پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
رجايي در كازرون مطرح كرد:
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در مراسم توديع و معارفه رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان كازرون با اشاره به ظرفیتهای خوب موجود در بودجه ورزش سال 93، گفت: حوزه ورزش و جوانان ازجمله بخشهای تاثیرگذار است که باید به دور از شعارگرایی به دنبال تحقق برنامه ها در چهارچوب عملگرایی باشیم.
به گزارش كازرون نما به نقل از خبرنگار مهر، وحید رجایی صبح امروز (شنبه) در جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون با اشاره به حمایت استاندار فارس از مقوله ورزش و جوانان و انتصاب مشاور در این حوزه گفت: فارس باید از چنین فرصتی که در فضای آرام کنونی استان رخ داده استفاده کند.
وی ادامه داد: در جامعه امروز هرچقدر در حوزه ورزش و جوانان کار کنیم بازهم کم است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نشاط و شادابی را مختص نسل خاصی از جامعه ندانست و افزود: توجه ویژه به حوزه ورزش می تواند نشاط و امید را برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کند.
رجایی در ادامه به سابقه شهرستان کازرون در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: با هفکری و تعامل و در کنار یکدیگر قرار دادن پازلهای مختلف می توان ورزش کازرون را به روزهای درخشان خود بازگرداند.
برنامه ریزی در خوص ورزش همگانی و  بانوان ازجمله مورادی بود که رجایی به آن اشاره کرد و افزود: باید با استفاده از تجارت پیشکسوتان، قهرمانان ، مربیان و داوران ورزشی زمینه پیشرفته بیش از پیش ورزش قهرمانی را در کازرون فرام کرد.

حاجات نیا: تلاش استاندار فارس به حداقل رساندن فاصله بین حوزه های ورزش و جوانان

در ادامه مراسم مشاور جوانان استاندار  فارس نیز با اشاره به ادغام دو حوزه ورزش و جوانان گفت: تلاش استاندار فارس به حداقل رساندن فاصله بین این دو حوزه است.
بهزاد حاجات نیا ادامه داد: نگاه استاندار فارس به اداره ورزش و جوانان نگاهی تک قطبی نیست.
وی در عین حال بزرگترین دغدغه این روزهای خانواده های ایرانی را مشکل اشتغال دانست و افزود: متاسفانه تاکنون نگاه جدی به تدوین یک طرح علمی برای مرتفع کردن این مشکل در استان نشده است.
مشاور جوانان استاندار فارس به تشکیل مجمع خیران اشتغال و حمایت استاندار از تشکیل این مجمع و همچنین استفاده از ظرفیت خیران در این حوزه اشاره کرد و گفت:ح وزه ورزش زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در استان است.
وی ریشه بسیاری از ناهنجاریها و بزهکاریهای اجتماعی را بیکاری دانست و افزود: تمرکز ویژه در بحث ایجاد اشتغال می تواند هویت ایرانی اسلامی جوانان ایرانی را بارور تر از گذشته کند.
به اعتقاد حاجات نیا با فرهم کردن زمینه رشد و نمو هویت ایرانی اسلامی جوانان می توان شاهد شکوفایی استعدادهای این قشر از جامعه در حوزه های مختلف باشیم.
در ادامه مراسم، رضا صداقت به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان کازرون معرفی و فاضل صفری نیز تودیع شد.
نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳