پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۷۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
فرماندار کازرون:
به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی در نخستین نشست مشاوران فرمانداری شهرستان کازرون با تقدیر و تشکر از حاضران در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر وظیفه‌ همگانی است که با نگاه وحدت در مسیرخدمت‌گزاری صادقانه حرکت‌کنیم و هر فرد توانمندی، خود بایستی جامعه را به سمت‌ شادابی‌ و پویایی سوق دهد و البته با مدیریت‌ زمان ‌از فرصت‌ها به ‌نحو مطلوب‌ استفاده شود.


فرماندار کازرون گفت: برای توسعه پایدار شهرستان نیازمند تدوین و ترسیم نقشه راه بر پایه مبانی اسلامی و قوانین موجود با نگاه جامع‌نگر و به دور از تفکرات جزیره‌ای هستیم.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی در نخستین نشست مشاوران فرمانداری شهرستان کازرون که با حضور جمعی از نخبگان علمی و فعالان زمینه‌های مختلف علمی فرهنگی ورزشی هنری برگزار شد، با تقدیر و تشکر از حاضران در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر وظیفه‌ همگانی است که با نگاه وحدت در مسیرخدمت‌گزاری صادقانه حرکت‌کنیم و هر فرد توانمندی، خود بایستی جامعه را به سمت‌ شادابی‌ و پویایی سوق دهد و البته با مدیریت‌ زمان ‌از فرصت‌ها به ‌نحو مطلوب‌ استفاده شود.

فرماندار کازرون گفت: برای توسعه پایدار شهرستان نیازمند تدوین و ترسیم نقشه راه بر پایه مبانی اسلامی و قوانین موجود با نگاه جامع‌نگر و به دور از تفکرات جزیره‌ای هستیم.

گرامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به عنوان چشم انداز و مسیر روشن همگانی، افزود: با ایجاد زیرساخت‌های اصولی در موارد مختلف فرهنگی و اقتصادی بستر مناسب برای شکوفایی استعداده و ظرفیت‌های موجود در کازرون را باید فراهم کرد و این نیازمند عزمی جدی و عملی است.

وی گفت: متاسفانه برخی مسئولان تنها به برگزاری جلسات اکتفا می‌کنند که این خود مانع پویایی جامعه است.

فرماندار کازرون خطاب به حاضران در این نشست اظهار کرد: فضای کنونی شهرستان بر اساس تفاهم و با نگاه خدمت به مردم گذاشته شده و امید است که تداوم این نشست‌ها موجب پویایی و کمک به معیشت مردم و رفع موانع اشتغال در شهرستان کازرون شود.

گرامی از آمادگی مجموعه دستگاه اجرایی شهرستان به منظور بررسی راهکارها وطرح‌های اجرایی که به ایجاد اشتغال  و جذب سرمایه‌گذاری کمک می‌کند خبر داد و اظهار کرد: با ایجاد شبکه اجتماعی پویا، با انگیزه و هدفمند می‌توان موانع را دسته‌بندی کرد و در رفع آن گام‌های موثری را برداشت بنابراین هدف اصلی تشکیل کار گروه مشاوران فرمانداری شهرستان کازرون استفاده از خلاقیت و توانمندی افراد مختلف به دور از نگاه‌های سیاسی است.

در ادامه این نشست حاضران به بیان دیدگاه‌ها و خلاصه‌ای از طرح‌های حوزه تخصصی خود پرداخته و بر این مهم تاکید کردند که با کنار گذاشتن منافع شخصی وسلیقه‌ای در مسیر رفع موانع شهرستان گام بردارند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
1
0
باسلام
برادرعزيزجناب اقاي گرامي
حتمامستحضريدنگاه جزيره اي درشهرستان به اين خاطردربخش هارواج يافته كه گروهي تنگ نظردرشهركازرون شهرستان راخلاصه شده دركازرون ميبينندوخواستاراينندكه سرمايه هاي بخش هانيزبه نام كازرون باشد
يك موردراخدمت شماعرض ميكنم:
ببيندجره وبالاده ازبزرگترين بخش شهرستان است وفعاليتهاي اقتصادي كشاورزي بسياري داردجاذبه هاي گردشگري خوبي هم داردامااين بخش درحال حاظردرانزواست وحاظرنيستندجاده جره بالاده به شيرازرابازكنندتااين بخش ازانزواخارج شود.اين تفكرات تنگنظرانه باعث شده بخش هابه طبل تفكرات جزيره اي وجدايي طلبي بدمند
اگرميخواهيدتفكرات جدايي طلبي وجزيره اي ازبين برودبايدتفكرات تنگ نظرانه ازبين برودوبايدنگاهي عادلانه برشهرستان حاكم شود.الان ببيندشماخواستاربرچيده شدن نگاهاي جزيره اي شده ايدامابررسي نكرده ايدعلت نگاههاي جزيره اي چيست؟علت رابرچينيد
مطمين باشيد نخبگان وبزرگان بخش هااگرببيندنگاهي عادلانه درشهرستان حاكم شده سعي خواهندكردقلمشان درجهت متحدبودن شهرستان به حركت درايد
وسلام
مملی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
0
0
برای این سرهنگ فرماندار آرزوی پاسداری دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
0
0
کاش این مشاوران معرفی میشدند ببینیم کیا هستند تا ببینم سیاستگذاران شهرمان چه کسانی هستند آیا همان 20 نفری است که دهقان ناصر آبادی گفت یا دیگران هم مشارکت داده شده اند
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
0
0
درود بر فرماندار تلاشگر که شبانه روز دغدغه مشکلات شهرستان را دارند
فالگوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
0
سلام. کلاغا خبر دادن
آقای مهندس کاظمینی
آقای افشین محمدی
آقای پولادی( ورزشی نویس)
خانم مصلایی
خانم نامداری (عضو شورای شهر کازرون)
آقای امین عباسی فعال دانشجویی
آقای روح الله راوش
آقای مرحمتی(ریاست پیشین اداره ارشاد)
خانم محمودی ngo محیط زیست
سجاد اکبرپور (نخبه علمی)
آقای دیوانی کارشناس ارشد برق
و ...
باقی دوستان متعاقبا اعلام خواهد شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
0
ما نه اعضای شورای ورزش شهرستان را فهمیدیم که چه کسانی هستند و نه مشاورین جوان فرماندار معرفی شده اند
این میان کسی که هیچ کاره است ملت قهرمان و صبور و مظلوم کازرونی است که هر کاری می کنند کاری به او ندارند
در تمام دنیا مرسوم است که با اطلاع رسانی اشخاصی که به خدمت یا مشاوره دادن به خادمان مردم مشغول هستند به مردم معرفی می شوند اما در کازرون غیر از خلق خداست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
پارتی داشتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
اذان صبح
۰۴:۴۳:۴۷
طلوع افتاب
۰۶:۱۲:۵۲
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۴:۰۷