پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی کازرون:
به گزارش کازرون نما حجت الاسلام هادی تشکری با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و فرصت مناسب تبلیغات دینی در این ماه اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان 150مبلغ به مساجد شهرستان کازرون براساس نیازهای هر منطقه اعزام شده و با استفاده از منطق و استدلال جوانان و نوجوانان را راهنمایی کرده و به شبهات آنان پاسخ می‌دهند.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی کازرون ضرورت ایجاد اتاق فکر فرهنگی در شهرستان کازرون را مطرح کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و افراد توانمند در عرصه فرهنگ دینی در ترویج مبانی اعتقادی و اسلامی استفاده کرد.

به گزارش کازرون نما حجت الاسلام هادی تشکری با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و فرصت مناسب تبلیغات دینی در این ماه اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان 150مبلغ به مساجد شهرستان  کازرون براساس نیازهای هر منطقه  اعزام شده و با استفاده از منطق و استدلال جوانان و نوجوانان را راهنمایی کرده و به شبهات آنان پاسخ می‌دهند.

حجت الاسلام تشکری با اشاره به برنامه مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: مبلغان در این ایام برنامه‌های مختلفی مانند تلاوت قرآن، کلاس‌های احکام، جلسات و مباحث مشاوره، اخلاق و سبک زندگی را در مساجد برگزار می‌کنند.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی کازرون  تصریح کرد: طرح ضیافت الهی در شب‌های ماه پرفیض رمضان برگزار می‌شود و در روزهای ماه رمضان نیز جلسات قرآن و جزءخوانی در بقاع متبرکه این شهرستان برپا است.

وی از برپایی طرح سیمرغ معرفت (30 روز 30 سخنران و 30 مناجات 30 جزء ) در حوزه علمیه کازرون خبر داد و تصریح کرد: در این طرح با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی سلمان فارسی موضوعات مورد نیاز شهرستان با حضور سخنرانان توانمند شهرستان مطرح می‌شود.

تشکری با بیان اینکه  تاثیرات حضور مبلغان در مناطق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: در پایان ماه مبارک رمضان از مبلغان به صورت  شایسته تقدیر می‌شود.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی کازرون با تاکید بر تقویت کانون‌های فرهنگی- مذهبی مساجد اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی - مذهبی به عنوان بازوان اجرایی تبلیغات دینی محسوب می‌شوند.

وی ضرورت ایجاد اتاق فکر فرهنگی در شهرستان کازرون  را مطرح کرد و افزود: از تمام ظرفیت‌ها و افراد توانمند در عرصه فرهنگ دینی در ترویج مبانی اعتقادی و اسلامی استفاده می‌کنیم.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی کازرون خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان هیئت‌های مذهبی شهرستان به صورت فعال اقدام به برگزاری نشست‌های قرآنی و نمایشگاه‌های قران وکتب مذهبی می‌کنند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳