پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳
در آيين گلريزان:
در آیین گلریزان شهرستان کازرون که با هدف آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد، خیرین این شهرستان 550 میلیون ریال اهدا کردند.

به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاري ایرنا رییس زندان شهرستان کازرون ، دوشنبه دراین آیین گفت: با همت خیرین این شهرستان وهمیاری ستاد دیه استان فارس ، پارسال 33 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد کازرون آزاد شدند.
محمود گندمکار افزود: هم اینک 67 زندانی جرایم غیرعمد در زندان شهرستان کازرون بسر می‌برند که آزادی آنها نیازمند بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار است.
فرماندار کازرون هم دراین آیین گفت: ضروری است نگاه افراد جامعه نسبت به زندانیانی که آزاد می شوند اصلاح شود تا این گونه افراد پس از رهایی از حبس، خود را جزو جامعه بدانند.
حمید رضا گرامی با تقدیر از خیرینی که برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت دارند، بیان داشت: امیدواریم خیرین همان گونه که در این کار خداپسندانه فعالیت دارند بخشی از سرمایه خود را برای سرمایه گذاری در امر ایجاد اشتغال به عنوان یکی از نیازهای مبرم جامعه اختصاص دهند.
امام جمعه کازررون هم در این مراسم ، اظهار کرد: مسوولان ذی ربط باید تلاش کنند تا حد امکان مجازات‌های دیگری به جای زندان پیش بینی و آن را اعمال کنند.
حجت الاسلام محمد خرسند افزود: هم اینک زندان های ما آن گونه که باید منطبق با معیارهای اسلامی نیست و بعضا به شیوه زندان های غربی است و ضروری است در این مورد هم چاره اندیشی شود.
دراین آیین فرماندار کازرون یک میلیارد ریال در قالب تسهیلات برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان کمک کرد و در ادامه از چند تن از خیرینی که دراین مراسم حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر شد.

نویسنده: سرويس خبر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلواپس کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
2
ایرنافقط خبرهای سوخته را منعکس می کند این خبرمربوط به دوشنبه هفته گذشته است.یکی نیست به این پیرمرد بگویدبابا حوصله خبرنگاری نداری بروخونه ات بنشین و استراحت کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰