پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰
مدیر آموزش‌وپرورش کازرون خبر داد
مدیر آموزش‌وپرورش کازرون گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر کازرون با اجرای طرح اعتکاف علمی برای کنکور 93 آمادگی خوبی داشته‌اند.
به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاري فارس، مرتضی دیانتی‌نسب روز شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: طرح اعتکاف علمی دو سالی است که با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه به‌طور جداگانه در کتابخانه شهید مدنی و پژوهش‌سرای علامه دوانی کازرون برگزار می‌شود.
وی گفت: اجرای این طرح باعث رشد چشمگیر قبولی دانش‌آموزان این شهر در کنکور سراسری و مراکز آموزش عالی در سال گذشته شده است.
مدیر آموزش‌ و پرورش کازرون تصریح کرد: در سال جاری به خاطر حمایت ویژه فرماندار کازرون از این طرح دانش‌آموزان توانسته‌اند حضور جدی در اعتکاف علمی داشته باشند و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.
دیانتی‌نسب هدف از اجرای این طرح را کیفیت‌بخشی به سیستم مطالعاتی دانش‌آموزان در راستای استفاده بهینه از فرصت‌ها و برنامه‌ریزی جامع و آمادگی بیشتر آنان در آزمون سراسری برشمرد.
وی با تقدیر از حمایت فرماندار کازرون و همکاری مدیر کتابخانه شهید مدنی برای برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزی در کازرون اضافه کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر این شهر به مدت چهار ماه به‌طور مداوم از ساعت هفت بعدازظهر تا پاسی از شب با استفاده از امکانات و شرایط موجود در کتابخانه خود را برای آزمون سراسری امسال مهیا کرده بودند.
مدیر آموزش‌ و پرورش کازرون گفت: امسال این طرح با همکاری آموزش‌ و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی کازرون و فرمانداری این شهرستان، باعث بالا رفتن زمان مطالعه و استفاده از امکانات کتابخانه برای دانش‌آموزان شد.
دیانتی نسب در پایان اظهار امیدواری کرد این طرح در سال‌های آینده با همکاری خوب مسئولان برای دانش‌افزایی دانش‌آموزان تداوم داشته باشد.
نویسنده: سرويس خبر
برچسب ها: آموزش و پرورش
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
0
من نمي دونم چرا محمد صادقي اين آقارا عوض نمي كنه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸