پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
سازمان خصوصی سازی به استناد تکالیف مقرر در قانون اجرایی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بر اساس هیأت واگذاری شرکت‌های جدید را روی تابلوی بورس و فرابورس خواهد برد.

سازمان خصوصی سازی به استناد تکالیف مقرر در قانون اجرایی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بر اساس هیأت واگذاری شرکت‌های جدید را روی تابلوی بورس و فرابورس خواهد برد.

به گزارش فارس، سازمان خصوصی‌سازی کشور، اول تیرماه 15 میلیون و 244 هزار و 245 میلیون سهم سرمایه‌گذاری رنا را به صورت بلوکی و شرایطی در بورس عرضه خواهد کرد که در همین روز 59 میلیون و 370 هزار سهم تولید کاشی گرانیت و کاشی لعاب و زهره کاشمر و 91 میلیون 630 هزار سهم نوسازی صنایع ایران به صورت بلوکی و اقساطی در فرابورس عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش پالایش نفت بندرعباس نیز طبق جدیدترین تصمیم سازمان خصوصی‌سازی 14 تیر 93 در بورس اوراق بهادار عرضه خواهد شد که پیش از این قرار بود، دوم تیرماه عرضه شود.

در لیست واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی در تیرماه نام شرکت‌هایی همچون تولید نیروی برق منجیل، توسعه نیشکر و صنایع جانبی، انتشارات علمی فرهنگی و نیروگاه برق آبی کوهرنگ دیده می‌شود که به صورت بلوکی و اقساطی عرضه خواهد شد.

همچنین، توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران، سنگ آهن شرق، پالایش پارس فرایند شیراز، پتروشیمی کازرون، ساختمانی عمران تک لار، نورد و لوله اهواز، مجتمع آلومینیوم المهدی و طرح آلومینیوم هرمزال، صنایع پتروشیمی هگمتانه، مجتمع صنایع پتروشیمی دهلران سپهر، نفت و گاز سرو، املاک شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی( عرصه و اعیان ساختمان ستاد)، به صورت مزایده یا از طریق بورس و فرابورس عرضه خواهد شد.


نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
1
خيلي خوبه.چون به دولت اميدي نيست.امروزه دولتها به دنبال كوچك شدن در حركت هستند اما در كشور ما دامنه فعاليت دولت بسيار گسترده است.اين اقدام در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي است و انشااله كه به زودي شاهد پيشرفت اين پروژه باشيم.
mahdi
|
UNITED STATES
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
1
بازم یه راه ساده برای پارتی بازی!خدایی هم هست بخدا
قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
1
1
باسلام نه اين همه اقاي محمدصادقي ميگفت پول اوردم براي ساخت پتروشيمي كجارفت اين پولها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
0
1
اقدام موثريه.
باعث تحرك و پيشرفت پتروشيمي ميشه.از زحمات نماينده هم جاي تقدير و تشكر داره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷