پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲
خطيب جمعه كازرون:
امام جمعه کازرون گفت: پیروزی مردم مظلوم غزه بر رژیم پلید تا دندان‌مسلح صهیونیست تحقق وعده الهی بود.
 به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته كازرون با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت باسعادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س)،‌ احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) و ولادت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) گفت: دهه کرامت تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه جلیل‌القدر بوده و این استان توفیق بهره‌مندی از وجود بابرکت بیشترین امامزادگان را دارد.
وی ادامه داد: حرم مطهر احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) باید مرکز نشر معارف و اخلاق باشد و استان فارس و شیراز به‌نام این حرم مطهر و امامزادگان واجب‌التعظیم دیگر شناخته شود.
امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: گرچه استان فارس و به‌ویژه شیراز مرکز علم و ادب و شعر از دیرباز بوده اما مسئولان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید اهتمام داشته باشند که هر مسافری به این کلان‌شهر قدم می‌گذارد زیارت احمد بن موسی را بر خود لازم بداند.
خرسند سالروز تصویب بانکداری اسلامی بدون ربا را گرامی داشت و افزود: این آرزوی دیرینه هنوز محقق نشده و امروزه سیستم بانکداری کشورمان به معنای حقیقی با بانکداری اسلامی فاصله دارد.
وی متذکر شد: با وجود اینکه قانون بانکداری اسلامی را در کشور داریم اما خروجی برخی از بانک‌ها منطبق با قوانین اسلامی نیست؛ در بانکداری اسلامی قرض‌الحسنه جایگاه ویژه‌ای دارد اما امروزه به‌ وضوح می‌بینیم بانک‌ها به آن توجه ندارند و کسی که یک‌ میلیون وام قرض‌الحسنه می‌خواهد با مشقت فراوان آن را دریافت می‌کند.
خرسند متذکر شد: بانک‌ها زوج‌های جوان را برای دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج ماه‌ها در نوبت می‌گذارند که زوج‌ها از دریافت آن پشیمان می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروزه بانک‌ها تبدیل به بنگاه اقتصادی شده‌اند و با بانکداری اسلامی بسیار فاصله گرفته‌اند.
امام‌ جمعه کازرون از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست برای این معضل تدابیری بیندیشند و بانک‌ها را به معنای واقعی به سمت اسلامی شدن هدایت کنند.
خرسند هفته دولت و هشتم شهریور ‌ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر 2 اسوه تقوا، زهد، استقامت و مجاهدت در راه خدا بودند.
وی به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری 15 مورد توصیه به دولتمردان گوشزد فرمودند که امید است سرلوحه کار دولت قرار گیرد.
امام‌ جمعه کازرون با بیان اینکه دولت فعلی با شعار اعتدال سرکار آمده و مقام معظم رهبری نیز اعتدال را قبول دارند، گفت: امروزه دولت باید به شعار اعتدالی خود پایبند باشد و با این شعار جریان‌های مومن، خدوم و حزب‌اللهی را کنار نزند.
وی برخی اقدامات دولت تدبیر و امید از جمله اجرای طرح تحول نظام سلامت، کنترل تورم و مسافرت به استان‌ها را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و متذکر شد: دولت به‌ ویژه رئیس جمهور نباید اجازه دهد که دولت اعتدالی توسط جریان‌های سیاسی مصادره شود.
امام‌ جمعه کازرون پیروزی مقاومت مردم غزه را از تحقق وعده الهی دانست و تصریح کرد: مردم مظلوم غزه با دست‌خالی در برابر رژیم تا دندان‌مسلح صهیونیستی که مورد حمایت دنیای استکبار و حتی سازمان ملل بود به پیروزی رسید که جای شکر دارد.
خرسند گفت: تلویزیون اسرائیل به‌ طور رسمی اعلام کرد که دوران پیروزی‌های ارتش اسرائیل به سر آمده بنابراین ما نیز می‌گوییم که دوران زوال این رژیم آغاز شده است.
وی به سرنگونی پهپاد رادارگریز رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر در خاک جمهوری اسلامی توسط فرزندان روح‌الله اشاره کرد و متذکر شد: با یاری خدا فرزندان روح‌الله جواب دندان‌شکنی به رژیم متجاوز در خاک خود اسرائیل خواهند داد.
به گزارش كازرون نما، پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر فرماندار کازرون فعالیت‌های دولت در این شهرستان را تشریح کرد.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
0
خاک برسر آمریکا و اسراییل بز دل . نشون دادند که عین حباب روی آب هستند .
ufnhggi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
0
مسئولان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید اهتمام داشته باشند که هر مسافری به این کلان‌شهر قدم می‌گذارد زیارت احمد بن موسی را بر خود لازم بداند.
!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
پناه بر خدا
خب اگه خواست میره زیارت
اگه هم نه که نمیره

ماکازرونی ها هر وقت میریم شیراز ، چند بار رفتیم زیارت که داریم واسه همه ی مسافرا برنامه میریزیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲