پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
امام‌جمعه موقت کازرون:
خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: شعار حقوق بشر غربی نوعی شوخی زشت است.
 به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در سخنانی اظهار داشت: امروزه رژیم جعلی صهیونیستی، انگلیس و آمریکا به‌ عنوان مثلث شوم به تربیت تروریست در منطقه و جهان اسلام می‌پردازند تا بتوانند در این رهگذر کشورهای مسلمان را زیر سلطه بیاورند.
وی ادامه داد: آنان گروه تروریستی تکفیری داعش را در منطقه راه‌اندازی کردند تا با تخریب قبور صحابه پیامبر (ص) و اماکن مذهبی و زیارتی انبیا (ع) بتوانند راه را برای رژیم فاسد و جنایتکار صهیونیستی باز کنند.
امام‌جمعه موقت کازرون خاطر نشان کرد: در 250 سال پیش کشورهای انگلیس فرقه ضاله وهابیت و روس فرقه بهائیت را درست کرد و امروزه دنیای غرب و در رأس آن آمریکای جنایتکار، گروه خلاف اسلام و تروریستی «تکفیری داعش» را در مقابل مسلمانان قرار داده است.
عزمی تصریح کرد: این گروه فریب‌ خورده که متشکل از افراد کوردل هستند، در خواب، خلافت بنی‌عباس را در سر می‌پرورانند و دست به فجیع‌ترین جنایات می‌زنند.
وی اظهار امیدواری کرد: با اتحاد، همدلی و کنار گذاشتن اختلافات در عراق که الآن با انتخاب رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر در این کشور صورت می‌گیرد دیر یا زود گروه تکفیری و تروریستی داعش به جهنم فرستاده می‌شود.
خطیب نماز جمعه موقت کازرون، 28 مرداد سالروز افتتاح نخستین مجلس خبرگان قانون اساسی را گرامی داشت و متذکر شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ‌فرمان حضرت امام (ره) مردم پای صندوق‌های رأی رفتند و با رأی خود افراد خبره، دانشمند دینی و امینی را برای مجلس خبرگان قانون اساسی تعیین کردند.
عزمی عنوان داشت: مجلس خبرگان قانون اساسی با خون‌های علما و ایستادگی ملت در برابر مکاتب انحرافی تدوین شد و امروزه پس از 35 سال همچنان با وجود دسیسه‌های گوناگون و توطئه‌های رنگارنگ پابرجا است.
وی اضافه کرد: قانون اساسی که امروزه بر جمهوری اسلامی ایران حاکم است بسیار محکم و به‌روز بر اساس وحی الهی و روایات چهارده معصوم و از هر نظر برتر از قانون مکاتب شرقی و غربی بوده و توسط بزرگان و علمای دین تدوین‌ شده است.
امام‌جمعه موقت کازرون همچنین سالروز جنگ احزاب (خندق) را گرامی داشت و یادآور شد: در سال پنچم هجرت یهودیان بنی‌نظیر به تحریک کفار قریش و بت‌پرستان و دشمنان اسلام به مدینه منوره حمله‌ور شدند و به ‌راحتی نقض پیمان کردند.
عزمی ادامه داد: در این جنگ تمام گروه‌های مختلف مشرک برای نابودی اسلام متحد شدند و این در حالی بود که پیامبر بزرگوار اسلام فقط یک‌سوم آنان مرد جنگی داشت.
وی در پایان به پیشنهاد سلمان فارسی برای حفر خندق در اطراف مدینه به پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: خندقی به پیشنهاد سلمان فارسی به طول 6 کیلومتر در اطراف باز مدینه حفر شد که توانست از حمله دشمنان جلوگیری و آنان را زمین‌گیر کند.
 
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
1
زشت یا قشنگ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹