پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
رییس کمیته امداد شهرستان کازرون گفت:27 میلیارد ریال وام خود اشتغالی پارسال به 300 خانوار زیر پوشش این کمیته پرداخت شد.

به گزارش كازرون نما، پرویز شفیعی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با پرداخت این میزان وام خود اشتغالی، 400 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شد.
وی بیان داشت: کمیته امداد شهرستان کازرون با انجام برنامه های مشاوره‌ای، شناسایی خانواده‌های توانمند تحت پوشش این نهاد را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و از این طریق به آنان وام خود اشتغالی پرداخت می کند.
شفیعی گفت: شناسایی خانواده‌های توانمند زیر پوشش این نهاد امسال نیز آغاز شده و متعاقب این شناسایی و پس از تخصیص اعتبار لازم، وام خود اشتغالی به مددجویان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.
رییس کمیته امداد شهرستان کازرون همچنین در بازدید از یک خانواده کارآفرین از نزدیک با چگونگی فعالیت آنها آشنا شد.
این مددجوی کارآفرین گفت: برای ایجاد اشتغال 15 میلیون ریال وام خود اشتغالی از کمیته امداد کازرون دریافت و از محل این تسهیلات دو راس گاو تهیه کردم و با جدیت و پشتکاری که در این زمینه داشتم شمار این گاوها هم اینک به 20 راس افزایش یافته است.

این بانوی کارآفرین سرپرست خانوار افزود: همچنین در کنار این فعالیت موفق به ایجاد مرغداری خانگی و کشت ذرت شدم و از درآمد حاصل از آن دو فرزند خود را به خانه بخت فرستادم و افزون بر این بسیاری از مشکلات زندگی را حل کرده و هم اینک از کمک دیگران بی نیاز شده‌ام.

نویسنده: سرويس خبر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
1
0
اقای شفیعی کجا گیر مددجویان وام میاد همه ی وام گیر کارمندان خودت امده برو تحقیق کن اقای شفیعی تو چه رئیسی هستی که خبر نداری
اینده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
1
0
اقای ... برو ببین ... با وام مددجویان چه خانه های خریدن ماشین زمین اگر راست میگی جلوی انها را بگیر اگر نمیترسی از ... بخواه تا تمام سرمایه ی خود را تو روزنامه اعلام کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
1
0
من از اقای گرامی فرماندار دلسوز و زحمتکش دولت تدبیر امید میخوام که جلوی بی عدالتی را در کمیته امداد کازرون بگیره چرا تمام وام های مددجویان بد بخت گیر ... کمیته امداد بیاد عدالت دیگر در شهرستان وجود نداره نماینده شهرستان کجاست امام جمعه کجاست فرماندار کجاست خدایا خودت به داد کازرون مخصوصا کمیته امداد برس
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
1
0
اقای شفیعی تمام سرمایه های کارمندان کمیته امداد را اعلام کن خیال خود را راحت کن و به تمام سوالها پاسخ بده
وجدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
قابل توجه دوستانی که اظهارنظرمیکنند:دوستان نقدبرروی هرموضوعی میتواندتاثیرمثبت داشته باشد.امانه هرنقدی بلکه نقدمنصفانه وخدائی.مااگرحتی کاری به دین هم نداشته باشیم حداقل بایدطوری بنویسیم وباحیثیت افرادمخصوصاخادمین به نظام دراذهان عمومی برخوردکنیم که درمحکمه وجدان که قاضی ودادگاه نمی خواهد روسفیدوسربلندباشیم.پس حرف زدن بایدازروی انصاف و وجدان باشدتااگرچراغ وجدان درونمان حتی سوسوئی بزندبعدا"وجدان درد ماراعذاب ندهد.والعاقبه"للمتقین.
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
برادرگرامی اگر مدرکی داری می توانید ازطریق مراجع قانونی پیگیری نمائید تا اگر حرف شما درست باشد با شدت تمام با خاطیان برخورد واگر نادرست باشد شما برادریا خواهر گرامی به نتیجه درست برسی و انشااله که خداوند توفیق دهد درمسیر درست همگی حرکت کنیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲