پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
فرماندار کازرون خبر داد
به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی در جلسه مجمع عمومی انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس انجیرکاران این شهرستان که در بخش قائمیه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: تلاش دولت بر این است که با مبنا قرار دادن فرمان‌های مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال با نگاه راهبردی به مردم خدمت‌رسانی کند.

فرماندار کازرون از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی کازرون در سال جاری خبر داد.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی در جلسه مجمع عمومی انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس انجیرکاران این شهرستان که در بخش قائمیه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: تلاش دولت بر این است که با مبنا قرار دادن فرمان‌های مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال با نگاه راهبردی به مردم خدمت‌رسانی کند.

وی گفت: شهرستان کازرون در حال حاضر در ابعاد گوناگون از جمله کشاورزی، دامپروری، گردشگری، صنعت، شرایط جغرافیایی و آب و هوایی و وجود افراد متخصص و متعهد برای ورود سرمایه‌گذاری مهیا است.

فرماندار کازرون با تاسف از اینکه این شهرستان تا به حال نتوانسته از ظرفیت‌های موجود به‌خوبی بهره‌برداری بهینه کند افزود: چرا باوجود قابلیت‌های فراوان این شهرستان باید در محرومیت باشد و نتواند محصولات کشاورزی را با اسم و برند خود در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برساند.

گرامی، کیفیت‌بخشی، بسته‌بندی و صنعت تبدیلی را از نکات مهم در امر تولیدات کشاورزی برشمرد و تصریح کرد: امروزه نگاه مصرفی سنتی برای کشورهای توسعه‌یافته جایگاهی ندارد بنابراین کشاورزان باید در بحث ایجاد صنعت تبدیلی سرمایه‌گذاری کنند و دولت نیز شرایط را برای سرمایه‌گذاران این عرصه فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با کاربری کشاورزی که پیش‌از این در دستور کار بوده با پیگیری‌هایی صورت گرفته و زمین آن تأمین‌ و مجوز لازم برای توسعه زیرساخت صادر شده‌است.

فرماندار کازرون گفت: این شهرستان سرشار از انجیر مرغوب بوده که امروزه این محصول با نبود صنایع بسته‌بندی و تبدیلی با برند یکی از شهرستان‌های دیگر این استان در بازار به فروش می‌رسد.

گرامی تشکیل انجمن و کارگروه‌های آموزشی در بحث تولید محصول انجیر را مهم دانست و ادامه داد: از نگاه‌های سنتی در بحث تولیدات کشاورزی باید خارج شویم و با نگاه علمی و به‌دور از هرگونه تعصبات و بهانه‌تراشی در جذب سرمایه‌گذار در این عرصه قدم بگذاریم.

وی در پایان تصریح کرد: نماینده مردم این شهرستان بحث توسعه راه‌ها و جذب سرمایه‌گذار در ظرفیت‌های گوناگون موجود در شهرستان کازرون را به‌طور جدی پی‌گیری می‌کند.

به گزارش کازرون نما، در این جلسه با حضور فرماندار کازرون انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس انجمن انجیر شهرستان کازرون برگزار و اعضای آن مشخص شدند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
2
جا داره از زحمات و پيگيري هاي دكتر محمدصادقي تقدير و تشكر شود.
كازروني واقع گرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
1
اي كساني كه پيشرفت كازرون را فداي خواسته هاي شخصي مي كرديد. ببينيد نماينده پرتلاش با بازوي توانمندي مثل گرامي عزيز شبانه روز براي كازرون تلاش مي كنند.
محمد کیامرزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
1
سلام آقای فرماندار خداقوت الحق توانمندومقتدرهستید الان هم دیرنشده ولی کاش زودتر می آمدیدبا وجودشما منتظرفرداهای بهتر هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳