پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
حجت الاسلام خرسند:
امام‌جمعه کازرون با بیان اینکه در مقوله ایجاد کار و تولید نباید به حرام و حلال بودن پول سرمایه‌گذار و یا از کجا آورده تجسس کرد و آن با کرام‌الکاتبین است افزود: باید دست‌به‌دست یکدیگر دهیم و موانع و گیر کار را از پیش پای سرمایه‌گذار برداریم و در این راستا تنگ‌نظری نکنیم.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از کارمندان نمونه دستگاه‌های اداری شهرستان کازرون تجلیل شد.

به گزارش کازرون نما، امام‌جمعه کازرون در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اداری این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در مسجد جامع شهدای کازرون برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سخنانی اظهار داشت: امروزه شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی تقوی، صدق و راستی و نیز به‌عنوان یک نماد مدیریت اسلامی، جهادی و خالصانه مطرح هستند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند گفت: شهید رجایی امتیازات منحصربه‌فردی داشت و با عمق قلب و باور، اسلام، شیعه و ولایت را شناخته و پذیرفته بود.

وی با بیان اینکه شهید رجایی مسئولیت را یک فرصت در راستای خدمتگزاری و نوکری به مردم می‌دانست نه به‌عنوان غنیمت بیان کرد: این شهید گران‌قدر هیچ‌گاه خودش را در مسئولیت‌ها گم نکرد و اصالت خود را از دست نداد و دچار غرور نشد.

امام‌جمعه کازرون به خصوصیات مکارم اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: در آن زمان بنی‌صدر ملعون بدترین توهین و حتی فحاشی را علیه شهید رجایی می‌کرد اما ایشان هیچ‌گاه مقابله‌به‌مثل و یا اسائه ادب به کسی نمی‌کرد.

خرسند با بیان اینکه امروزه تشریفات اداری و نسبت دادن عناوین به افراد و توقف در فرعیات بسیار شده تصریح کرد: دولتمردان جز خدمتگزاری و نوکری به مردم شأنیتی ندارند و بی‌خود به القاب و عناوین تکیه نکنند و ذوق‌زده نشوند.

وی از مسئولان و کارمندان دستگاه‌هایی اداری خواست در مدتی که در این پست و مقام قرار دارند در گره‌گشایی مشکلات مردم اقدام کنند و به مسائل دست و پاگیر اداری توجه نکنند.

امام‌جمعه کازرون متذکر شد: حدود شش ماه از سال «اقتصاد، فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی» سپری‌شده، بنابراین در این راستا مسئولان باید گزارش دهند که برای تحقق این امر چه اقدامی را انجام داده‌اند.

خرسند اضافه کرد: شش ماه از سال سپری‌شده اما برخی از مسئولان عناوین نام‌گذاری امسال را فقط در شعارنوشته‌ها به نگارش درمی‌آورند و گرامی می‌دارند و در عمل هیچ اقدامی نکرده‌اند.

وی از مسئولان این شهرستان و استان فارس خواست موانع پیش روی سرمایه‌گذار و تولید و اشتغال را بردارند و به قیافه و سابقه سرمایه‌گذار نگاه نکنند.

امام‌جمعه کازرون با بیان اینکه در مقوله ایجاد کار و تولید نباید به حرام و حلال بودن پول سرمایه‌گذار و یا از کجا آورده تجسس کرد و آن با کرام‌الکاتبین است افزود: باید دست‌به‌دست یکدیگر دهیم و موانع و گیر کار را از پیش پای سرمایه‌گذار برداریم و در این راستا تنگ‌نظری نکنیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پسر خاله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
2
با كمال تاسف جهادكشاورزي كازرون قدم مثبتي براي تحقق شعار سال(مديريت جهادي) بجز جلسات تكراري و بي نتيجه برنداشته است.البته خيلي عجيب هم نيست چون يك شبه يك كارشناس ساده به لطف رايزني هاي پسر عمو و بدون سابقه مسئوليت حتي يك مركز خدمات مديريت شهرستان بزرگي چون كازرون را عهده دار شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳