پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۸۷ - ۲۳:۴۴
جانشین سپاه فجر فارس در مراسم شهدای دانشجوی کازرون :
جانشین سپاه فجر استان فارس در روز دانشجو گفت: دو واژه مقدس دانشجو و شهید بن هم گره خورده است. سردار مهریان فرد در مراسم بزرگداشت شهدای دانشجو که به مناسبت روز دانشجو روز شنبه ۱۶ آذر در دانشگاه ازاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد گفت: در جهانی که قدرت نظامی به تنهایی تاثیر گذار نیست .امروز دنیا در شرایطی میباشد که قدرت نرم موثرتراز قدرت سرد و یکی از مظاهر آن علم است
جانشین سپاه فجر استان فارس در روز دانشجو گفت: دو واژه مقدس دانشجو و شهید بن هم گره خورده است.
به گزارش خبرنگار کازرون نما به نقل از وبلاگ خبرگزاری بسیج دانشگاه آزاد کازرون سردار مهریان فرد در مراسم بزرگداشت شهدای دانشجو که به مناسبت روز دانشجو روز شنبه ۱۶ آذر در دانشگاه ازاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد گفت: در جهانی که قدرت نظامی به تنهایی تاثیر گذار نیست .امروز دنیا در شرایطی میباشد که قدرت نرم موثرتراز قدرت سرد و یکی از مظاهر آن علم است.وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه خاص ایشان به نخبگان از تمرکز برنامه های بسیج روی این قشر و به ویژه نخبگان عملی یاد کرد.و با بیان برخی مشکلات جامه جهانی و اشاره به تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی دانشجویی بسیج را پیش ساز اصلی عنولن کرد که رآس ان عدالت میباشد . و افزود بسیج باید توصیه گر چهارچوب اصل نظام جمهوری اسلامی اما نه شرایط موجود باشد .
وی با اشاره به تاریخچه طلایی مبارزات قبل از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از درون آفت ها و فریاد کشیدن ب هر چیزی که مخالف رشد نهان مقدس جمهوری اسلامی باشد و در کنار توجه ویژه به علم پروری و افزایش آگاهی جامعه از وظایف دانشجوی بسیجی دانست .
وی همچنین گفت :ما نمی خواهیم اسطوره سازی کنیم اما خود انقلاب یک فرصت ویژه و اشتباهات دشمنان را نیز باید فرصت های با ارزشی شمرد .
مراسم بزرگ داشت که با حضور فرمانده سپاه ناحیه کازرون - ریاست محترم دانشگاه و جمعی از خانواده های شهدای دانشجوی کازرون انجام گرفت . جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون و به همت بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی حضور داشتند .
این برنامه که با توجه به شهادت امام محمد باقر (ع) مرثیه خوانی و با یاد شهدای دانشجو تا اذان ظهر همراه با توزیع اقلام فرهنگی به دانشجویان ادامه دادند .
ضمنا در حاشیه این مراسم نمایشگاه همکلاسی آسمانی نیز با حال و هوای دفاع مقدس برگزار گردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳