پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
به مناسبت روز اكرام:
مدیرعامل ستاد دیه استان فارس خاطرنشان کرد: جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان امسال به ترتیب در شهرستان‌های اقلید، داراب، لارستان و شیراز برگزار شده و امروز در شهرستان مرودشت و فردا نیز در شهرستان کازرون جشن گلریزان برگزار می‌شود.
به گزارش كازرون نما، سیدرضا اسکندری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: در چهارمین مراسم استانی جشن گلریزان ستاد دیه در ماه مبارک رمضان امسال که شامگاه گذشته(يكشنبه شب) در اردوگاه آیت‌الله ربانی شیراز و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد مبلغ 8 میلیارد و 40 میلیون و 537 هزار ریال در قالب نقدی، چک و تعهدات از خیران شهرستان جمع‌آوری شد.
وی افزود: سال گذشته در جشن گلریزان شهرستان شیراز مبلغ 744 میلیون تومان جمع‌آوری شده و این مبلغ امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
مدیرعامل ستاد دیه استان فارس خاطرنشان کرد: جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان امسال به ترتیب در شهرستان‌های اقلید، داراب، لارستان و شیراز برگزار شده و امروز (دوشنبه) در شهرستان مرودشت و فردا(سه‌شنبه) نیز در شهرستان کازرون جشن گلریزان برگزار می‌شود.
اسکندری با بیان اینکه ستاد دیه فارس برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد اقدام به برگزاری جشن گلریزان در 14 نقطه از فارس کرده است، تصریح کرد: جمع کل بدهی زندانیان جرائم غیرعمد استان در سال گذشته 137 میلیارد تومان بوده است.
وی همکاری خیران برای گذشت از مطالبات خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بسیار مؤثر دانست و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان همه جشن‌های گلریزان سطح استان برگزار شده و میزان مبالغ دریافتی از مردم در قالب نقدی، چک و تعهدات در این مراسم به اطلاع مردم می‌رسد.
مدیرعامل ستاد دیه استان فارس با اشاره به تعداد 832 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های سراسر استان اظهار کرد: تعداد زندانیان تصادف در سراسر زندان‌های استان فارس 121 نفر است.
اسکندری با بیان اینکه تعداد زندانیان ضرب و جرح غیرعمدی 20 نفر، تعداد زندانیان قتل غیرعمد 22 نفر، تعداد زندانیان محکومیت‌های مالی حقوقی 286 نفر، تعداد زندانیان محکومیت‌های مالی کیفری 36 نفر، تعداد زندانیان مهریه و نفقه 295 نفر و تعداد زندانیان چک بلامحل 52 نفر است، افزود: آزادی غیرمنتظره 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان در جشن گلریزان شب گذشته ابتکاری از سوی مسئولان ستاد دیه استان بوده است.
وی با اشاره به اینکه مبلغ بدهی مددجویان حاضر در زندان بیش از 1 هزار و 800 میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: در جشن گلریزان شهرستان شیراز تعداد 1 هزار و 200 نفر از خیران شهر دعوت شده و پیش‌بینی می‌شود با مبلغ حدود 804 میلیون تومان که در گلریزان شب گذشته جمع‌آوری شده حدود 400 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان به آغوش خانواده خود بازگردند.
نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹