پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴
سانحه رانندگی در محور کازرون – شیراز یک کشته برجای گذاشت.

سروان فرهادی کارشناس پلیس راه کازرون گفت: امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در کیلومتر چهار جاده کازرون به شیراز یک نفر از سرنشینان این خودرو جان باخت و راننده مجروح شد.
علت حادثه بی توجهی راننده خودرو به سمت جلو اعلام شده است .

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
1
اين خبر در اصل صحيح است ولي در محتوا داراي اشتباهاتي است:
سمند نبوده و بلكه پژو405 بوده
بي توجهي به جلو نيز در كار نبوده ، و بلكه خواب آلودگي راننده بوده است كه البته بي توجهي به جلو را پوشش مي دهد.

و ضمنا مراكز امداد همچون هلال احمر كه ادعاي رسيدگي به تصادفات جاده اي را دارد مطابق اظهار نظر خانواده متوفي از ساعت12 شب قبل تماس هاي مكرر با 112 داشته اند ولي هيچكس حتي جواب تلفن را نداده است. اين در حالي است كه مركز112 هلال احمر مي بايست بدون سيم كارت و حتي در شرايطي كه آنتن دهي وجود ندارد ارتباط را برقرار كند.
امدادگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
0
0
با سلام خدمت دوست ناشناس .به عنوان يك مطلع عرض مي كنم كه مركز پاسخگويي نداي امداد در مركز استان به صورت شبانه روزي فعال مي باشد و در صورت وقوع تصادف و يا برخي حوادث ديگر ، در صورتيكه با شماره ١١٢ تماس حاصل شده و وقوع حادثه گزارش گردد ،در كمترين زمان با نزديكترين شعبه جمعيت هلال احمر يا پايگاه هاي نجات ارتباط برقرار شده و تيم هاي امداد و نجات جهت امداد رساني اعزام ميگردند.به عبارت ديگر شعب جمعيت هلال احمر در سراسر استان فارس ،مركز پاسخگويي به تلفن ١١٢ را ندارند و اين مركز در شيراز كنترل حوادث سراسر استان را بر عهده دارد.عدم پاسخگويي eocهلال احمر احتمالا به مشكلات مخابراتي اخير ارتباط داشته وگرنه همانگونه كه گفته شد اين مركز در جمعيت هلال احمر استان فارس به صورت شبانه روزي فعال بوده وعدم پاسخگويي منطقي نيست.
گزارش پليس راه حاكي از وقوع تصادف در چهار كيلومتري جاده كازرون به شيراز بوده و بسيار منطقي تر بود كه با اورژانس تماس گرفته مي شد و در صورت نياز به تجهيزات نجات هم تماس با آتش نشاني صحيح تر به نظر ميرسد.چرا كه فاصله نزديكترين پايگاه نجات جاده اي هلال احمر تا كازرون بيش از سي كيلومتر مي باشد.البته با توجه به اينكه عنوان شده از ساعت ١٢ شب قبل با شماره ١١٢ تماس گرفته مي شده ،احتمالا اين تماس فقط براي كسب خبر تصادفات احتمالي بوده كه در اينصورت هم تماس با ١١٠ بسيار منطقي تر بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳