پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
امام جمعه موقت كازرون
عزمی با ابراز تأسف از اینکه امروزه برخی افراد در کسوت روحانی و غیرروحانی در امر تبلیغ کم‌کاری و به‌نوعی تنبلی می‌کنند افزود: در هر جا و مکانی انسان می‌تواند به تبلیغ بپردازد و با شناختن نقاط قوت و ضعف طرف مقابلش او را دگرگون کند.

به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید دکتر چمران اظهار داشت: ثمره فداکاری‌های مرحوم شهید چمران و امام موسی صدر تشکیل حزب‌الله لبنان بوده که همانند خاری در چشمان رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه شهید دکتر چمران یک انقلابي بی‌نقص بود افزود: ایشان الگویی موفق و کامل برای یک انسان تحصیل‌کرده است که توانست با نثار جان و زندگی و عمر شریف خود در راه خدمت به اسلام و مسلمین نقش‌آفرینی کند.

امام‌جمعه موقت کازرون با گرامی‌داشت اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به‌فرمان حضرت امام در سال 1358 به نقش ارزنده این نهاد مقدس در امر تبلیغ پرداخت و بیان کرد: نحوه ادا و کیفیت القای مطلب در تبلیغ بسیار مؤثر است که این هنر احتیاج به سلیقه خوب دارد.

عزمی با ابراز تأسف از اینکه امروزه برخی افراد در کسوت روحانی و غیرروحانی در امر تبلیغ کم‌کاری و به‌نوعی تنبلی می‌کنند افزود: در هر جا و مکانی انسان می‌تواند به تبلیغ بپردازد و با شناختن نقاط قوت و ضعف طرف مقابلش او را دگرگون کند.

وی به دگرگونی مرحوم آیت‌الله جهانگیرخان قشقایی در اثر تبلیغ صحیح یک عالم در اصفهان اشاره کرد و افزود: ایشان در سن پیری که حتی سواد خواندن و نوشتن نداشت در اثر آن تبلیغ توانست پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی و به درجه اجتهاد برسد و شاگردانی مانند آیت‌الله بروجردی و شهید مدرس را تربیت کند.

امام‌جمعه موقت کازرون تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه دنیای استکبار با در دست داشتن انواع رسانه‌ها و ماهواره‌ها سعی در به فساد کشاندن کانون خانواده‌ها دارد، بنابراین نقش تبلیغ اسلامی توسط شخص عالم بسیار ارزنده است.

عزمی از سازمان تبلیغات اسلامی خواست قوی‌تر از گذشته به میدان بیایند و جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها را از پیامد استفاده از ماهواره و فیلم‌های ساخته‌ و پرداخته صهیونیست و آمریکا آگاه سازند.

وی در ادامه به حوادث عراق و جنایت تکفیری‌ها اشاره کرد و افزود: امروزه وهابیت تکفیری و سلفی‌های خون‌خوار به شکل‌های مختلف، گاهی سپاه صحابه، طالبان و داعش و ... اسلام را در دید جهانیان وحشی جلوه می‌دهند.

امام‌جمعه موقت کازرون گفت: آمریکا و انگلیس به‌وسیله فرقه ضاله وهابیت سعی در جلوگیری از پیشرفت اسلام و معرفی آن به‌عنوان تروریست و آدم‌کش و آدم‌خوار در اذهان عمومی دارد.

عزمی تصریح کرد: امروزه دنیای استکبار شیعیان و اهل سنت را در مقابل یکدیگر قرار داده و جنگ فرقه‌ای و مذاهب به راه انداخته تا خانه امنی برای رشد فرزند نامشروعش اسرائیل ایجاد کند.

وی بیان کرد: امروزه عربستان مانند صدام به‌عنوان مهره و بازیچه آمریکا در منطقه نقش ایفا می‌کند و با حمایت مالی خود به داعش جنگ فرق و مذاهب به راه انداخته است.

نویسنده: سرويس خبر
برچسب ها: نماز جمعه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
0
0
آقای عزمی شما خبر دارید که چندتا روحانی بدون گرفتن یه قرون پول دارن تبلیغ میکنن....از اونا خبر داری؟؟؟؟
بعدم شما هر روز ... دارید نماز میخونید بیای زیر کولر آبی ببینید چه مزه ای داره....راستی منم خودم 25 تومن بیشتر شهریه نمیگیرم ولی به عشق لبخند آقا دارم کار مکنم....التماس دعا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴