پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۸
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با اشاره به وحشی‌گری و قتل و عام مردم مظلوم غزه توسط صهیونست‌ها، بیان داشت: اسرائیل بار دیگر با به راه انداختن کوره آدم سوزی و نسل‌کشی در لابراتورها، هولوکاست واقعی به راه انداخته است.

به گزارش دريافتي كازرون نما، محسن رحمانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با اشاره به وحشی­گری و قتل و عام مردم مظلوم غزه توسط صهیونست‌ها، بیان داشت: اسرائیل بار دیگر با به راه انداختن کوره آدم سوزی و نسل­کشی در لابراتورها، هولوکاست واقعی به راه انداخته است.

این فعال دانشجویی با انقاد از سکوت توأم با حمایت سران برخی از کشورهای غربی و عربی و مجامع بین­المللی به اصطلاح حامی حقوق بشر، عملکرد آن­ها را در قبال قتل عام مردم غزه توسط صهیونیست­ها مشمئز کننده و خجالت آور دانست و تأکید کرد: این یک تناقض بزرگ تاریخی و طنز دردناک و تلخی است که برخی از مدعیان حقوق بشر، در برابر این جنایات اسرائیلی ها سکوت اختیار می­کنند اما در برابر مجازات یک اوباش، قاچاقچی یا قاتل و متجاوز به نوامیس مردم در کشوری مثل ایران موضع می­گیرند که ثابت می‌كند حمایت از حقوق بشر از نوع غربی بر اساس منافع سیاسی است و نه کرامت انسانی.

عضو شورای تبیین واضع بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه هرگز افکار عمومی جهان نخواهد پذیرفت که در برابر ادعای ربایش 3 شهرک نشین صهیونیست توسط فلسطینی­ها، می­بایست هزاران زن و کودک با بمباران هوایی و استفاده از سلاح‌های آلوده به مواد شیمیایی و اتمی در معرض تهاجم قرار گیرند و به خاک و خون کشیده شوند تصریح کرد: یکی از انگیزه های نتانیاهو از به راه انداختن جنگ جدید، سرپوش گذاشتن بر شماری از چالش­های بحران داخلی در حوزهای اقتصادی، سیاسی و امنیتی است تا در میان مهاجران صهیونیسم نوعی انسجام از سر ترس ایجاد کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی همان طور که در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه به اهداف خود نرسید در این جنگ جدید هم پیروز نخواهد شد و رسوایی دیگری به پرونده رسوایی‌های متوالی تل‌آویو اضافه خواهد شد بیان داشت: این جنگ نشان دهنده ضعف و شکست مجدد رژیم صهیونیستی در عرصه های اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و اخلاقی است.

وی افزود: برای ارزیابی شکست اسرائیل کافی است که به انگیزه ورود سه باره آن­ها به جنگ اشاره کنیم که در هر سه بار رفع تهدید علیه شهروندان اسرائیلی را علت جنگ اعلام کرده بودند و بعد از جنگ اعلام می­کردن که مقاومت قوی­ تر از گذشته شده است.

رحمانی گفت: وقتی کشوری ادعا می­کند پنجمین ارتش بزرگ دنیا را دارد و در طول 6 سال گذشته 3 بار به غزه حمله می­کند و بدون آنکه دستاورد نظامی یا سیاسی در خوری داشته باشد، نشان دهنده بی اعتبار شدن و بی آبرو شدن آن کشور است.

این فعال دانشجویی با اشاره به نگاه تیزبینانه امام راحل در نام­گذاری جمعه آخر هر ماه رمضان به نام روز قدس بیان داشت: امام راحل با این اقدام تیزبینانه و آینده­نگری ژرف خود، مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف را به عنوان اصلی­ترین و محوری­ترین موضوع جهان اسلام تبدیل کردند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت روز قدس امسال با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و بر حضور جنبش های دانشجویی در روز قدس و محکومیت هزاران زن و کودک با بمباران هوایی و استفاده از سلاح‌های آلوده به مواد شیمیایی و اتمی در معرض تهاجم قرار گیرند و به خاک و خون کشیده شوند از آنان و انتقاد از سکوت توأم با حمایت سران برخی از کشورهای غربی و عربی و مجامع بین­المللی به اصطلاح حامی حقوق بشر تأکید کرد.

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
TURKEY
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
1
0
چرا در مورد مشکلات و نابسامانی دانشگاه خودتان بیانیه نمی دهی؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹