پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه صورت پذیرفت:
همزمان با روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین 3000 نفر از کارکنان پایور، وظیفه و خانواده های کارکنان این مرکز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل ابراز نمودند.
به گزارش دريافتي كازرون نما، همزمان با روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین  3000 نفر از کارکنان پایور، وظیفه و خانواده های کارکنان این مرکز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل ابراز نمودند.
 
 
فرماندهان، مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه به همراه خانواده‌های کارکنان مرکز آموزش 07 شهید ترابی ارتش همگام با امت حزب الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با مردم مسلمان و مظلوم غزه ابراز همدردی نموده و خشم و انزجار خود را از رژیم  غاصب صهیونستی و حامیان آن اعلام نمودند.
 
 
امیر سرتیپ 2 ستاد محمد عسکری فرماندهی مرکز 07 کازرون در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به جنایات گسترده رژیم اسرائیل و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان و تخریب مساجد و بیمارستانهای غزه و در پی تاکید مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، کارکنان این مرکز با حضور حداکثری خود در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت نمودند.
 
 
 
 
 
 
نویسنده: مهدي صفري
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷