پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۷۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:
به گزارش کازرون نما، آیت‌الله سید احمد خاتمی در مسجد جامع شهدای کازرون، با اشاره به تلاش گروه‌های تکفیری برای بر هم زدن آرامش منطقه، اظهار کرد: گروه‌های داعش و القاعده به رهبری اسرائیل و آمریکا و حمایت‌های مالی سعودی‌ها سعی در از میان بردن شیعیان و تخریب چهره نظام اسلامی را دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام در فضای مجازی نیمی از جهان را اشغال کرده‌اند و درصدد تغییر سبک زندگی مردم در مسیر مورد نظر خود هستند.

به گزارش کازرون نما، آیت‌الله سید احمد خاتمی در مسجد جامع شهدای کازرون، با اشاره به تلاش گروه‌های تکفیری برای بر هم زدن آرامش منطقه، اظهار کرد: گروه‌های داعش و القاعده به رهبری اسرائیل و آمریکا و حمایت‌های مالی سعودی‌ها سعی در از میان بردن شیعیان و تخریب چهره نظام اسلامی را دارند.

امام جمعه موقت تهران گفت: عربستان درآمدهای حاصل از فروش بی‌اندازه نفت خود را در راه مبارزه با شیعیان در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه مقاومت و امروز نیز صرف خرید تانک‌ برای گروه داعش در عراق و تکفیری‌ها در سوریه می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری با هدف خاموش کردن اسلام ناب محمدی در منطقه فعالیت می‌کنند، افزود: عربستان سعودی در این برهه زمان نقش اسرائیل منطقه را در حمایت از گروه‌های تروریستی ایفا می‌کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: تکفیری‌ها با رفتار خصمانه در مقابل مردم بی‌گناه عراق سبب خشم یک‌پارچه شیعیان و به‌ ویژه مرجعیت بزرگ شیعه در عراق شده‌اند، به گونه‌ای که  تاکنون چنین اتحادی در مبارزه با آنان تشکیل نشده است.

آیت‌الله خاتمی بهانه‌جویی‌های غرب در مسیر مذاکرات را بر گرفته از اختلافات ایدئولوژیک و مخالفت آنان با تقویت اسلام در منطقه عنوان و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه در صدر جریان‌های مخالف با سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا و اسرائیل قرار دارد، به همین دلیل غرب با بهانه‌های مختلف کشور ما را مورد تحریم و تهدید قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری هیچ گونه چشم‌داشتی از مسیر مذاکرات نداریم، از واکنش دوگانه غرب در برابر تسلیحات هسته‌ای اسرائیل انتقاد کرد و گفت: غربی‌ها اسرائیل، این سگ زنجیری منطقه، را با بیش از 400 کلاهک هسته‌ای بدون هیچ نظارتی رها ساخته و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بارها از موضع قدرت و بر پایه مواضع شرعی هر گونه فعالیت غیر صلح‌آمیز هسته‌ای را محکوم کرده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: متاسفانه دشمنان از زبان برخی جریان‌های داخلی این گونه القا می‌کنند که ملت ایران خسته شده‌اند، در حالی که همه جهان باید بداند که ملت ایران نه تنها خسته نشده بلکه در عرصه جهاد با نشاط‌تر از قبل حضور دارد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مردم سالاری دینی قرار دارد، اظهار کرد: مردم به نظام اسلامی رای داده‌اند و همه ما وظیفه داریم که همراه با برخورد منطقی دین را به صحنه اجرایی بیاوریم.

آیت‌الله خاتمی گفت: اینکه بگوییم همه امور از جمله فرهنگ را به دست مردم بدهیم نیز باید در چارچوب رعایت قوانین دینی باشد و نباید به گونه‌ای القا شود که حکومت در مورد دین مردم مسئولیتی ندارد.

وی افزود: البته خوشبختانه مسئولان عالی نظام دغدغه دین را دارند و با وجود اختلاف سلایق اندک، همه آنها با پذیرش مسئولیت در چارچوب قانون اساسی حکومت دینی را به عنوان الگوی برتر پذیرفته‌اند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به هجمه وسیع دشمنان برعلیه  اسلام در فضای مجازی گفت: دشمنان اسلام در فضای مجازی نیمی از جهان را اشغال کرده‌اند و درصدد تغییر سبک زندگی مردم در مسیر مورد نظر خود هستند و الیته این تقابل میان کفر و اسلام تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای هنجارشکنانه در کلان شهرها، گفت: متاسفانه با مشاهده برخی پوشش‌ها و رفتار‌های هنجارشکن در سطح جامعه و به ویژه در شهرهای بزرگ احساس می‌شود که عده‌ای ترویج فرهنگ بی‌دینی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

آیت‌الله خاتمی حضور گسترده افراد مومن و محجبه در سطح جامعه و نقاطی که  دچار آسیب فرهنگی شده‌اند را مانع گسترش لا‌ابالی‌گری و تظاهر به گناه دانست و ناکید کرد: نباید اجازه دهیم که مبانی اسلامی و فرهنگ حجاب و عفاف به حاشیه کشیده شود.

وی افزود: همان گونه که برخی سعی در ترویج گناه در جامعه دارند باید چندین برابر آن الگوهای اسلامی و برجسته در جامعه حضور یابند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری توجه به فرهنگ مهدویت وتلاش برای بستر‌سازی زمینه ظهور را از دیگر وظایف حکومت دینی و مردم جامعه عنوان کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
0
2
حاج اقا هنداونه تو این شهر کیلو 120 تومان یعنی رواج فحشا و خود فروشی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
0
ای که گقتی یعنی چه؟

گرونه کسی نمی تونه بخره؟
یا ارزونه کشاورز ضرر میکنه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰