پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۶۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
فرماندار کازرون:
به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اداری این شهرستان اظهار داشت: عملکرد تمام مسئولان زیر ذره‌بین مردم قرار دارد بنابراین باید به ‌دور از حاشیه‌پردازی و روزمرگی در راستای خدمت بیشتر به مردم تلاش شود.

فرماندار کازرون گفت: مبلمان ورودی کازرون زیبنده این شهر نیست.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اداری این شهرستان که با حضور امام‌جمعه و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی کازرون در مسجد جامع شهدای این شهر برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سخنانی اظهار داشت: عملکرد تمام مسئولان زیر ذره‌بین مردم قرار دارد بنابراین باید به ‌دور از حاشیه‌پردازی و روزمرگی در راستای خدمت بیشتر به مردم تلاش شود.

وی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست با وحدت و تعامل بیشتر و معرفی ظرفیت و توانمندی‌ها فضا را برای توسعه و آبادانی بیشتر فراهم کنند.

فرماندار کازرون اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر به خاطر داشتن صداقت و تقوا الگو شدند بنابراین ما باید با بهره‌گیری از خصوصیات حسنه این بزرگواران نهایت تلاش خود را در انجام به‌موقع کارها معطوف کنیم.

گرامی متذکر شد: امروزه زمانی‌ که عنوان مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌شود به معنای این است که باید تلاش‌های مدیران مضاعف شود و فراتر از برنامه خود گام بردارند.

وی تصریح کرد: فرصت‌ها بسیار اندک و عمر مدیریتی انسان نیز کوتاه است بنابراین هر مدیری باید در مجموعه خود تحول ایجاد کند و انگیزه خدمت‌رسانی را بالا ببرد.

فرماندار کازرون ادامه داد: امروزه مردم درصدد آن هستند که به‌طور مثال شهردار و شورای اسلامی شهری را که انتخاب‌ کرده‌اند برای اداره بهتر شهر چه برنامه‌ای را دارند.

گرامی با بیان اینکه مسئولان نباید از دید پرسش‌گری مردم خود را مخفی کنند افزود: ما مسئولان وظیفه‌ داریم که صادقانه با مردم سخن بگوییم و آنان نیز حق ‌دارند از ما پرسش‌گری کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان کازرون، تقویت روحیه امید و امیدواری و ایجاد شادابی در میان جوانان و بها دادن به آنان را از مسئولان این شهرستان خواستار شد و افزود: دیدار با جوانان به‌ ویژه جوانان تحصیل‌کرده بیکار، کمک و راهنمایی آن‌ها در برون‌رفت از بیکاری با نگاه اقتصاد مقاومتی باید در برنامه کاری مدیران این شهرستان قرار گیرد.

گرامی در بخش دیگر سخنان خود از نازیبا بودن مبلمان شهری، قانون‌گریزی، عدم رعایت اصول ساخت‌وساز و بهداشت در قسمت ورودی این شهر انتقاد کرد و گفت: این معضلات نشان از ضعف مدیرانی بوده که مسئولیت داشته و به مسئولیت خود به‌موقع عمل نکرده‌اند.

برچسب ها: حمیدرضا گرامی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
1
2
واقعا ورودی طویله بهتر از ورودی کازرون است میگی نه سری به ابتدای ورودی شهرنرسیده به میدان سلمان بزنید بوی تعفن کود* گوسفندان درحال عبور جنب پمپ ‌بنزین*چاله ها* جاده خاکی* نیوجرسی* بوی کودمرغ* سگهای ولگرد*وجود مزاییک زنی درحریم جاده* ایا واقعا کازرون شهردار وشورای شهردارد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
1
4
با سلام حرف وسخنرانی چه فایده دارد درحال حاضر جنابعالی فرماندار هستید گوش شهردار بگیرید وبگویید ورودی شهر را دراولویت قرار دهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
2
1
كازرون با داشتن چنين شورايي بايد هم چنين وضعي داشته باشد . صد رحمت به شوراي گذشته كه نسبت به شوراي كنوني بسيار فعال تر بودند .
تکراری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
4
سلام جناب گرامی لطف کنید خدایی پیاده بیاتوی پیاده رو میدان شهید چمران(فلکه شهربانی)ببین این ماهی فروشی اجازه میده توی پیاده رو حرکت کنید. عندالله اگر فردی رفت توی خیابان ووسیله نقلیه ای به اوزد چه کسی پاسخگواست.اگر نمیریم هم چون اکثر ساکنین این محله قشر ضعیفیم ناقص شدیم دردش از مردن بدتراست .حال بوی ماهی ومیگویی هم که پول نداریم بخریم فقط استشمامش میکنیم هم به کنار تورا به خون شهدا واگذارش به سد معبر که دوستاشن نکن خودت بیا بسیجی دلاور. یاحق
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
مسئولین محترم در استان فارس 99% غیر بومی هستند و مورد بازخواست مردم قرار نمی گیرند و 35 سال است ... ادارات را اشغال کرده اند و دست ما کوتاه و خرما بر نخیل. کازرون که گل سر سبد محرومیت می باشد و خدائی صد رحمت به کازرون سال 1355. دریاچه پریشانی داشتیم و باغ نظری و باغ اولیاء و سر خیراتی و بلواری و درمانگاه هلال احمر سر بلوار و خلاصه صفائی داشت رفتن به کازرون. ورودی شهر جاده جدید اگر کشته نشوی شانس اورده ای. زندگی در شهرستان کازرون از فلسطین بدتر شده و از یاد مسئولین چپ و راست رفته که شهرستانی بنام کازرون هست. شیراز هم همین طور است . نرسیده به چهار راه ملاصدرا درست زیر سبیل شورای اسلامی شهر خانه خرابی است که مربوط به زمان جنگ است و هنوز کازی برایش انجام نداده اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
0
0
با سلام وخسته نباشيد خدمت فرماندار محترم و بزرگوار در پايان فرمايشتون فرموديد(( این معضلات نشان از ضعف مدیرانی بوده که مسئولیت داشته و به مسئولیت خود به‌موقع عمل نکرده‌اند.))اكنون شما كه هم مديري قوي هستيد وهم مسئوليت پذيروعمل كننده به مسئوليت اين مشكل را حل نماييدتا هم مردم ببينند واستفاده ببرندشما هم ثوابشو ببريد.مسئولين قبل هم ياد بگيرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
0
جناب فرماندار حالا شما درست کن تا بقیه یادبگیرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
0
0
شما اگر یه خونه کوچک و قدیمی داشته باشی با یه مادر کدبانو و تمیز و مرتب و مدیر و مدبر بهتر از اینه که یه خونه بزرگ و گرون قیمت داشته باشی با یه بابای بیخیال و بی نظم و شلخته و بی فکر.
البته این متن ربطی به مدیریت شهرستان کازرون نداره ولی منظورم اینه شما اگر شهر تمیز و مرتبی داشته باشی مطمئنا جرم و جنایت و هزار مشکل دیگه هم کمتر دیده میشه. توی یکی از ادارات مهم شهر دیدم که کفش پاکن نیم متری به تابلو در اتاقشون وصله.
از همین میشه بفهمی دیدشون نسبت به زیباسازی شهر و به کار گیری هر چیزی جای خودش برای اینا چه اهمیتی داره!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸