پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
پس از یک ‌سال‌ انتظار
به گزارش کازرون نما، امام جمعه کازرون در آیین معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی کازرون در سخنانی اظهار داشت: ادارات و نهادها وظیفه دارند بر تأکیدات مقام معظم رهبری به فرهنگ به عنوان ریشه و پایه اقتصاد، توجه ویژه کنند و حرکت فرهنگی سالمی را که بتواند تقویت بنیه ایمان باشد سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس طی حکمی حجت‌الاسلام هادی تشکری را به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی کازرون منصوب کرد.

به گزارش کازرون نما، امام جمعه کازرون در آیین معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی کازرون که با حضور فرماندار، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس و جمعی از مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی کازرون در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ادارات و نهادها وظیفه دارند بر تأکیدات مقام معظم رهبری به فرهنگ به عنوان ریشه و پایه اقتصاد، توجه ویژه کنند و حرکت فرهنگی سالمی را که بتواند تقویت بنیه ایمان باشد سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند گفت: حل بسیاری از مسائل اقتصادی ریشه در فرهنگ دارد و تا فرهنگ اصلاح نشود اقتصاد اصلاح نخواهد شد.

وی از برخی کارهایی که امروزه به اسم فرهنگ در جامعه صورت می‌گیرد و باعث جدایی جوانان از دین و ایمان می‌شود انتقاد کرد و از ادارات و نهادها خواست کارهایی را که خروجی آن موجب تقویت بنیه دین و ایمان باشد در جامعه اجرایی کنند.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: تمام ارگان‌ها و نهادها وظیفه دارند در ترویج فرهنگ اسلامی یاریگر سازمان تبلیغات اسلامی در این امر خطیر و مقدس باشند و از هیچ کوششی نباید دریغ کنند.

خرسند از نبود اداره تبلیغات اسلامی پویا و در خور شأن مردم متدین و مذهبی کازرون با سابقه درخشان در امر فرهنگی گلایه کرد و ابراز داشت‌: چند سالی است عملکرد اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان کازرون کمرنگ بوده و کارآیی چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه شهرستان کازرون از جمله نخستین شهرستان‌هایی بوده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در آن اداره تبلیغات اسلامی تأسیس شده است گفت: امروزه با وجود ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی از جمله 350 هیئت مذهبی، ده‌ها کانون فرهنگی مذهبی و قرآنی و جامعه مداحان هیچ تحرکی را از سوی این اداره شاهد نیستیم.

امام جمعه کازرون اظهار امیدواری کرد رئیس جدید این اداره با تعامل و همکاری با دیگر ادارات و نهادها بتواند تحولاتی در بعد تبلیغاتی و فرهنگی در این شهرستان صورت دهد.

خرسند در ادامه از بی‌توجهی مسئولان این استان نسبت به تخصیص اعتبار درخور به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کازرون گلایه کرد و بیان داشت: برخی تحولات و اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری یادواره‌هایی که در این شهرستان انجام می‌گیرد نه‌تنها در این استان بلکه در سطح کشور بی‌نظیر است بنابراین توقع می‌رود مسئولان توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَلَتِ اللَّهِ وَ يخَْشَوْنَهُ وَ لَا يخَْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَ كَفَى‏ بِاللَّهِ حَسِيبًا(39)احزاب
برادر عزیز و گرامی حضرت حجت‌الاسلام هادی تشکری مسوولیت جدید شما به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهید پرور و پرسابقه کازرون تبریک عرض نموده و خالصانه ترین دعاهای خیرمان را بدرقه راه خطیر و پرپیچ و خم شما می کنیم .
امیدوارم در این رسالت الهی خود که تبلیغ دین و فرهنگ اسلامی می باشد در سالی که رهبر معظم انقلاب ؛ آن را سال « اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام نهادند , موفق بوده و
مورد عنایت خدای متعال و امام زمان «ارواحنا له الفداه» باشید و بدانید که فرمودند « کفی بالله حسیبا »
لازم به ذکر است که با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و حجم سنگین کار این اداره قطعا کار شما از همین شروع سنگین بوده و به صورت طبیعی مشکلاتی سر راه شما خواهد بود که انشا الله با توجهات حضرت بقیه الله «روحی له الفدا» و همکاری صمیمانه مسوولین و خیرین شهرستان و روستاها مرتفع خواهد شد .
« من الله توفیق » صدیق منش ؛ نماینده طلاب شهرستان کازرون و نورآباد ممسنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸