پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۸۸
تعداد نظرات: ۳۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
نماینده مردم کازرون در مجلس:
نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگی و تعهد اخلاقی از ویژگی‌های مهم حرفه خبرنگاری به‌ شمار می‌رود.
 به گزارش كازرون نما، شاهین محمدصادقی صبح امروز (شنبه) در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با گرامی‌داشت 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: امروزه در دنیا نقش امپراتوری رسانه‌ای و ارتباطات کمتر از قدرت نظامی نیست و در بعد اجتماعی تأثیرات فراوانی به‌ جای می‌گذارد.
وی گفت: به‌ وضوح می‌بینیم که دنیای استکبار با استفاده از قدرت رسانه‌ای که در اختیار دارد چگونه واقعیت‌ها را برای تأمین منافع صاحبان قدرت وارونه جلوه می‌دهد و منافع ملت‌ها را لگدمال می‌کند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از رسانه‌های معروف دنیا در اختیار رژیم پلید صهیونیستی است، تصریح کرد: امروزه این رژیم غاصب با قدرت‌های خبری که در اختیار دارد اتفاقات دنیا و دفاع مردم مظلوم فلسطین و غزه را وارونه نشان می‌دهد و ایجاد تهدید می‌کند.
محمدصادقی، فروش کالاهای مختلف از جمله صنعتی، فرهنگی و اسلحه را از جمله تبلیغات امپراتوری خبری دنیای غرب برشمرد و افزود: حتی قدرت رسانه در اقتصاد غرب نیز تعیین‌کننده است.
وی ادامه داد: امروزه رسانه‌های آزادی‌خواه و بشردوست با وجود کمبود امکانات توانسته‌اند در مقابل تمام داشته‌های زر و زور امپراتور رسانه‌ای استکبار ایستادگی کنند و موجی را در دنیا به وجود آورند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ما انقلاب اسلامی مدیون اصحاب رسانه است، تصریح کرد: صدا و سیما در مرحله نخست و سپس اصحاب جراید نوشتاری و نیز رسانه‌های الکترونیکی، وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها و نیز پایگاه‌های خبری دیگر امروزه نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کنند.
وی گفت: اگر خون شهدا و پیشرفت‌های علمی و نظامی در کشور نبود ارباب جراید و رسانه این‌گونه در جامعه نمود پیدا نمی‌کردند.
محمدصادقی، آشکار ساختن حقانیت جمهوری اسلامی، تحرک و حق‌طلبی مردم کشور را مدیون ایفای نقش و رسالت خطیر رسانه‌ها دانست.
وی ادامه داد: کار خبرنگاران تمجید از کسی نیست و مقابل دیگران نیز قرار ندارند بلکه رسالت دارند که در راستای حقانیت جامعه، برملا کردن فسادها و خرابکاری‌های مخالفان نظام انجام‌ وظیفه ‌کنند.
نماینده مردم کازرون نقش خبرنگاران کشور در عرصه‌های مختلف جامعه و نیز بین‌المللی و دفاع از مردم بی‌دفاع غزه، فلسطین، سوریه و افغانستان را مثبت ارزیابی کرد.
محمدصادقی، تعهد اخلاقی، آگاهی‌بخشی درست و بدون بغض و کینه به جامعه، رعایت امانت‌داری و حدود و حریم اشخاص را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار برشمرد.
وی برخورداری از امکانات کم در وسایل و تدارکات و نیز برخورد با صاحبان قدرت را از مشکلات پیش‌روی خبرنگاران عنوان کرد و افزود: در اتفاقات فیزیکی مانند سیل، زلزله و جنگ نیز خبرنگاران از جان خود مایه می‌گذارند تا اطلاعات درست و دقیقی را به مردم ارائه دهند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در پایان یاد و خاطره خبرنگاران دوران دفاع مقدس که تعدادی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل شدند را گرامی داشت.
به گزارش کازرون نما، نماینده مردم کازرون از خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
5
1
درود بر دکتر محمدصادقی نماینده مردمی و پرتلاش
عباسزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
6
آقای دکتر محمدصادقی شما که جز حرف زدن و آمار .... دادن چیز دیگری در چنته ندارین.
کجاست پتروشیمی کازرون؟
کجاست حمایت از مدیران کازرونی؟
جای کازرون و کازرونی در ادارات کل استان خالیست.
کجاست سد نرگسی؟
کجاست بیمارستان کازرون؟
مگر شما خودتان یک پزشک نیستید؟
مگر شما عضو کمیسیون بهداشت نیستید؟
آقای دکتر محمدصادقی بیمارستان کازرون در حال حاضر یک کشتارگاه میباشد.
کجاست نطق های پیش از دستور؟
ما کازرونی ها دلمان خواست شما یک بار اسم کازرون، بالاده،خشت، قائمیه، کنارتخته وووووووو در مجلس طنین انداز شود ما دلمان خواست شما یک تذکر به یک وزیر جهت احقاق حق کازرون داده باشید و هزاران حرف دیگر که خود مردم آگاه هستند
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
5
برادر من به جای حرکات تبلیغاتی یه کاری برای این شهر بدبخت بکن .
آینده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
2
0
اقای عباس زاده اقای ناصرابادی توی طول چهار سال چکار کرد حالا که تو اتیش گرفتی تو خیلی ..... هستی هرچی باشه شاهین رئیس مجلس را اورد کازرون دهقان ناصرابادی حتی نتونست یه ابدارچی را از مجلس بیاره هر روز هم تو مجلس مثل دانش اموز تنبل غیبت می کرد
محمد دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
5
1
آقا يا خانم عباسزاده:
شما روز را شب مي بينيد نگاه به اطراف كن روز روشن است آينده مملكت و كازرون عزيز روشنه سياه نمايي چرا؟
به عنوان يك شهروند كازروني لازم دانستم سوالتي را كه پرسيدي تا آنجا كه اطلاع دارم جواب بدم هرچند گزارش عملكرد از زبان گوياي نماينده محترم و زحمت كش شهرستان از تريبون روز قدس اعلام شده است. ( و نماينده سابق هم حضورا يكي از شنوندگان اين گزارش عملكرد بوده اند.)و چون شما همه جا را شب مي بينيد و براي شما روز نشده كه حرفهاي ايشان را بشنويد شما در شب فرو رفته ايد.
در رابطه با پتروشيمي: زماني كه دولت دهم در اوج درامد براي كشور بود چرا بعضيها با حركت لاك پشتي خودشان كازرون را از پيشرفت محروم كردند. و فقط شعار دادند و شعار داند و بس
اما حمايت از مديران كازروني: آيا فراموش كرده ايد زماني كه دكتر محمد صادقي در مجلس هفتم نيروي بومي را به عنوان فرماندار انتخاب كردند در مجلس هشتم چگونه با نيروي بومي برخود خصمانه كردند و نيروي غير بومي را جاي گزين مدير لايق بومي كردند آيا اين دفاع از مديريت شهرستان است.
مدعي شده ايد جاي كازرون و كازروني ها در ادارات كل خالي است مردم فهيم چه گناهي كرده اند كه شما چشم خود را بر حقايق بسته ايد و همه جا را تاريك مي بينيد. برويد ببينيد چند نفر از مديران كل و معاونين آنها در استان فارس و بعضا ساير استانها در سراسر كشور از نيروهاي كارآمد كازروني هستند.
پرسيده ايد سد نرگسي كجاست؟ سوال من اين است در دوسال اخير چند بار از نرگسي ديدن كرده ايد چرا به خودتان زحمت نمي دهيد براي يك بار هم شده تشريف ببريد و از نزديك بزرگترين پروژه شهرستان يعني سد نرگسي كه علي رغم مشكلات مالي كشور با دست توانمد فرزندان اين مرز و بوم و با پيگيريهاي نماينده محترم در حال انجام است و پيشرفت خوبي هم دارد را ببينيد. اكتفا به آمار و ارغام نكيند چون شما با عينك بدبيني نگاه مي كيند برويد و مشاهده كنيد.
اما بيمارستان كازرون: در سال گذشته 2 ميليارد تومان و امسال نيز 2 و نيم ميليار توان هزينه شده. اما بگذاريد من بپرسم. بيمارستاني كه شما از آن دم مي زنيد كساني بودند كه حتي در تهيه زمين آن درمانده بودند بوق و كرنا كردند كه بيمارستان ساخته ايم. برويد از نزديك كار را ببنيد.
اما اين سوالها: شما مگر شما خودتان یک پزشک نیستید؟
مگر شما عضو کمیسیون بهداشت نیستید؟
بله ايشان پزشك هستند و اتفاقا يكي از پزشكان حاذق و معتبر ايران و دنيا هم هستند فوق تخصص هستند و استاد كامل دانشگاه و عضو انجمن جراحان كشور و اروپا. و ما به اين عناوين افتخار مي كنيم.
ايشان عضو كمسيون پزشكي مجلس هستند و نتيجه تخصص و عضويت در كمسيون پزشكي تامين اعتبار براي بيمارستانهاي شهرستان بوده است.
جناب آقا يا سركارخانم عباسزاده ايا مي دانيد همين الان همزمان در شهرستان كازرون سه بيمارستان در حال ساخت است 1. بيمارستان كازرون 2. بيمارستان امام علي دانشگاه ازاد 3 بيمارستان قائميه برويد پيگيري كنيد در كدام شهرستان استان يا حتي كل كشور همزمان سه بيمارستان ساخته مي شود. بي انصافي تا كجا؟
اما گفته ايد: آقای دکتر محمدصادقی بیمارستان کازرون در حال حاضر یک کشتارگاه میباشد. بيمارستاني كه سه سال پيش چند ميليارد بدهكار بوده و رئيس و مجموعه مديريت فعلي در سال 91 بيمارستان را با بدهكاري كلان تحويل گرفته اند.شما قضاوت كنيد. البته منصفانه. با توجه به تمام اين مشكلات مشكل ام آر آي حل شد. يك دستگاه سي تي اسكن خريداري شد در ماه مبلغ 1200 ميليون ريال توسط وزارت بهداشت به بيمارستان كازرون كمك مالي مي شود. اينها گوشه اي از نتيجه پزشك بودن نماينده من و شماست.
شما يا در كازورن نيستيد يا دوست نداريد اتفاقات خوبي كه در كازرون مي افتد را بيبنيد. و شما با اين نوع تفكر به خودتان ظلم مي كنيد.
از 12 بهمن ماه تا 20 اسفند 92 اگر در كازرون نبودي و گزارش خبري از صداو سيماي فارس و كشور نديد حداقل از كساني كه بودند يا ديدند بپرس . در اين تاريخها به ترتيب نائب رئيس دوم مهندس باهنر نائب رئيس اول حجت الاسلام ابوترابي و رياست محترم مجلس شوراي جناب دكتر لاريجاني و دكتر جنتي وزير ارشاد و دكتر هاشمي قاضي زاده وزير بهداشت به كازرون سفر داشته اند. آيا اينها را مي تواني ببيني.
شما مي گوئيد در صحن علني اسم كازورن مطرح شود علاوه بر اين كه مطرح مي شود رئيس مجلس و نائبانش به كازرون سفر كردند.
شما مي گوئيد به وزير تذكر بدهدعلاوه بر تذكر وزراء با دعوت نماينده محترم وزراء به كازرون سفر مي كنند.
اينك توصيه دوستانه به شما آقا يا خانم عباسزاده اين است كه واقعيت ها را ببينيد. ولو اين كه با مزاج شما جور نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
برادر من واقعیت این است که شما هم واقع بین نیستید. مردم نیاز ندارند کسی بگوید کار شده یا نه . همین که نگاهی بکنند معلوم می شود . دوره دهقان شاید بهتر از محمد صادقی بود اما خدائیش طی 10 سال گذشته چهره شهر چقدر تغییر کرده ؟ عزیز من کازرون در 8 سال نوذری و محمد صادقی نابود شد گرچه در دوره های قبل هم کار زیادی نشده . آقای مهندس بادآهنگ 4 تا میدون درست کرد و پیاده رو کازرونیها فکر کردند چه خبره ؟ سردار سازندگی اومده . چرا چون کازرون همان کازرون قبلیست . حالا شما تونستی سفید نمائی کن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
برادر گرامی آقای محمد دهقان شما هم که مثل آقای دکتر محمدصادقی اهل آمار و عدد و رقم من درآوری هستید.
اولا در مورد پتروشیمی کازرون اینکه در زمان آقای در محمدصادقی این پروژه کلید خورد و خود آقای دکتر محمدصادقی در تبلیغاتشان در مورد عدم پیشرفت این پروژه علیه نماینده قبلی صحبت کردند ولی حال باید از خود آقای دکتر محمدصادقی پرسید شما که وعده های کذایی در مورد اتمام پتروشیمی دادید و گفتید 2000 جوان کازرونی به طور مستقیم مشغول بکار میشوند برای پیشرفت این پروژه چه کاری انجام دادن الان این پروژه در چه حالی میباشد و اینکه خود آقای دکتر میداند که ساخت این پتروشیمی منوط به ساخت پتروشیمی گچساران میباشد ک در حال حاضر پتروشیمی کازرون تامین اعتبار هم نشده است حال ما وعده انتخاباتی پتروشیمی نماینده محترم چیکار کنیم آقای دهقان
دوما در مورد سد نرگسی خود من بارها از این سد بازدید کردم و به شما میگویم که این سد چه در زمان آقای دهقان و چه در زمان نماینده حال حاضر هیچ پیشرفتی نداشته است و این امار و ارقامی هم که در مورد پیشرفت 25 درصدی سد نرگسی میدهند کاری هست که از 25 سال گذشته تا به امروز بوده است و آقای دکتر محمدصادقی عادت به این دارند که آمار بدهند وه همه پیشرفتها رو به نام خود بزنند
سوما در مورد بیمارستان های شهرستان کازرون نیز باید گفت که بیمارستان قائمیه که با بودجه های سالی 20 میلیون که ساخته نمیشود و در مورد بیمارستان امام علی نیز باید گفت که در زمان آقای دهقان این بیمارستان 70 درصد پیشرفت داشته و در مورد MRI کازون نیز باید گفت که مجوز آن سالها قبل صادر شده بود و این MRI خصوصی میباشد و در مورد بیمارستان کازرون باید از مردم پرسید که وضعیت آن به چه صورت میباشد رسیدگی به بیماران به چه صورت میباشد حضور پزشکان متخصص در ابن بیمارستان چگونه هست؟ من نمیدانم چرا شما اینقدر آمار و ارقام میدهید در حالی که در هیچ سایتی هیچ نامه ای منوط به صحیح بودن این ارقام منتشر نشده است و در مورد مدرک پزشکی ایشان باید گفت که ایشان در پوسترهای خو، خودشان را فارغ التحصیل دانشگاه امپریال کالج لندان یا همان دانشگاه پادشاهی لندن میدانند ولی اینشان فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی میباشند و احتمالا فرصت مطالعاتی خود را در آن دانشگاه سپری کرده باشند
چهارما باید گفت که قدرت یک نماینده در سوالات و تذکرات و نطقهای پیش از دستورش میباشد که میتواند وضعیت شهرستانش را به گوش دولت مردان برساند و بتواند امتیازاتی را برای حوزه انتخاباتی اش بگیرد که ما تا بحال شاهد آن نبوده ایم
پنجما در مورد حضور ابوترابی و باهنر و شخصیت های دیگر در شهرستان باید دید حضور این افراد چه کمکی به شهرستان عزیزمان میکند نائب اول و دوم می آیند به شهر ما و یک سخنرانی میکنند و گشت و گذاری در کازرون انجام میدهند و نماینده عزیز هم خودش را در دل آنان عزیز میکند وولی چه کمکی به کازرون میشود یا اینکه بعضی از وزرا را جهت تبلیغات و بازدید به شهرستان بیاوریم که چه شود ما باید ببینیم که خروجی حضور این افراد چیست؟ آیا کمکی به کازرون و بخشهای آن میشود یا نه یا اینکه دستوری میدهند یا نه یا اگر دستوری داده شده است چرا ما چیزی ندیده ایم و فقط حرف میزنند.
برادر دهقان مردم عقل داند چشم دارند و لازم نیست من بگویم و بدانید که شما در کازرن زندگی نمیکنید و از حال کازرونیها خبر ندارید
یک یا حسین دیگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
3
1
به یاری خداوند متعال ... حماسه اسفند 94
- با انتخاب دکتر محمدصادقی - برای سومین بار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
توی خواب البته ممکنه !
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
1
با سلام خدمت محمد دهقان عزيز

بجان خودم انگشت در دهان كردم و تا متنتونو ميخوندم انگشتمو فشار دادم تا زخم شد آخه برادر من ...... چقدر ؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!! باور كن همچين .... از دكتر هم در زمان انتخابات نشنيده بودم !!!!!!!!! آخه چرا !!!!!!!!! مگه شما اهل كازرون نيستيد يا در كازرون زندگي نميكنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟ حدس من اين است كه شما در حداقل 800-1000 كيلومتري كازرون زندگي ميكني و دوسالي هم هست كه كازرون نيامدي فقط با امار و ارقام يه چيزايي تو گوشت رسيده فكر ميكني همه آنها درست است
در رابطه با حضور آقاي دهقان در روز قدس اين نشاندهنده مردمي بودن و اعتقاد به نظام وحكومت ايشان است اين نيست كه فقط چند ماه مونده به انتخابات در شهرستان حاضر باشه و دروغ فكني در جامعه راه بياندازه و اما راجع به فعاليتهاي عمراني:
پتروشيمي :برادر من كي گفته حركت پتروشيمي بوده اوج فعاليت اقتصادي كشور در مجلس هفتم بوده چرا در اون زمان هيچ طرح و پروژه اي در كازرون كلنگ زني نشد و حداقل شروع بكار نكرد ؟؟؟؟؟ جهت اطلاع براي هر پروژه سه فازمطالعات طراحي و اجرا نياز است كه اينها همه در زمان دهقان صورت گرفت و رايزنيهاي مهم انجام شد و 30در صد پيشرفت داشت ولي الان چي ؟؟؟؟ فقط توانستيم يك تفاهم نامه بگيريم كه اول پتروشيمي فلان جا كار كند بعد پتروشيمي كازرون ؟؟؟؟
راجع به سد نرگسي :برادر من از زمان كلنگ زني تا اخر خرداد 91 پيشرفت /ان به قول دكتر 25 در صد بوده است الان بعد از 3 سال پيشرفت آن به 30 درصد رسيده است كدام سرعت كدام پيشرفت ؟
راجع بع بيمارستان :خداوكيلي يه زنگ بزن اين ايران خودرو نزديك شهرك پرديس از نگهبانش سوال كن بگو نگاه كنه ببينم بيمارستان كازرون كار ميكند يا نه ؟چند وقته تعطيل شده ؟برادر من اين سوالاتو بايد اينجوري پرسيد در كدام شهرستان يك روز 2 بيمارستان شروع به كلنگ زني ميكنند و بلافاصله شروع بكار ميكنند ؟؟؟؟ ودر كدام شهرستان مسئولان قبلي بجاي حمايت ميان و بحث موقوفه بودن زمين را مطرح ميكنند تا كلنگ زده نشود چونكه دهقان پيگيري نموده است
در كدام شهرستان كشور در يك روز 3 شهرك صنعتي كلنگ زني شده است 40درصد پيشرفت داشته ولي بعد از 3سال به ويرانه تبديل شده است //؟/كجا بيمارستان قايميه در حال كار است؟برادر من يك نگاه كن همه اينها تعطيل است فقط بهانه مياورند كه اعتبار نيست من ميپرسم چرا براي همه جا اعتبار هست ولي واسه كازرون نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از سفرمسئولان به شهرستان كدام براي كازرون نتيجه بخش بوده است راجع به ام آر اي كازرون ؟ باور كن زبانم بند اومده آخه اينو كه همه ميدونن كسي كلنگ زني شد كي اجرا كي نصب تجهيزات شد و به چه دليل نزاشتن افتتاح بشه فقط افتتاح انرا دكتر انجام داد كه چقدر دلش خوش شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فكر نميكنيد كه بايد در ان دنيا حق الناس راجواب بدهيد شما كه دم از اسلام و ديانت ميزنيد مگه دزدي چيه ؟؟؟؟؟؟ بجان خودم اين دزدی بدتر از بالا رفتن از ديوار مردمه ( فعاليت و زحمات كسي را بنام خود زدن )البته مردم هوشيارن و خودشان ميدانند
پاسخ ها
محمد دهقان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
جناب حامد عزيز سلام
بر خودم لازم دانستم مطالبي را در جواب صحبتهاي شما عرض كنم.
حامد عزيز شما خود گفته ايد انگشت در دهان گرفته ايد و متن را مي خوانديد تا وقتي كه انگشتتان زخم شد. از شنيدن اين مطلب بنده اصلا تعجب نكردم چون متوجه حالت شما مي شوم و شما را درك مي كنم حتي انتظار داشتم عكس العمل شما بيشتر از اين باشد. چون انگشت گاز زدن در مقايسه با كارهايي كه در زمان انتخابات كرديد هيچ است.
شما فرموده ايد اينجانب اهل كازرون نيستم يا در كازرون زندگي نمي كنم و حداقل 800 الي 1000 كيلومتر دورتر از كازرون هستم. عجب و صد عجب كه شما غيب مي دانيد و غيب گو هستيد . نه حامد جان بنده افتخارم اين است كه شهروند كازورنيم و ساكن كازرونم. و بر عكس شما و همفكران شما اكتفا به آمار نمي كنم و از طرفي با واقعيتها هم خصمانه برخورد نمي كنم.
مطلب جالب ديگري كه فرموده ايد اين است:
خداوكيلي يه زنگ بزن اين ايران خودرو نزديك شهرك پرديس از نگهبانش سوال كن بگو نگاه كنه ببينم بيمارستان كازرون كار ميكند يا نه ؟
من سوالم از شما اين است ظاهرا شما اهل كازرون نيستيد كه براي رسيدن به جواب به زنگ زدن به اين و آن متوسل مي شويد اگر ساكن كازرونيد و خود را دلسوز كازرون مي دانيد؟ ( كه البته شك دارم.) به خودتان زحمت بدهيد برويد از نزديك با چشم خودتان ببينيد به ديگران زحمت ندهيد.
مطلب جالب ديگر گفته ايد: پروژه هاي دهقان را دكتر صادقي افتتاح كرده و به همين دل خوش است.
به يقين رسيدم كه با اين كه در كازرونيد ولي از هر غريبه اي نسبت به شهرتان غريبه تريد. دستگاه ام آر آي كه توسط بخش خصوصي خريداري شده با پيگيري دهقان بوده؟ آن هم در سال 91 ؟ مگر شما يادتان رفته در سال 91 چه كسي نماينده بوده انصاف داشته باش در سال 91 كه بخش خصوصي محترم براي وارد كردن دستگاه و گاز هليوم مشكل داشت دكتر صادقي حتي با سفير ايران در چين پي گيرهايي كرده كه به حول و قوه الهي به نتيجه رسيد و تقديم مردم شريف شهرستان شد. ( كه به نظر بنده ، شان و جايگاه مردم شريف شهرستان بالاتر از اينهاست.)
شما از اين كه مرا توصيه به رعايت حق الناس كرديد متشكرم. بنده اهل نصيحت و ارشاد نيستم و مثل شما به كمال نرسيده ام تا ديگران را به كمال دعوت كنم. ولي حق سوال پرسيدن را براي خودم محفوظ مي دانم. در رابطه با تصرف اموال ديگران و حرام بودن آن در اسلام چيزي به گوش شما و همفكرانتان رسيده؟
اگر كسي در اموال شخصي شما تصرف عدواني كند آيا شما دفاع از حق را بر خود لازم نمي دانيد. قانون اسلام و جمهوري اسلامي هم حق دفاع از اموالتان را به شما مي دهد. حال چگونه است كه شما حق دفاع از اموال خود را داريد ولي اوقاف از زمينهاي سرور و سالار شهيدان اباعبداله الحسين(ع) دفاع نكند. چه كسي مي تواند در اموال امام حسين تصرف كند آيا اين حق الناس نيست؟
به اميد روزي كه بتوانيم واقعيتها را به دور از تعصبات جناحي و سليقه اي ، زلال و شفاف ببينيم.
به اميد آن روز
ميرشكاري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
3
جناب اقاي دهقان من خودم اهل روستاي نرگسي هستم فكر كنم شما اصلا روستاي نرگسي را يا بلد نيستيد ويا يك جانبه داريد حرف ميزنيد چرا كه سد نرگسي قرار بود در امسال پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته باشد ولي بنا به گفته مسولين سد يكسري ادوات مكانيكي والكتريكي مورد نياز سد در زمان بهره برداري ميباشد كه اگر همين امسال هم سفارش ان رابدهند تا چند سال اينده اين ادوات اماده ميشود ولي مسولين ميفرمايند بعلت نبود بودجه نميتوانيم ان را سفارش بدهيم ودر خصوص سد ي كه جنابعالي با اب وتاب از ان ياد ميكني بايد عرض كنم سد در سال جديد اقدام به اخراج بيش از 50 درصد نيروهايش كرده وعملا بنا به گفته مسولين سد نيمه تعطيله سدي كه با 4تا كمپرسي كار ميكند فكر كنم در 20سال اينده هم اماده نشود اقاي دهقان عزيز چرا نميگي محمد صادقي براي گاز رساني بخش بالاده چه كرده چرا نميگي برا جاده تعطيل شده بالاده كازرون كه كشتارگاه شده چه كرده براي جاده كازرون بوشهر كه پيمانكار ان بعلت بي پولي تعطيله چه كرده چرا نميگي چرا پتروشيمي تعطيله چرا نميگي چرا ............... ضمنا بودجه دانشگاه ازاد صرف بيمارستان دانشگاه ميشود اقاي دهقان دردها ي شهرستان كازرون را نميتوان حرف درماني كرد بايد با عمل كار كرد ولي ككككككككككككوووووووووووووو ضمنا مردم خيلي دانا و وسايل ارتباطي واطلاع رساني خيلي بروز شده اقاي دهقان مردم خيلي بهتر ميبينند و از جنابعالي براي حضور در نرگسي جهت ديدن واقعيات دعوت ميكنم
پاسخ ها
يالاده اي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
مير شكاري عزيز اولا كه سد نرگسي كار مي كنه و فعاله خودت هم مي دوني. شما كه نبايد از طولاني شدن پروژه نارحت بشي براي اهالي نرگسي كه بد نشده. خودت متوجه منظورم مي شي.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
0
بعضی افراد مغرضانه حرف میزنند.مثل این آقای عباسزاده.
فقط یک مورد از سوالاتی را که ایشون مطرح کرده اند جواب میدهم تا ماهیت همچین افرادی مشخص شود.
(((جای کازرون و کازرونی در ادارات کل استان خالیست)))
مدیرکل بنیاد مسکن بچه ی کازرون است.
مدیرکل دامپزشکی آقای رضاییان بچه ی کازرون است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد بچه ی کازرون است.
تو کدوم دوره شهرستان کازرون اینقدر مدیر تو استان داشته؟
درود بر نماینده پرتلاش و زحمت کش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
برادر عزیز صرفاً حضور کازرونیها مهم نیست بلکه مهم است نماینده در آن نقشی داشته باشد . اینکه در یک اداره ای قحط الرجال بوده و از سر ناچاری یک کازرونی مدیر شده که حمایت نمی شود . وقتی یک کازرونی به خاطر سالها تلاش به جائی می رسد که ربطی به نماینده ندارد. در زمان دهقان هم همین وضع بود نه کاری برای دوستانش کرد و نه کسی رو در ادارات کل گذاشت.بماند که دوستانش الان جواب سلامش رو از روی احتیاط می دهند و رای را به نام دیگری در صندوق می اندازند . کازرون یک کازرونی قاطع و توانمند می خواهد . حالا هی درود بفرست به نماینده محترم خشت .
فاموری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
1
صادقی کار حزبی میکنه نه کار برای شهرستان حالا هم ماموریتش پر کردن یکی از صندلیهای مجلس بعدیه خدایی بیان فامور برای روستاهای فامور و جادهاش گریه کنین من نمی دونم حق الناس یعنی چه !!! ما مردم فامور زن وبچه مون تو گرمای بالای 50درجه گرجه می چینند بعد به دلیلی مسیر بدش باید پولش بره جیب دلال به خدای احو واحد خونمون تو شیشه اس از دست این نماینده برای ما فرقی بین دهقان یا صادقی یا غیره نیست ما داریم زجر می کشیم اما دریغ از یکمی توجه به این روستاهای محروم اما ما هیچ نمی خوایم امیدواریم راه همون درست بشه ما از طرفدارهای صادقی بودیم ازش می خوایم این قدر سنگ روی یخمون نکنه 100تا دسنداز میزینیم تار بریم کازرون و برگردیم روستا بخدا ولله بالله تالله خستمونه خسته چه جوری بگم جلو بندی ماشینم خرابه صادقی محترم کار حزبی بسه تو 18 ماه باقی مانده از دوره ات یه کاری برا فامور کنه فقط یه کار تا ما هم بدونیم نماینده داریم راهمون درست شه هیچی نمی خایم ولی درست نشه .....
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
چرا نظر منو تاييد نكرديد؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
0
بنام خدا با سلام تمام مديران كلي كه در بالا ذكر شد در دوره مجلس هشتم در فارس منصوب شدندبجز مدير كل ارشاد كه اهل خشت مي باشد ودر حال حاضر هم استاندار قصد تغيير آن را دارد ولي نماينده محترم براي ايشان رايزني مي كند.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
1
0
با سلام لطفا همشهريان عزيز مطالعه نمايند:
مديران كل انتصاب شده در دوره هشتم مجلس :
1 - حبيبي مدير كل امور عشاير

2- حميدرضا دهقاني مدير عامل آب منطقه اي
3- حيدر دهقاني مدير كل آب فاضلاب روستايي

4-داريوش دهقان فرماندار خرامه


5- رضاييان مدير كل دامپزشكي

6- شهبازي مدير كل بنياد مسكن

7- حسين قاسمي فرماندار شيراز


مديران كل انتصابي در دوره نهم:

1- لقماني مدير كل بنياد مسكن

(نماينده مجلس هيچ نقشي در انتصاب ايشان نداشته است)
2- همتي مدير كل فرهنگ وارشاد اسلامي ( با توصيه وپيگيري نماينده محترم به اين سمت منصوب شدند.)
3- حجت رضايي فرماندار جهرم(نماينده محترم هيچ نقشي در اين انتصاب نداشتند)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
برادر من جز همتی بقیه که اصلاً هیچ ربطی به نماینده ندارند . مثل اینکه در استان فارس زندگی می کنیم بالاخره از صد هزار کارمند کازرونی یکیشون رئیس نمی شه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
به نظر شما دهقان ناصرآبادی چند مدیر کازرونی آورد ؟ هیچ . ایشان مسئل دفتر و فرماندار و تمام مشاوراش کازرونی نبودند. در واقع نمی دانستند کازرون کجاست ! چه برسه به اینکه بخواهد کسی را در استان تقویت کند.
واقعیت ها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
2
0
با سلام خدمت با سعادت حامد جون:
1- محض رضای خدا نظر حامد را تایید کنید تا دلش خیلی خوش بشه طفلکی!
2-دهقان ناصرآبادی مردمیه !؟ یا مردم ...!؟ بهتره اگر نمی دونید که میدونید بدونید نماینده مردمی کسی است که سعی کنه خلافکارها منزوی بشوند نه اونا را حمایت کنه و زیر پر وبال خودش بگیره .
3- بله دهقان تحفه دهن پر کن پتروشیمی را تو دامن مردم و کارمندان بیچاره انداخت که بعد از چند سال هنوز دارن قسط میدن که اگر سرمایه شون رو داده بودن گل سرشور هم بهتر بود و حداقل قسط هاشون را می داد.و فکر اساسی برای تامین خوراک پتروشیمی نکرد .
4- دهقان در بهترین شرایط اقتصادی نتونست 10 درصد پیشرفت سد نرگسی را بالا ببره اما با تحریم و اعتبارات قطره چکانی دکتر محمدصادقی به قول خود به خدا و مردم در خدمتگزاری پایبند بوده و هست.
5-دهقان همون کلنگ بیمارستان را هم نتونست بزنه چون مشکل اوقاف فقط با تدبیر محمدصادقی قابل رفع بود و اینگونه هم شد.
6- دزدی را آنها باب کردند که رای مردم را با متاع ناچیز دنیوی خریدند و بریز و بپاش را با پول های بادآورده بدعت و رایج کردند.
7- برای اینکه انگشتانت زخمی نشوند دستکش چدنی عوام فریب ها را دستت کن تا خوب از آنها دفاع کنی.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
3
1
هیچکدوم از این حرفا نمیتونه منکر تلاشهای بی دریغ و دلسوزانه دکتر محمد صادقی باشه. خدا قوت نماینده محترم شهرستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
واقعاً دستش درد نکنه ! بدبخت کازرون و کازرونی .
خدا نشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
2
قومی متحیرند اندر ره دین*
قومی به گمان فتاده در راه یقین*
ترسم که ندا برآید از حق روزی *
کای بی خردان راه نه آن است و نه این*
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
با سلام خدمت اقا ياخانم واقعيت ها

البته بايستي بگم غيرواقعيتها چون مطالبي كه عنوان شد اصلا با واقعيت همخواني ندارد و يك طرفه و كاملا با اهداف سياسي ميباشد
برادر يا خواهر عزيز در رابطه با تاييد نظر من عرض كنم كه اخه ما كه تشنه روزنامه و تلويزيون و وسايل تبليغاتي نيستيم تا يه دوربين بياد خودمونو هرطورباشه جلوي ان سبز كنيم و تا بتونيم خودمونو نشون بديم

فكركنم اينو همه مردم ميدونن كه دهقان نماينده مردمي و مردم دار در كل كشور بود فكر كنم كمتر نماينده اي در كشور باشه كه به اندازه دهقان مردمي ومردم دار باشه شما يك بار كه مياد كازرون نگاه كنيد اخلاص مردم و شور و اشتياق مردم براي ملاقات با ايشان راببينيد از وقتي كه در شهرستان حاضرميشه در منزلشان كاملا باز و برروي هر شخص از هر قوم و جاي شهرستان چه مخالف ايشان چه موافق ايشان باز است من هم اوايل فكرميكردم كه اينها دروغ محض است ولي تا باچشماي خودمم نديدم باور نكردم
راجع به خلافكاران اگه حرفي هست كه ما نميتونيم تشخيص بديم شايد با يك نماينده همه طيف انسان همراه باشه از مهندس و دكترو كارگرو دزدو ..... اين دليل نميشه بگي حمايت از اونا كرده الان تو شهرستان افرادي هستن كه با رانت خواري دارن صاحب ميلياردها پول ميشن و طرفدار محمدصادقي بودن پس بگيم اينها ازحمايت اونا برخوردارن
پس واقعي فكركن وحرف بزن آقا يا خانم واقعيت ها
راجع به پتروشيمي عرض كنم كه مگر قراره تو 2سال چقدر اين پروژه بزرگ كاربشه بابا دهقان مجوزشوگرفت و تامين اعتبار شد و مطالعات و طراحي ان نيز انجام شد و به مرحله اجرا كه رسيد 30درصد عمليات زيرسازي انجام شد ولي الان 3 سال است كه تعطيل شده چرا ؟چرا چرا؟ميگفتن ما يكساله اونو تمام ميكنيم پس كو و و و و؟

عزيزم بهترين شرايط اقتصادي مملكت در زمان مجلس هفتم بود چرا در اون دوره هيچ پروژهاي تو شهرستان انجام نشد يا مجوزي گرفته نشد كه دهقان بتونه اونو پيگيري كنه معلومه چون كسي دلش بحال شهرستان نسوخته فقط فكر دوربين صدا سيما بودن

جناب يا سركاره خانم واقعيت ها اخه ديدي كه كلنگ بيمارستان زده شد شروع بكار كرد و 20 درصد پيشرفت داشت و الانم 3 ساله تعطيله
نميدونم منظورت از دزدي چيه و به چه چيزايي ميگي دزدي با فرض اينكه اگركسي هم كالايي به كسي داده واسه راي-اين دزدي نيست چون طرف در نهايت آزادانه راي خود را انتخاب ميكنه دزدي ان چيزي است كه در بخش 15000 نفري 29000 راي از اون بياد بيرون به اين ميگن دزدي برادر يا خواهر واقعيت
راجع به بند 7 شما عرض كنم كه معلومه ظاهربين ويااينكه مسايلو در ظاهر ميبيني بهتره شما دروغ نگيد تا مردم و افراد اينقدر انگشتشان را گاز نگيرند تا هم شما در آخرت سعادتمند شويد و مردم را نيز به گمراهي نكشانيد
با تشكر از شما
در ضمن من اماده مناظره به صورت حضوري هستم
حميد موافق حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
0
من با اين قسمت از حرف حامد موافقم كه گفت دهقان هيج علاقه اي به دوربين و پريدن جلوي دوربين ندارد نماينده مردمي و مردم دار در كل كشور بود. ايشان از بس تو مجلس مردم دار بود كه به گفته رئيس مجلس ايشان در مدت نمايندگي يك سرفه هم نكرد. درود بر نماينده مردمي
خدا نشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
من بی طرفم و چون خدا نشناسم قصد نظر دادن نداشتم ولی در مورد مردمی بودن دهقان باید بگم که نتیجه ی رای گیری توی مرکز شهرستان در انتخابات قبل که مشخص بود و دهقان توی شهر خیلی بیشتر از محمدصادقی رای آورد (آمارش هست)
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/8437/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AA%D9%81%D8%B5%D9%8A%D9%84%D9%8A-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%8A%D8%AF%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D9%86%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%83%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D9%88%D9%86
، با این که من اصلا از سیاست خوشم نمیاد وسعی میکنم هیچوقت وارد سیاست نشم ولی در مورد مردمی بودن دهقان نسبت به محمدصادقی شکی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
مردمی بودن یعنی نوشتن نامه های بی جواب و پی گیریهای بی اثر گرچه روی خوش خوبه اما عزیز من کارد هم باید ببره . دهقان که چنین کاردی نداشت . محمد صادقی هم فقط ادعاشو داشت و دیدیم که تو هیات رئیسه تنها تغییر محمد صادقی بود . پروژه های کازرون تکون که نخورده هیچ به کل تعطیل شد . برادر کازرون یک آدم فنی و حقوقی می خواد نه دکنر دماغ و قاضی نظامی !
خدانشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
الکی الکی دارین وارد سیاستم میکنین
بله اگه یکی پیدا بشه که واقعا تخصصش با مسئولیتی که میخوان بهش بدن یکی باشه که عالیه ، ولی من چشمم آب نمیخوره
هر وقت توی نماز جمعه ی تهران کتاب نفروختن و به جاش توی دانشگاهش نماز جمعه نخوندن
هر وقت جایی که پلیس بود به جای اینکه ترافیک زیاد بشه کم شد اونوقت این مسئولیت رو هم به کسی میدن که تخصصش باشه
توی کشوری که دانشجو سر کلاس میخوابه ، تو پارک درس میخونه و توی خیابون تفریح میکنه ، نباید هم وقتی شد آینده ساز مملکت ، هر چیزی رو سر جاش قرار بده
توی کشوری که اولین جمله ی کتابش بابا آب داد بوده مسلما آینده ش با ژاپن که اولین کلمه ی کتابش هاشیرو هاشیرو (تلاش و کوشش ) هست فرق میکنه
من وقتی میبینم خدای نکرده یکی داره برای کازرون کار میکنه و هیشکی جلوش رو نمیگیره واقعا تعجب میکنم (اینو از اعماق وجودم میگم : واقعا تعجب میکنم) چون تا الان به ندرت همچین چیزی رو دیده م ، بنابراین وقتی میبینم یکی یه کاری میکنه و کسی چیزی بهش نمیگه شک می کنم که لابد داره یه خرابکاری میکنه
اصلا به من چه ، من برم پی بابا آب داد خودم
شما هم برید پی هاشیرو هاشیرو خودتون
تلاشتون رو بکنین شاید به نتیجه رسیدین
البته من هیچ وقت آدمی نیستم که به گذشته نگاه کنم و پشیمون بشم ، من همیشه سعی میکنم به آینده نگاه کنم (و ناامید بشم. )[خنده]
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
0
باسلام خدمت دوست عزيز محمد دهقان
برادر من از اينكه گفتم انگشت در دهان كردم اين بود كه دروغهاي شما آنقدر بزرگ بود كه آدم از تعجب ..........
بله برادر من من هرروز از جلوي بيمارستان كازرون رد ميشم و هرروز دعاي خيري براي باني و كسي كه پيگيري نمود تا اين پروژه توشهرستان انجام بشه نميدونم شما چطور ميگي داره كار ميكنه اين پروژه -فكركنم بيمارستان رو با پروژه بازرگانان كازرون اشتباه گرفتي درسته اون پروژه هم از طرف نماينده محترم حمايت شده ولي با بيمارستان فرق ميكنه به شما ميگم يك سري برو اداره اوقاف از كاركنانش بپرس كه در جريان زمين اون قراردارد تا بدون مسايل سياسي بهت پاسخ بدهند و حق وباطل را بتوني تشخيص بدي زمين بيمارستان با تفاهمنامه اي كه با اداره اوقاف بسته شد حل شده بود ولي بعدش با مسايل سياسي نگذاشتن البته با پيگيريهاي دهقان اون مشكل هم مانند مشكلات و معارضي كه براي بقيه پروژها ايجادكردند(تونل محرم=مشكل عدم توجيه اقتصادي -و...وسالنهاي ورزشي شهركهاي صنعتي ....) حل شد و تا فونداسيون و ديوارچيني پيش رفت ولي بعد از 3 سال تعطيل شده
راجع به ام آر اي : اينو كه خودمم گفتم نماينده افتتاح كرد قشنگم افتتاح كرد حتي يك تشكر هم از كسانيكه اينو پيگيري كردند مجوزشو گرفتن و پيگيري ساخت وخريد تجهيزات آن نمودند نكرد اين است انصاف در اسلام و گفتند كه اين را ما مجوزشو گرفتيم پيگيري ساختش كرديم و آنرا افتتاح ميكنيم به نظر شما اين حق الناس نيست؟به نظر شما اين دور از اخلاق نيست ؟؟؟؟؟
من يك سوال دارم از شما در زمان محمد صادقي چه پروژه مهمي در شهرستان كلنگ زني شده است ومجوز آن براي شهرستان گرفته شده است ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
محمد دهقان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
برادر حامد براي بار ديگر سلام. از اين كه مرا راهنمايي كردي كه بروم از اوقاف كازرون بپرسم خيلي متشكرم. فردي كه بايد جواب سئوال من و شما را بدهد ديگر در كازرون مسئوليتي ندارد و فداي سياست بازي نماينده سابق شد. قرباني سياست بازي هاي شما و همفكرانتان رئيس اوقاف در آن زمان به علت اين كه زير بار فشار آقاي دهقان آبادي و غصب كردن زمين امام حسين(ع) نرفت از مسئوليتش كنار زديد تا به اهداف جناحي خودتان برسيد. در همين جا ، جا دارد از جناب آقاي جعفر دهقان رياست محترم اوقاف كازرون در آن زمان تشكر كنم كه دين و اعتقاد خودش را فداي اهداف سياسي شما نكرد. راضي شد از مسوليت كنار گذاشته بشود ولي زير بار حرف زور نماينده سابق نرود.
جناب حامد اين هم توصيه شما. حتما جوابي خواهي داشت.
اميدوارم اين بار انگشتت سالم بماند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
1
0
دست دهقان درد نکن بخاطر کلنگی که کارگرها زدند ،نه دهقان زد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
0
راستی جریان سیب زمینی چیه که نماینده در بین پزشگان اعلام کرد من مثل سیب زمینی می مونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
0
محمد صادقی فقط به فکر حزب خودشه و مردم و کازرون براش پشیزی ارزش ندارن
محسن
|
United States
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
0
واقعیت اینه که همه چی روشنه دیگه نیازی نیست بگیم. آقای محمد صادقی در هر جلسه هزارتا قول دادن ولی کدومش عملی شد از تونلی که قرار بود شش ماهه افتتاح بشه تا سد نرگسی که قرار بود امسال آبگیری بشه بقیه دیگه بماند .تو اون جلسه که با مهندسها داشتن چقد قول داد و عمل نکرد؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶