پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
با تلاش پليس آگاهي شهرستان كازرون:
سرهنگ محسن سروقد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای منزل در کازرون و کشف هشت سرقت از آنان در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محسن سروقد در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند سرقت منزل در کازرون، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان اقدامات گسترده‌ای را با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان انجام دادند.
وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی باند سارقان حرفه‌ای که با استفاده از خودرو اقدام به سرقت از منازل مردم می‌کردند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با توقیف خودروهای موردنظر، دو نفر از اعضای باند دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کازرون تصریح کرد: سارقان دستگیرشده در پلیس آگاهی تاکنون به ارتکاب هشت سرقت منزل با همدستی دو نفر دیگر اعتراف و عنوان داشتند اموال مسروقه را به دو نفر مال‌خر فروخته‌اند.
سروقد بابیان اینکه این عملیات موفقیت‌آمیز موجب رضایت و خرسندی افراد مال‌باخته شد افزود: متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و تلاش در راستای دستگیری دیگر اعضای باند و مال‌خران ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بر ضرورت توجه به توصیه‌های پلیس و هشدارهای انتظامی تأکید کرد و از شهروندان خواست تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنند، برای اطمینان بیشتر بر روی ورودی کولر، روی دیوارها، تمام پنجره‌ها و نقاط قابل‌نفوذ مانند نورگیر و ... حفاظ محکم و مقاوم نصب، در صورت تغییر محل سکونت یا مفقود شدن کلید یدک منزل، توپی قفل درهای ورودی را تعویض، همواره دقت کنند تا کلید یدکی قفل‌های خانه را در محل امنی نگهداری و از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار بسیار در منزل پرهیز کنند.
 
نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷