پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۷۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
فرماندار کازرون خبر داد
به گزارش کازرون نما؛ حمیدرضا گرامی اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن افزون‌بر 35 هیئت ورزشی ثبت شده و 11 هزار ورزشکار فعال در رشته‌های مختلف ورزشی از استعدادهای خوبی در زمینه ورزش برخوردار است.

فرماندار کازرون از تشکیل شورای ورزش این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش کازرون نما؛ حمیدرضا گرامی اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن افزون‌بر 35 هیئت ورزشی ثبت شده و 11 هزار ورزشکار فعال در رشته‌های مختلف ورزشی از استعدادهای خوبی در زمینه ورزش برخوردار است.

وی از تشکیل شورای ورزش شهرستان کازرون در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح ورزش این شهرستان از ظرفیت دستگاه‌های ذی‌ربطی که می‌توانند در امر تأمین برخی نیازها و نیز با ارائه طرح‌های ورزشی مدون کمک کنند استفاده خواهد شد.

نماینده عالی دولت در کازرون تشکیل شورای ورزش این شهرستان را گام مهمی در هدفمند شدن و توسعه ورزش کازرون با برنامه‌ریزی بهتر و جلوگیری از موازی‌کاری فعالیت‌های ورزشی برشمرد.

گرامی افزود: در کازرون، جوان‌های بسیار مستعد و علاقمند به رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارند که در این راستا با بسترسازی مناسب می‌توان از آن‌ها در مسیر توسعه ورزش جامعه استفاده کرد.

وی از هیئت‌های ورزشی به عنوان بازوان توانمند و بدنه اصلی ورزش در شهرستان کازرون نام برد و خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی نقش مهمی در تشکیل شورای ورزش بر عهده خواهند داشت که با دسته‌بندی نیازمندی‌ها و مطالبات خود می‌توانند نقشه راه شورای ورزش را ترسیم کنند.

فرماندار کازرون، جمع‌بندی آمار و شناسنامه امکانات ورزشی دولتی و خصوصی موجود اعم از پروژه‌های قابل بهره‌برداری، نیمه‌تمام و در حال تکمیل در ادارات، سازمان‌ها و نهادهای موجود در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان به تفکیک رشته ورزشی را از جمله وظایف شورای ورزش عنوان کرد.

گرامی با بیان این که دبیرخانه این شورا در اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و زیر نظر رئیس این اداره تشکیل می‌شود گفت: هدایت و نظارت بر عملکرد دبیرخانه، تعیین دستور و برنامه‌ریزی برای تشکیل جلسات شورا از اهم وظایف دبیر شورای ورزش است.

وی فعال‌سازی و نظارت بر عملکرد کمیته‌های زیر پوشش شورای تربیت بدنی شهرستان کازرون و ارائه گزارش فعالیت‌ها در جلسات شورا را از دیگر وظایف دبیرخانه شورای ورزش عنوان کرد.

فرماندار کازرون در پایان اظهار امیدواری کرد با تدبیر زمینه بهره‌مندی ورزش کازرون از سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و نوین فراهم و موانع و مشکلات پیش روی ورزش این شهرستان هرچه زودتر برطرف شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ورزش دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
1
جناب فرماندار محترم
لطف کنید با رایزنی با دانشگاه سلمان فارسی و تهیه امکانات بخصوص سالن ورزشی اختصاصی دانشگاه زمینه جهت اخذ پذیرش دانشجوی تربیت بدنی در این دانشگاه فراهم نمایید تا موجب افرادتحصیلکرده ورزشی در شهرستان و شکوفایی استعدادها و استفاده از مربیان و ورزش کاران در تربیت این دانشجویان گردد. در یک کلام باعث رشد ورزش شهرستان گردد.
اگه دوستان علاقمند به ورزش هستید این را عملی نمایید.
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
0
0
امیوارم فکری اساسی به حال ورزش شهرستان کازرون نمایید.قائمیه-نودان-بالاده و...
قهرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
0
0
سلام
فکر و طرح خوبی است
البته آن چه که کاربرد بیشتری از شورای ورزشی شهرستان دارد حل مشکلات مالی است و
اما نظر بنده این است که ابتدا آقای فرماندار محترم بایستی یک شخص ورزشی ی خوب و کاربلد و شجاع و پرتلاش و خستگی ناپذبر و مردمی که چهره ای مورد وثوق برای ورزشکاران و پیشکسوتان و مربیان و سرپرستان و اهالی ورزش شهرستان باشد جهت ریاست اداره ورزش و جوانان انتخاب کند و مستقر سازد
و باید عرض کنم که خیلی از ادارات در این شهرستان هستند که نیاز به شورای ... دارند و در کل شایسته ی شهرستان به این بزرگی و با آن همه تاریخ و فرهنگ نیست که خیلی از ادارات آن با سرپرستی اداره شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
0
0
بيين چقدراقاي فرماندارواقاي نماينده شهرستان فعال هستندشوراي ورزشي تشكيل ميدهندهيات فوتبال شهرستان استعفاء ميدهد واقعاً جاي تشكردارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳