پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۸
در آستانه روز فدس:
مردمي که بيش از نيم قرن درمصاف با دژخيمان پليد و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پايمردي نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ي شهادت طلبي و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هايشان از شرف و کرامت انساني و ارزش‌هاي مقدس اسلامي‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمين ميهني خويش پاسداري و حفاظت مي‌کنند.

   امروز استکبار جهانی در طرحی مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه و تکفیر گرفتار کرده است؛ رژیم اشغالگر قدس با شعله‌ ور ساختن جنگی ویرانگر و نابرابر در غزه ، در ماه میهمانی خدا به دنبال نسل کشی و سرکوب مقاومت از طریق کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع است؛ مردمي که بيش از نيم قرن درمصاف با دژخيمان پليد و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار مقاومت و پايمردي نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ي شهادت طلبي و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هاي خویش از شرف و کرامت انساني و ارزش‌هاي مقدس اسلامي‌شان جانانه دفاع می نمایند.. هرچه زمان می‌گذرد اهمیت روز قدس و چهرۀ پلید رژیم صهیونیستی بیش از گذشته بر ملت‌های جهان آشکار می‌شود. روز قدس در تاريخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و يكپارچگي مسلمانان است. قدس سرزمين انبياء و اولياي خداست كه با توطئه استكبار جهاني و تزوير سران برخي كشورهاي خودباخته به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطيني مبدل شده‌ است. روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که دامنه موج بیداری اسلامی وسیع‌تر شده و مقابله با استکبار و دیکتاتوری جهانی در پیوند بیشتر ملت های آزادیخواه، سازمانی نوین یافته است. آری، روز جهاني قدس، ميراث و يادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگ پرچمدار انسانیت امام خمینی کبیر(ره)، روز بيداري و نمايش قدرت امت اسلام و تحقق آمال مسلمين جهان در رفع ظلم و ستم است و بي شك در اين روز، دشمن صهيونيستي از وحدت و قدرت مسلمانان برخود خواهد لرزيد.
     دانشگاهیان دانشگاه پیام نور کازرون ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه‌ رژیم جعلی صهیونیستی، حسب رسالت و وظیفه ذاتی خود همنوا با تمام وجدان های پاک و ظلم ستیز با افتخار فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهد و لحظه‌ای از فکر آزاد‌سازی قدس عزیز از چنگال صهیونیست‌ها بیرون نخواهد رفت. در این ماه پرفضیلت و معنویت که توجه بندگان خدا معطوف به ضیافت الهی است، بر همه مسلمانان جهان واجب است که در مقابل جنایات و اقدامات ضد بشری صهیونیستها واکنش فوری و موثر نشان داده و از برادران و خواهران مسلمان خویش دفاع نمایند. در پایان، با اشاره به وعده‌ی تخلف‌ناپذیر خداوند سبحان که «زمین را بندگان صالح خداوند به ارث خواهند برد» دست به دعا برداشته، شکایت این همه ظلم و بی‌عدالتی را به درگاه پروردگار باری تعالی می بریم و از او می‌خواهیم انقلاب اسلامی ما را مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) قرار داده و ظهور حضرتش را نزدیک گرداند. ان‌شاء‌الله.

نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹