پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
امام جمعه كازرون در خطبه‌هاي نماز جمعه خطاب به برخي مسئولين:
خطیب نماز جمعه کازرون با اشاره به برخی از مسئولانی که امروزه خارج از انتظار فرج رفتار و گفتار دارند متذکر شد: این‌گونه رفتار با سیره امام زمان(عج) و ائمه اطهار(ع) هیچ‌گونه هم‌خوانی ندارد.

به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز كازرون با گرامی‌داشت فرا رسیدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) در سخنانی اظهار داشت: داشتن ایمان راسخ، خودسازی و ارتباط با خدا و سیر و سلوک معنوی از جمله عناصر و شروط واقعی یک شخص منتظر است.

وی، اهل ورع، تقوی و عمل صالح بودن و دوری از هرگونه گناه عملی و فسق و فجور را از شاخصه‌های دیگر یک جامعه منتظر برشمرد و با ابراز تأسف گفت: نباید این‌گونه باشد که یک شیعه به محض پذیرفتن مسئولیتی برای خوشایند کسانی که اعتقادی به امام زمان(عج) ندارند تغییراتی در رفتار و گفتار خود ایجاد کند.

خطیب نماز جمعه کازرون با اشاره به برخی از مسئولانی که امروزه خارج از انتظار فرج رفتار و گفتار دارند متذکر شد: این‌گونه رفتار با سیره امام زمان(عج) و ائمه اطهار(ع) هیچ‌گونه هم‌خوانی ندارد.

خرسند 26 خرداد سالروز شهادت تنی چند از مجاهدان دلیر اسلام شهدای مؤتلفه اسلامی در سال 1344 را گرامی داشت و گفت: این شهیدان طلایه‌داران آفتاب هستند و دورانی که ظلمت رژیم پهلوی همه جا را فرا گرفته بود با اقدام انقلابی‌اشان بذر امید را در دل مبارزان زنده کردند.

وی با گرامی‌داشت 27 خرداد ماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام(ره) تصریح کرد: جهاد سازندگی از میوه‌های انقلاب اسلامی است که در دوران دفاع مقدس لقب سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص داد.

امام جمعه کازرون بیان کرد: نهاد مقدس جهاد سازندگی از بدو تأسیس تاکنون که امروزه به‌نام جهاد کشاورزی نام گرفته توانسته در تمام عرصه‌های کشاورزی، اشتغال و عمران و آبادانی و ترویج کشاورزی در روستاها خدمت‌رسانی کند.

خرسند از دولت و مجلس به ویژه مسئولان جهاد کشاورزی خواست فکری براي عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی داشته باشند تا کشاورزان بتوانند با برنامه‌ریزی به تولید محصولات اقدام کنند تا دچار ضرر و زیان نشوند.

وی به مسئله جاری سوریه و عراق اشاره و خاطرنشان کرد: اتفاقات و مسلمان‌کشی که امروزه در عراق و سوریه رخ می‌دهد فقط نفع آن را رژیم پلید صهیونیستی می‌برد.

امام جمعه کازرون با ابراز تأسف از حمایت‌های مالی برخی از کشورهای مسلمان به کشتار در عراق و سوریه تصریح کرد: امروزه تروریست‌های فرقه ضاله وهابیت، سلفی و داعش با حمایت دلارهای نفتی عربستان، قطر و امارات با رگبار به جان مردم عراق و سوریه افتاده و به کوچک و بزرگ رحم نمی‌کنند.

خرسند بیان کرد: حوادث تروریستی در عراق بهترین گواه بر خیانت برخی کشورهای عربی با سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

وی به مسببان و حامیان وقایع تروریستی در عراق و سوریه هشدار داد و ابراز داشت: آنان بدانند چنانچه به حمایت خودشان ادامه بدهند آتشی که برافروخته‌اند دیر یا زود دامنشان را فرا خواهد گرفت.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: به خاطر همین شیطنت آمریکا در دنیای اسلام است که مسلمانان به شعار همیشگی خود «مرگ بر آمریکا» ادامه می‌دهند.

خرسند بیان کرد: اگر اجازه آمریکا در کار نباشد گروه داعش، کشور عربستان و قطر عددی نیستند که بتوانند دست به جنایت در سوریه و عراق بزنند.

وی در پایان از برگزاری جشن نیمه شعبان همراه با سخنرانی آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهدای کازرون خبر داد.

نویسنده: سرويس خبر
برچسب ها: امام جمعه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰