پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

باسمه تعالی

با گذشت 16 روز از تهاجم اشغالگران صهیونیست به غزه و شنیدن خبر شهادت حدود 500 شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از 3500 نفر از مردم بی دفاع فلسطین متأسفانه جهان سلطه‌گر تنها به این فجایع نگریسته ؛ صرف نظر از حرکت خوب کشورهای جهان در همبستگی‌های جهانی اما بایستی در عمل و بطور جدی با اعمال قوانین و قطعنامه‌های اثرگذار جلوی این حملات وحشاینه اسرائیل را گرفت چراکه امروز بحث فلسطین نیست بلکه بحث دنیای اسلام و بحث حقوق بشری است که مدعیان آن در دنیای امروز به راحتی از کنارش عبور کرده‌اند.

بار دیگر جهان و جهانیان شاهد یک تراژدی دردناک بشری‌اند. بار دیگر قاب تلویزیون ها- چهره جراید و صفحات فضاهای حقیقی و مجازی با تصاویر بدن های پاره پاره- جنازه های زخمی و کودکان و نوجوانان در خاک و خون غلطیده آذین شده است.

اینبار جنایات بی شرمانه و ضدانسانی صهیونیست‌ها که بدون کوچکترین تردید با چراغ سبز و حمایت دولتمردان آمریکایی و اروپایی و سکوت شرم آور و خفت بار دولت های مزدور عربی رخ می‌دهد، وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است.

در فراسوی غمزه های سیاستمداران و بازیگران بین‌المللی این زنان و کودکان مظلوم فلسطین و غزه و عراق هستند که جنازه هایشان نقش زمین می‌شوند و در این میان مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین و حراف به اصطلاح مدافعان حقوق بشر که بوق و کرنا و هیاهوهایشان گوش فلک را کر می‌کند سکوت پیش گرفته اند و چشم بر جنایات ددمنشانه صهیونیست ها و کشتار فجیع زنان و کودکان و شکار نوجوانان فلسطینی در کوچه پس کوچه ها و باغ‌ها و مدرسه‌ها بسته اند.

در بازی پیچیده شطرنج سیاست بازان دغلکار مدعی آزادی و دموکراسی غرب بار دیگر قرعه به نام غزه افتاده است سرزمینی که ملتش پای شرف - تاریخ - هویت و خاکش ایستاده است.

استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پس از شکست های پیاپی در میدان دموکراسی و انتخابات در سوریه و عراق برای لاپوشانی فضاحت به بارآمده در افکار عمومی جهان دست به دامن جنگی خونین و یکسویه شده است و به بهانه‌های واهی وحشیانه ترین حملات و تهاجمات را علیه مردم غزه آغاز کرده و با نشان دادن چهره کریه و زشت خود در ماه مبارک رمضان دستشان را به خون مردم مظلوم و بی‌پناه غزه آلوده کردند.

واقعاً کجا هستند سازمان های بین‌المللی پرادعا - سازمان ملل و شورای امنیت و دهها تشکیلات جعلی و دست ساز دیگر که همواره طنین گوشخراش مدنیت و عدالت خواهی شان گوش فلک را کر می‌کند تا ببینند چگونه ارتشی تا بن دندان مسلح بی محابا و وحشیانه تراژدی دردناکی از مرگ انسانیت را در خاک فلسطین و غزه به اجرا گذاشته است؟

به هر حال امیدواریم خدای متعال جزای رفتار دژخیمانه صهیونیست‌ها را همچون روایات در قرآن که بر سر اقوام پلید و کافر فرود آورده این بار نیز عذابش را بر این افراد شیطان صفت نازل کرده تا قدری دلهای مؤمنان آرام گیرد.

لذا حوزه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد(ع)،بخشداری و مردم غیورقائمیه ضمن محکوم کردن این جنایات ددمنشانه مراتب تنفر و انزجار خود را نسبت به این‌گونه اعمال فجیع و کشتار کثیف اعلام می‌دارد و از سران دولت جمهوری اسلامی ایران و اندیشمندان جهان تقاضا دارد با فشار به مجامع بین‌المللی بخواهند بیش از این ملت مظلوم و کودکان و زنان بی‌گناه فلسطین و غزه برای تامین مطامع و فزون خواهی غاصبان سفاک صهیونیست قربانی نشوند.

بدون تردید پیامدهای نوار غزه نه تنها باید به اتحاد مسلمانان و مقاومت آنان منجر گردد بلکه باید کمک کرد تا اسرائیل برای همیشه از صفحه روزگار محو شود  .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳