پایان گفت: باید تشکر ویژه ای داشته باشم از روسای دانشگاه های آزاد اسلامی ـ سلمان فارسی ـ پیام نور ـ علمی کاربردی کازرون که در اعزام و تامین هزینه های اردوی جهادی همکاری لازم داشتند و همچنین مدیریت اموزش و پرورش جره بالاده دهیاران و اعضای محترم شورای اسلامی روستاهای ایلان باغدشت دیکانک و امامزاده و بویژه فرماندار بسیجی جناب آقای گرامی که پیگیری های لازم را پذیرفتند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲