پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

جلسه ای با حضور هيأت رئيسه، مديران، مسئولان و كارشناسان فرهنگي  معضل بدحجابي و ایجاد راهکارهای پیشگیری ازآن در سالن كنفرانس دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون بر گزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، رئيس واحد كازرون ضمن اعلام حمايت خود از بخشنامه  فرهنگی حجاب وعفاف ابلاغي از سوي سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: مسئله بدحجابي در جامعه يك معضل فرهنگي است و تنها از طريق ایجاد زيرساختهاي فرهنگي قابل پيشگيري است و كارهاي ضربتي و مقطعي جوابگوی مشكلات که ناشی ازضعف فرهنگی بوجود آمده نمی تواند باشد.

رئيس واحد كازرون با اشاره به نفوذ و گسترش پديده بدحجابي در كل جامعه اظهار داشت: متأسفانه قشري از مردم جامعه تحت تأثير رسانه هاي تبليغاتي غرب و الگوپذيري از آنها با پوشش هاي زنده اين فرهنگ را ترويج مي دهند و باعث نگراني افراد جامعه به ويژه بزرگان ديني ما شده اند.

شريفي در ادامه تصريح كرد: با توجه به اينكه دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون تاكنون از حجاب برتر يعني چادر برخوردار است؛ اما نحوه پوشش چادراز طرف تعداد اندکی از آنها برای ما قابل قبول نمي باشد و از تمامي حوزه هاي مختلف دانشگاه مي خواهم در راستاي امر به معروف با رعايت موازين و شئونات اسلامي به افراد بدحجاب تذكرلازم داده شود.

در ادامه اين جلسه معاونين، مديران و كارشناسان نقطه نظرات خود را مطرح و ارائه و با پيشنهادات مختلف در جهت كم كردن معضل بدحجابي خواهان برگزاري جلسات متعدد و ايجاد كارگروه و كارگاه هاي مختلف جهتآسیب شناسی ، بسترسازي و زيرساخت هاي لازمو همچنین افزايش سمينارها و جلسات تخصصي در باب حجاب و عفاف در سطح واحد شدند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
TURKEY
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
0
یک زمانی بر دانشگاه سلمان هم فشار می آوردند که باید ستاد حجاب و عفاف داشته باشد البته در زمان ریاست قبلی. ولی این روزها همین اقایان چنان سکوتی پیشه کرده اند که گویی اصلا چنین دانشگاهی در کازرون نیست که ستاد حجاب و علاف بخواهد. اما باز هم تذکر می دهیم ما هوشیارانه در صحنه هستیم و از طریق روشهای قانونی پیگیری امور را در دست داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹