پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱
در کازرون صورت گرفت
در آیینی از دو هزار دانش‌آموز ممتاز قرآنی و مقام‌آور ورزشی و منتخبان مسابقات فرهنگی هنری کازرون تجلیل شد.
به گزارش كازرون نما، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش کازرون صبح شنبه در حاشیه برگزاری این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: 2 هزار دانش‌آموز برگزیده شهرستانی و استانی در رشته‌های مختلف قرآنی، ورزشی و فرهنگی هنری به همراه اولیای آنان توسط آموزش‌ و پرورش این شهر تجلیل شدند.
حکمت ورع گفت: 12 گروه ورزشی مدارس شهرستان کازرون که حائز مقام‌های نخست تا سوم استانی بودند به همراه 235 نفر از دانش‌آموزان ممتازان مرحله شهرستانی، استانی و مقدماتی کشوری رشته‌های قرآن و معارف اسلامی راه‌یافته بودند تجلیل شدند.
وی به منتخبان جشنواره‌های مختلف دانش‌آموزی ازجمله سرود، تئاتر، نقاشی و هنرهای دستی و پرسش مهر در کازرون اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان این شهرستان توانستند در این جشنواره‌ها 15 مقام استانی انفرادی و 10 مقام استانی گروهی را با موفقیت کسب کنند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش کازرون تصریح کرد: حضور گسترده و پررنگ دانش‌آموزان در مسابقات حوزه پرورشی بیانگر علاقه و استعدادهای دانش‌آموزان در این حوزه است، بنابراین این امر وظیفه مسئولان حوزه پرورشی را سنگین‌تر می‌کند.
ورع عنوان کرد: حوزه پرورشی این مدیریت با برنامه‌ریزی جامع و هوشمندانه تمام تلاش خود را برای بارور کردن استعدادهای نهفته دانش‌آموزان این شهرستان به کار بسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
این مسئول از همکاری و همدلی و اتحاد تمام مدیران، فرهنگیان و معاونان پرورشی مدارس کازرون که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات سهیم بودند تقدیر کرد.
وی در پایان متذکر شد: آیین تجلیل از دانش‌آموزان این شهرستان با اجرای سرود همگانی و چند برنامه متنوع فرهنگی هنری دیگر توسط دانش‌آموزان کازرون همراه بود.
نویسنده: سرويس خبر
برچسب ها: مسابقات قرآني
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴