پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
با حضور امير سرتيپ عسكري:
همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور امیر سرتیپ 2 ستاد محمد عسکری، حجت الاسلام حسن یاسین راد، فرماندهان، مسئولان و کارکنان مرکز آموزش 07 شهید قنبر ترابی ارتش از 5 نفر از آزادگان شهرستان کازرون تجلیل شد.
به گزارش دريافتي كازرون نما، در اين مراسم امیر سرتیپ 2 عسکری با گرامیداشت یاد و نام  امام راحل (ره) و شهدای دوران دفاع مقدس، طی سخنانی گفت: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند و از شکنجه های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند. آزادگان صبورتر از سنگ  و راضی ترین کسان به قضای خداوند بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند و از همه جا و همه کس بریده و به خدا متوسل شدند؛ آزاده نامیده شدند، چون از قید نفس و نفسانیت رهایی یافته بودند. این یادگاران دفاع مقدس و روزهای آتش و خون، با گام های مطمئن و دل های سرشار از عشق و ایمان به خدا و وطن، برای رسیدن به قله های فتح و ظفر ایستادند. پس ما نیز باید صبوری شان را ارج نهیم و پای غفلت بر  آنها نگذاریم.
در ادامه آقای ابوطالب صحافی سیار  یکی از آزادگان سرافراز به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت.

در پایان به 5 نفر از آزادگان ارتش آقایان داود قراچه، شریف الدین بیدار مغز، عطاءالله بازیار، اسماعیل نظافت و ابوطالب صحافی سیار لوح تقدیر و هدیه اهداء گردید.

 

نویسنده: مهدي صفري
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳