پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳
خطيب جمعه قائميه:
حجت الاسلام عباسي دهم شهریور روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاع متبرکه را فرصتی در راستای بهره‌گیری از فضای معنوی امام‌زادگان و بقاع متبرکه دانست و از اداره اوقاف شهرستان کازرون خواست در ساخت ‌و ساز و محوطه‌سازی و تشکیل هیئت‌امنا فعال برخورد کند و برای حرم امامزادگان بخش قائمیه برنامه مناسبی داشته باشد.
 به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته بخش چنارشاهيجان، با گرامی‌داشت فرارسیدن دهه مبارک کرامت در سخنانی اظهار کرد: هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم نام‌گذاری شده است و امروز ه مثلث شوم استکبار یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از طراحان و آموزش‌دهندگان و حمایت‌کنندگان تروریست به اسم دفاع از حقوق بشر و امنیت و آزادی به‌شمار می‌روند.
وی گفت: جنگ و خون‌ریزی و فجایعی که امروزه در دنیا به‌ویژه در منطقه از جمله عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و فلسطین مشاهده می‌شود توسط همین مثلث شوم به وقوع پیوسته است.
امام ‌جمعه قائمیه به پیروزی مردم غزه علیه رژیم پلید صهیونیستی اشاره کرد و افزود: با مدد الهی عمر این رژیم غاصب و کودک‌کش به‌سر آمده و روبه‌زوال و نابودی است.
عباسی از نیروی هوافضای سپاه و قرارگاه پدافند هوایی کشور که با انهدام این پهپاد اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند تقدیر کرد.
امام‌ جمعه قائمیه در ادامه گفت: دهم شهریور روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاع متبرکه را فرصتی در راستای بهره‌گیری از فضای معنوی امام‌زادگان و بقاع متبرکه دانست و فرهنگ‌سازی دینی از طریق ارتباط با این فرهیختگان دینی و معنوی در احیای ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی بسیار مؤثر عنوان کرد.
وی از اداره اوقاف شهرستان کازرون خواست در ساخت ‌و ساز و محوطه‌سازی و تشکیل هیئت‌امنا فعال برخورد کند و  برای حرم امامزادگان بخش قائمیه برنامه مناسبی داشته باشد.
عباسی در پایان گفت: در هفته دولت با تأسی و پیروی از مقام معظم رهبری ضمن حمایت و تقدیر از دولت‌مردان و خدمتگزاران انتظار می‌رود که کارگزاران دولت به توصیه‌های رهبری به‌عنوان اساس و زیرساخت و اصول مدیریت توجه کنند.
وی از مدیران جامعه خواست فقط به پیشرفت‌های اقتصادی و سیاسی تکیه نکنند و به زمینه اخلاق‌محوری، هدایت‌گری، فرهنگ‌سازی و دین‌پروری مردم نیز توجه ویژه داشته باشند.
 
نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸