پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه پاسداران کازرون گفت: رسانه‌های غربی با برنامه‌های متنوع در تغییر سبک زندگی ایرانیان تلاش می‌کنند.
 به گزارش به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا شرفی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت لیالی قدر و شهادت نخستین اختر تابناک امامت و ولایت در سخنانی اظهار داشت: امروزه دشمنان به دنبال تغییرات پلکانی در باورها و افکار و رفتارهای ملت ایران اسلامی هستند و از هیچ اقدامی در این راستا فروگذار نیستند.
وی گفت: گسترش فساد و فحشا و تغییر سبک زندگی پروژه‌ای است که رسانه‌های غربی دنبال می‌کنند تا بتوانند روحیه ایمان و اعتقاد را از زندگی جوانان مسلمان ایرانی بزدایند.
فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: دشمنان با تغییر در بخش‌های فرهنگی کم‌عمقی مانند پوشش، سلیقه و ذائقه به دنبال رسیدن در بخش‌های عمیق فرهنگی مانند دین در بلندمدت هستند.
شرفی بابیان اینکه دشمنان و دنیای استکبار امروزه به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر قدرت نظامی تعیین‌کننده نیست گفت: آنان به‌خوبی می‌دانند که در دفاع مقدس از قدرت ایمان ملت ایران شکست خوردند بنابراین به دنبال حذف ایمان از زندگی ما هستند.
وی پخش فیلم‌های زنجیره‌‌ای رایگان با زبان فارسی از رسانه‌های غربی را جنگ نرم دشمن که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده عنوان کرد و افزود: دنیای غرب و استکبار فیلم‌هایی را که میلیاردها تومان هزینه دارد به‌طور رایگان برای ملت ایران به‌منظور تغییر سبک زندگی و ترویج الگوی غربی پخش می‌کنند.
فرمانده سپاه کازرون الگوهایی مانند ازدواج به سبک غربی، اسلام التقاطی، حذف حیا، انکار قیامت، ورود حیوانات به زندگی، تغییر مفاهیم تعصب و غیرت و ... را ازجمله اهداف جنگ نرم دشمنان برشمرد.
شرفی اظهار امیدواری کرد: با هوشیاری و بصیرت ملت ایران به‌ویژه جوانان نقشه شوم دشمنان نقش بر آب می‌شود و بازهم خسته‌تر از پیش سر جایشان خواهند نشست.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیاط نودان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
سلام و درود بر فرمانده معظم کل قوا و فرمانده شجاع ، ولایتمدار و ارزشی ناحیه بسیج شهرستان پر افتخار کازرون ، فرمایشات جنابعالی بجا و بحق است . بایستی با اتکاء به نیروی ایمان ، فرامین مقام عظمای ولایت و اعتقادات راسخ به دین مبین اسلام و تفکر بسیجی که دنیا را در تسخیر اندیشه پاک خود گرفته است با اقدامات کلان فرهنگی یک حرکت و انقلاب مجدد فرهنگی برگرفته از بصیرت ولایی و با حمایت قاطع نهادهای فرهنگی و مسولین و مردم انشاءالله با کمک امام زمان (عج) از این امتحان نیز سربلند و فائق آییم و نقشه دشمنان پلید اسلام را مثل همیشه نقشه بر آب کنیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴