پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
فرماندار کازرون:
به گزارش کازرون نما، گرامی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی کازرون اظهار داشت‌: با توجه به ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج و حوزه علمیه مطرح و روحانیون باانگیزه در سطح کازرون، انتظار می‌رود مسائل فرهنگی این شهرستان با روحیه جهادی و تعامل بیشتر پیگیری شود.

فرماندار کازرون، خواستار تشکیل ستاد اجرایی مسائل فرهنگی از متولیان فرهنگی این شهرستان شد.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی کازرون که با حضور امام جمعه و معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس و جمعی از مسئولان محلی در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت‌: با توجه به ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج و حوزه علمیه مطرح و روحانیون باانگیزه در سطح کازرون، انتظار می‌رود مسائل فرهنگی این شهرستان با روحیه جهادی و تعامل بیشتر پیگیری شود.

وی اظهار امیدواری کرد در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به‌نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته، دستگاه‌ها و ادارات رویکرد فرهنگی را در اولویت خود قرار دهند.

فرماندار کازرون از متولیان فرهنگی به ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان خواست، ستاد اجرایی مسائل فرهنگی با رویکرد تبیین مبانی اسلامی را در کازرون تشکیل دهند.

گرامی از سازمان تبلیغات اسلامی فارس و متولیان فرهنگی این استان درخواست کرد به شهرستان کازرون که در مقوله فرهنگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ ذیل اقتصاد و سیاست نیست بلکه اولویت مسائل کشور فرهنگی است بنابراین توجه ویژه مسئولان به این عرصه ضروری به نظر می‌رسد.

حجت‌الاسلام شکرالله دانش از عدم تخصیص اعتبارات مناسب به سازمان تبلیغات اسلامی فارس گلایه کرد و افزود: این سازمان به عنوان نهادی مردمی و زیر نظر مقام معظم رهبری و برخورداری از جایگاه اجرایی، توجه و حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش کازرون نما، طی حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام هادی تشکری به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی کازرون معرفی شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳