پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
روايت امام جمعه کازرون از ديدار با مسئولان وزارت صنعت و معدن:
وی از پیگیری‌های نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و دیدار با معاونان وزاری صنعت ومعدن وتجارت خبر داد وگفت: خوشبختانه تصمیمات موثری در زمینه رفع مسائل و مشکلاتی مانند مسکن مهر و هم چنین تامین تجهیزات بیمارستان آموزشی امام علی (ع)گرفته شده است.

امام جمعه کازرون با اشاره به اتفاقات اخیر عراق، گفت: هدف اصلی قضایای اخیر محروم کردن مردم عراق از دستاوردهایی است که با وجود دخالت آمریکا در این کشور به دست آمده که مهم‌ترین آن مردم‌سالاری است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کازرون با بیان اینکه دارالقرآن‌ها در کشور ما بایستی پررونق‌تر باشند، اظهار کرد: به همان اندازه که برای ارائه برنامه‌های سرگرمی و تفریحی هزینه و وقت زیاد صرف می‌شود به همان اندازه نیز باید به مسائل و محافل قرآنی توجه شود.

وی با گلایه از ترویج زبان‌های بیگانه در کشور، افزود: متاسفانه به دنبال الگو‌پذیری از کشورهای غربی شاهد پرداخت هزینه‌های بالا برای آموزش زبان‌های بیگانه در جامعه هستیم در حالی که برای ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلامی هیچ انگیزه‌ای مشاهده نمی‌شود.

حجت الاسلام خرسند با اشاره به اتفاقات اخیر عراق، اظهار کرد: هدف اصلی قضایای اخیر محروم کردن مردم عراق از دستاوردهایی است که با وجود دخالت آمریکا در این کشور به دست آمده که مهم‌ترین آن مردم‌سالاری است.

وی برنامه دولت آمریکا در عراق را استقرار حکومتی تحت سلطه عنوان و تصریح کرد: دشمنان در قالب اسلام و به نام اسلام با اسلام مقابله می‌کنند و در حقیقت صحنه کنونی عراق تقابل اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه کازرون گفت: آمریکا با تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی عراق، سعی در تامین منافع خود در عراق دارد.

حجت‌الاسلام خرسند حمله وحشیانه ناو وینسنس آمریکا در 12 تیر 67 به هواپیمای ایران که منجر به کشته شدن290 نفر از سرنشینان آن شد را  لکه ننگی در تاریخ حکومت آمریکا دانست وخاطر نشان کرد: این جنایت هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نشده و متاسفانه بعد از گذشت 26 سال هیچگاه مقامات آمریکایی به خود اجازه عذرخواهی از ملت ایران را ندادند.

خطیب جمعه کازرون با اشاره  به ضرورت توجه به صرفه‌جویی و رعایت الگوی صحیح  مصرف در مصرف برق و آب شهرستان گفت: با توجه به شرایط موجود در صورت مصرف بیش از حد شاهد جیره‌بندی آب و برق خواهیم بود.

حجت‌الاسلام خرسند با اشاره به فرارسیدن روز قلم، سه خصوصیت تقوی، انصاف و صداقت را از ویژگی‌های یک نویسنده و اهل قلم عنوان و تصریح کرد: 14 تیرماه هر سال به عنوان روز قلم و هم چنین شهرداری  نامگذاری شده که در اینجا جا دارد از همه اصحاب قلم وکارمندان شهرداری که به نوعی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم این دیار کوتاهی نمی‌کنند تشکر کنم.

وی از پیگیری‌های نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و دیدار با معاونان وزاری صنعت ومعدن وتجارت خبر داد وگفت: خوشبختانه تصمیمات موثری در زمینه رفع مسائل و مشکلاتی مانند مسکن مهر و هم چنین تامین تجهیزات بیمارستان آموزشی امام علی (ع)گرفته شده است.

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه در زمینه پرداخت مالیات‌ باید کار فرهنگی انجام گیرد و به گونه‌ای رفتار نشود که تنها کارمندان مالیات پرداخت کنند، تاکید کرد :دولت و مجلس برای اجرای عدالت مالیاتی تلاش کند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
اگر اينا هم مثل رفتن پيش وزير راه بوده وبودجه هاي 23+6+13 ميلياردي واسه تونل محرم و كاشي كاشانه بوده خوب ديگه مشكل حل دست شما درد نكنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲