پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
به گزارش دریافتی کازرون نما، اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام راحل در صبح روز پنج شنبه مورخ 225/2/93راس ساعت 9 صبح با حضور جمعی از مسئولین و نمایندگان ادارات و دانشگاه ها در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار گردید .

به گزارش دریافتی کازرون نما، اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت  امام راحل در صبح روز پنج  شنبه مورخ 225/2/93راس ساعت 9 صبح  با حضور جمعی از مسئولین و نمایندگان ادارات و دانشگاه ها در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول دفتر نمایندگی   ولی فقیه  در اداره جهاد کشاورزی طی سخنانی با اشاره به اینکه بزرگداشت  امام خمینی  (ره) بزرگداشت همه خوبی هاست  ، از همه ادارات و ارگان ها خواستند تا مراسم ارتحال امام (ره)  را با شکوه خاصی برگزار نمایند .

ایشان بیان داشتند:  مراسم ارتحال     امام راحل باید سال به سال بر رونق آن افزوده شود و ان شاءا... امسال نیز با حضورگسترده  مردم خداجو و انقلابی و همکاری و هماهنگی بین ادارات و ارگان ها  بتوانیم یاد و نام امام را زنده وپویا نگه داریم . 

در ادامه محمد رضا خنشا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد ارتحال امام خمینی (ره) ٰ برنامه های اداره متبوع جهت ایام ارتحال امام (ره) شرح دادند . 

ایشان بیان داشتند پخش و توزیع پوستر امام راحل (ره)  در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد ٰ برگزاری مسابقه فرهنگی ٰ برگزاری مراسم زیارت عاشورا و عزاداری با حضور هنرمندان شهرستان از جمله برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در این ایام خواهد بود .

در ادامه حاج حسین جمشیدی نماینده اداره تبلیغات اسلامی بیان داشتند  ویِژه  برنامه های  گرامیداشت ا رتحال امام (ره)  و گرامیداشت شهدای 15 خرداد  در تاریخ 14 و 15 خرداد در محل مسجد جامع شهدا با حضور مردم شریف شهرستان از ساعت 9  صبح  تا نماز جماعت ظهر و عصر برگزار خواهد شد .

در ادامه جلسه پس از شور و مشورت موارد ذیل مورد تصویب حاضرین قرا ر گرفت :

1-برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)  و ویِژه  برنامه های قیام 15 خرداد از ساعت 9  صبح در محل  مسجد جامع شهدا برگزار خواهد شد .

2-برگزاری مسابقه فرهنگی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ٰ،  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وآموزش و پرورش.

3-راه اندازی کاروان اعزام به حرم مطهر امام راحل  (ره) از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان کازرون .

4-برپایی نمایشگاه  عکس و پوستر امام راحل (ره)ٰ،  برگزاری شب شعر و برگزاری زیارت عاشورا و عزاداری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون واداره ورزش و جوانان  .

5-برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون در شب 14 خرداد و برگزاری شب شعر ارتحال در تالار مردانی در شب 15 خرداد .

7-مقرر گردید توسط اداره  آموزش و پرورش تعداد  20 بنر طراحی و جهت نصب در میادین و خیابان های شهر در اختیار شهرداری قرار دهد ضمناً شهرداری کازرون نسبت به تامین هزینه 15 بنر با ابعاد ((3×2 یا 4×3) و نصب در میادین و خیابان های اصلی شهر اقدام نماید .


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷