پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
مدیر آموزش و پرورش کازرون در اولین جلسه ستاد پروژه مهر:
دراین نشست جاویدی، دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پروش کازرون، به تشریح دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی 94-93 و نیز بیان شرح وظایف کمیته های شش گانه این طرح ملی پرداخت و در ادامه اعضای کمیته ها نیز مشخص گردیدند.
به گزارش كازرون نما، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، اولین جلسه‌ی ستاد پروژه مهر این مدیریت در دفتر مدیر اين اداره برگزار شد. دراین نشست جاویدی، دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پروش کازرون، به تشریح دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی 94-93 و نیز بیان شرح وظایف کمیته های شش گانه این طرح ملی پرداخت و در ادامه اعضای کمیته ها نیز مشخص گردید.
 

همچنین مدیر آموزش و پرورش درخصوص مستند سازی عملکرد کمیته ها، صدور ابلاغ داخلی جهت اعضاء ، برنامه ریزی جهت تشکیل منظم جلسات ستاد و بازدید از عملکرد مدارس توسط کمیته نظارت و ارزیابی نکات لازم را بیان نمود.

دیانتی نسب بررسی وضعیت ثبت نام در سیستم سناد و متوازن سازی رشته ها و شاخه ها و نیز تشویق کمیته­های برتر و مدیران موفق را خواستار شد.

رئیس ستاد پروژه مهر کازرون اضافه کرد: هدف از اجرای پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش است، بطوری که دانش آموزان برای ورود به مدرسه لحظه شماری کنند.

در ادامه اعضای کمیته ها نیز ضمن بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود به بحث و تبادل نظر پرداختند. گفتنی است در این جلسه مقرر گردید اقدامات انجام شده در قالب پروژه­ی مهر به نحو شایسته به اطلاع مقامات ذیربط، اولیا و دانش آموزان و شورای آموزش و پرورش رسانده شود و مسائل مربوط به مدارس به طور جد پیگیری تا سال تحصیلی آینده با آمادگی هرچه بهتر آغاز و دانش آموزان بدون هرگونه دغدغه، در شرایطی مطلوب و مناسب به تحصیل و فراگیری علم و دانش بپردازند.

نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴