پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون:

محسن رحمانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با اشاره به مقاومت مثال زدنی و درس­آموز مردم غزه در برابر یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی، گفت: مقاومت باشکوه مردم غزه در حالی صورت می­گیرد که بیش از هفت سال مردم این منطقه در محاصره شدید آب و غذا و دارو و مایحتاج اولیه زندگی‌اند و هرگز از جانب کشورهای غربی و عربی و سازمان‌های بین‌المللی کمکی به آنها صورت نگرفته است و حاضر به پذیرش سازش ذلت‌بار با رژیم جعلی اسرائیل نشده اند.

 وی ادامه داد: مردم غزه مقاومت را رمز پیروزی می­دانند نه سازش و هرگز حاضر به خلع سلاح نیروهای مقاومت نمی شوند؛ این همان موضوعی است که رهبر انقلاب از آن به عنوان «یک درس بزرگ برای همه » یاد می کنند که می بایست مورد توجه مردم قرار گیرد و مسئولان هم این سخنان را سرلوحه مذاکرت با کدخدا قرار دهند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با اشاره به نتایج، درسها و دستاوردهای جنگ اخیر غزه، بیان داشت: این جنگ نتایج، درسها و دستاوردهای بزرگی دارد که شناخت و تبیین هر یک از آن ها می تواند راهگشای همه مسلمانان باشد.

این فعال دانشجویی «شکست مجدد قدرت و هیمنه پوشالی ارتش رژیم صهیونیستی و نمایان شدن قدرت نظامی مقاومت » را یکی از  این درسها و دستاوردها عنوان کرد و اظهار داشت: پرتاپ بیش از 5600 موشک، راکت و خمپاره به مراکز حساس رژیم صهیونیستی و آشکار شدن سوراخ بودن گنبد به اصلاح آهنین صهیونیست ها و استمرار آن، حمله پیاپی کماندوهای فلسطینی از طریق حفر کانالهای مخفی زیرزمینی متعدد به پشت نیروهای دشمن و زدن ضربات خردکننده به نظامیان متجاوز و حتی حمله به پادگانها در عمق خاک رژیم صهیونیستی و تداوم آن، به پرواز درآمدن پهبادهای مقاومت بر فراز آسمان رژیم صهیونیستی و تصویربرداری از مراکز حساس آن رژیم، کشته شدن بخش زیادی از صهیونیست ها که سانسور خبری مانع از انتشار آمار دقیق آن می شود، چندصدایی و اختلاف درونی کابینه رژیم صهیونیستی و اخراج فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، همه و همه بیانگر ضعف درونی این رژیم و آشکار شدن قدرت مقاومت است.

«نمایان شدن نسخه های بدل دروغین از اسلام » درس دیگری بود که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آن اذعان داشت و توضیح داد:  تلاش چند ساله آمریکا در جهت معرفی گروههایی خشن و وحشی مانند القائده و داعش به عنوان مجاهدان اسلام و معرفی کشورهایی همچون عربستان، قطر و ترکیه به عنوان الگوی زیست مسلمانی و جا زدن جمهوری اسلامی به عنوان کشوری افراطی و خشن و درحال ستیز با دنیا با حرام اعلام کردن راهپیمایی علیه اسرائیل توسط مفتی های وهابی و  سکوت همراه با حمایت کشورهای مدعی اسلام و حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی از مقاومت به هم ریخت و تشت رسوایی و دروغین بودن این اسلام هم از بالای بام به زمین افتاده و سال‌ها سرمایه‌گذاری غرب برای محبوب و مفید جلوه دادن این مدل اسلام، به فنا رفت.

وی ادامه داد: روز به روز مرز بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی که امام (ره) بر آن تأکید داشتند برای مسلمانان آشکارتر می­شود.

رحمانی «تأثیر نقش هدایتگر رهبر انقلاب اسلامی» را یکی دیگر از درسهای جنگ اخیر غزه دانست و خاطرنشان کرد: بعد از اعلام موضع امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر لزوم تسلیح کرانه باختری و پیام کم نظیر و بی سابقه سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه که با تأسی از فرمانده خود خطاب به مجاهدان فلسطینی نوشته بود که در آن از حماسه پایداری و پایمردی مردم غزه و فرماندهان آنها تشکر کرد و به آنها از وعده نصرت الهی گفت و وعده کرد که خشم ملت‌های مسلمان «در وقت لازم» بر سر اسرائیل خواهد بارید، خواب غرب و اسرائیل را آشفته کرد و البته بارقه امید را در دل مظلومان فلسطین و ملت‌های حامی آنها زنده کرد و بعد از این موضع رهبر انقلاب و پیام سردار سلیمانی بود که عرصه بر صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها تنگ‌تر و سخت‌تر شد و برخی از مقامات آمریکایی از نزدیک بودن بحران داخلی در اسرائیل و آمریکا سخن گفتند.

عضو شورای تبیین مواضع استان فارس افزود: بی شک در این جنگ تغییر آرایش منطقه و موازنه به ضرر آمریکا و به سود جبهه متحدان ایران اسلامی بوده است و منطقه آبستن حادثه بزرگ و جدیدی به نفع انقلاب اسلامی و جهان اسلام است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون «رسوایی حقوق بشر از نوع غربی» را یکی دیگر از درس­های جنگ غزه برشمرد و بیان داشت: همه مردم دنیا دیدند که مجامع بین الملی و به اصلاح حقوق بشر چگونه در امتحان جنگ غزه مردود شدند.

«اعتراض افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی و بیداری مردم آزاده جهان» موضوع دیگری بود که این فعال دانشجویی در پایان بر آن تآکید کرد و گفت: همه روزه شاهد راهپیمایی مردم آزاده دنیا علیه صهیونیست ها و لزوم محاکمه مسئولان جنایتکار آن رژیم هستیم که آغازگر یک مبارزه جهانی علیه و محو شدن صهیونیست ها  می باشد.

نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷