پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
امام جمعه قائمیه:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز قائمیه اظهار کرد: اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس در سال 1327 هجری شمسی در قلب جهان اسلام یکی از جنایت‌های بزرگی است که اشغال‌گران و سلطه‌گران مرتکب شده‌اند و از این روز به ‌نام روز نکبت یاد می‌شود.

امام جمعه قائمیه گفت: مذاکرات هسته‌ای محل نرمش قهرمانه است و تسامح و تساهل در آن جایگاه ندارد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز قائمیه اظهار کرد: اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس در سال 1327 هجری شمسی در قلب جهان اسلام یکی از جنایت‌های بزرگی است که اشغال‌گران و سلطه‌گران مرتکب شده‌اند و از این روز به ‌نام روز نکبت یاد می‌شود.

وی اضافه کرد: جنایت‌هایی که در منطقه خاورمیانه شکل می‌گیرد ناشی از همین غده سرطانی بوده که توسط دولت‌های استعماری و به پشتیبانی آنان شکل گرفته است.

امام جمعه قائمیه با بیان اینکه هدف از ایجاد دولت اسرائیل فقط اشغال سرزمین فلسطین نبوده است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها با تشکیل این دولت نحس در پی تصاحب تمام کشورهای اسلامی و خاورمیانه هستند.

عباسی تنها راه نجات از این روز نحس را فقط از میان رفتن اسرائیل عنوان کرد و ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان با یکدیگر متحد باشند از بین رفتن اسرائیل همانند آب خوردن است.

وی به جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه حزب‌الله لبنان که باعث شکست‌های مفتضحانه اسرائیل شد اشاره کرد و افزود: این شکست‌های پی در پی همگی گواه دارد که اسرائیل ضعیف‌ترین قدرت بوده که فقط با تبلیغات و بزرگ‌نمایی نگه داشته شده است.

امام جمعه قائمیه مذاکرات هسته‌ای را برای کشور و ملت ما یک مسئله حیثیتی عنوان کرد و گفت: حیثیت‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام، شهدا، مردم ولایتمدار و متدین ایران به این مذاکره بسته است.

عباسی تصریح کرد: مذاکره باید محل بروز اقتدار و عزت برای ایران با رویکرد نرمش قهرمانانه و نه محلی برای تسامح و تساهل باشد.

وی گره زدن موضوع هسته‌ای با سایر موضوعاتی مانند حقوق بشر، تروریسم و اظهارنظر درباره مسائل داخلی ایران از سوی مذاکره‌کنندگان را خلاف موضوع مذاکره دانست و ادامه داد: چنانچه آنان بخواهند مذاکره را با این‌گونه صحبت‌های واهی پیش ببرند به نتیجه‌ای نمی‌رسند و این نوع مذاکرات وقت‌کشی و فرصت‌سوزی است.

امام جمعه قائمیه اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری طراحی شده است می‌تواند در تحقق سه رکن اصلی تولید، توزیع و مصرف براساس سبک اسلامی نجات‌بخش باشد.

وی افزود: ملتهب کردن فضای عمومی جامعه، شایعه‌سازی، حاشیه‌سازی و فراهم کردن التهاب روحی و روانی مانع ارائه خدمات شده و باعث از دست رفتن فرصت بهره‌گیری از توانمندی‌ها می‌شود.

عباسی گفت: مطرح کردن موضوعات کذبی مانند خفاش شب در استان فارس یا قومیت‌گرایی در بخش‌ها، کار کسانی است که منافع خود را در ناامنی جستجو می‌کنند و یا دنبال بهره‌وری سیاسی هستند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
1
حاجآقا تسامح و تساهل یعنی چه؟ کدومش مهمتره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴